- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- Mindjárt megjön a Lemokey (Keychron) első 8000 Hz-es, ultrakönnyű egere
- Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
- Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- Milyen monitort vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Autós kamerák
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Projektor topic
- Gaming notebook topik
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
ph Az információk szerint az eTVB hibás működése (is) okolható a 13. és 14. generációs processzorokkal kapcsolatos problémákért.
-
Összeült a Samsung, a Meta, a Qualcomm és az Amazon, az AI is téma volt
it A Samsung elnöke két hétre látogatott az USA-ba. Járt már Mark Zuckerberg házában, de a Qualcomm és az Amazon vezetőivel is egyeztetett.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
roberto211 #117942 üzenetére
Nem erről beszélek. Nem versenyautó, de lazán autózható. Passatban az alap motor volt az 1.6, ami octaviaban 1.4. Van különbség a két autó mérete és súlya között. Ha ezt nem vagy hajlandó megérteni, az elég nagy baj. Olvashatnál figyelemsebben is mielőtt reagálsz. Annak is örülnék ha olyasmit véleményeznél, amit próbáltál és tudod értékelni, hasonlítani más autóhoz. Ha ezt támadásként fogod fel, az a Te bajod.
Mióta egy kategória a passat és az octavia?
1200 kg/100 ló az 1u octavia .
[ Szerkesztve ]