- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Hobby elektronika
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr.Grincs
veterán
válasz Mágus2 #118245 üzenetére
A Seat Altea most így a 3. lett a sorba.
Ford Fiesta 1,6 TDCi 90, vagy 95 lóerős econetic 3 ajtós és a Citroen C4 1,6 HDI 110 lóerős 3 ajtósra szűkült a kör. Külföldről nézegetem őket.
A részecskeszűrővel (FAP) anno a 407-esnél annyi bajom volt, hogy jelzett a rendszer 190 ezer körül, hogy a FAP folyadék szint alacsony, de ugyanúgy működött. Vettem folyadékot, otthon feltöltöttem, kiütöttük a hibát a gyári progival és minden ment tovább.
Ha úgyvan akkor vagy kivágom a francba a C4 részecskeszűrőt, meg le is lenne tiltva. Erre van megoldás meg kontakt, de a Ford Fiestára is gondolom megoldható a történet.
Azt viszont nem tudom, hogy mi a különbség pontosan az 1.6 TDCi 90LE vs 1.6 TDCi 95 econetic motorok között. Honnan ered a plusz 5 lóerő? Illetve a 1.6 HDi 90 és 1.6 HDI 110 LE FAP motoroknál az 1.6 HDi 110LE FAP az 16 szelepes. A gynegébbik az 8 szelepes lenne?
Elméletileg a motor amit a Ford és a Citroen, Peugeot, Volvo stb használ az ugyanaz, csak a neve más nem?
1.6 TDCi 90 LE - Nincs DPF
1.6 TDCI 95 LE Econetic - DPF van / MacBook Air A1466 / Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
#43301120
törölt tag
Sziasztok!
A segítségeteket kérném! Használtatót szeretnék vásárolni, de tanácstalan vagyok. Évente nem futna sokat az autó, ezért mindenféleképpen benzinest akarok. Legyen ABS és klíma benne, más extra nem nagyon izgat, bár nem zárkózom el előlük, de a fent említett kettő a legfontosabb. További szempont, hogy az autó normális méretű legyen, nem kell nagynak lennie, de nem is szeretnék nyomorogni a 183 centimmel. Fiatal vagyok, de a biztonságot mindennél fontosabbnak tartom, nem számít, hogy csúnya-e az autó, de legyen biztonságos. Nem kell bele nagy motor, de minimum 1.4-es legyen. Nagyjából ezek az igényeim, amire maximum 1,3 millió forintot tudok költeni.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
-
roberto211
őstag
válasz #43301120 #118302 üzenetére
Megane II grandtour?
1.6ba már megyeget is, nagy, nem nagyon szokott vele lenni probléma és az akkori idők egyik legbiztonságosabb autója..
Ezen felül jól extrázott,kényelmes hosszútávon is..
Kombi vagy kacsahátsójút nézegesd.. Sedane se rossz de ezt a törökök rakták össze, fater sedaneján meg is érződik.. A kacsahátsójút meg a kombit a franciák..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
senior tag
Sziasztok!
Tavasszal szeretnék autót vásárolni, véleményeteket szeretném kérni, hogy milyet ajánlatos venni, ami megbízható, jó minőségű.
Kritériumok:
- 4-4,5 millió ft max.
- Új autót szeretnék, használtat semmiképp.
- Dízeles legyen inkább, de benzinest is meghallgatok.
- Kombi semmiképp ne legyen.Nézegettem sokat, pl M.Lancer, Renault Clio, VW Golf, stb. Nem tudok dönteni, milyen lenne a jó.
Várom a tippeket, köszönöm!
Your car, your life ;)
-
#43301120
törölt tag
válasz roberto211 #118303 üzenetére
Óóó, kombiban még szép is! Köszönöm az ajánlást!
-
veterán
válasz Pardise #118304 üzenetére
Ha ennyi pénzért találsz az elvárásaidnak megfelelő, zsír új VW Golfot, akkor egyértelműen azt vedd, de ne a 85 lovas - nem létező - belépőmodellt keresd. Értéktartásban vérhetetlen, minőségben kimagasló a kommersz (= nem prémium) autók között.
4 év / 200 000 km garanciát kapsz mellé.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz focvis #118308 üzenetére
Végülis kihozható 4,5-ből egy benzines Golf. Ez itt [link] 4,94 m. és teljesen vállalható; ha bemondod a varázsszót: "őstermelő", akkor vélhetően meglesz a 4,5.
Nem tudom, meddig működik ez a kedvezmény.Szerk: ⬇️⬇️⬇️⬇️ Téli gumit már most tudsz hozzá venni! ⬇️⬇️⬇️⬇️
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz szőröscica #118299 üzenetére
A Brera esetenebb oldalrol, olyan mint egy hangyasz, akkiea a tulnyulasa. Ennel mar csak a Pug 407 a furcsabb.
"Bad reklám is reklám too"
-
senior tag
-
-
roberto211
őstag
válasz Pardise #118315 üzenetére
S-cross,Vitara, akkor ha nincs kifogásod ellene Duster benzinbe, Lancer sedane, akkor körbenéznék opeléknál most akcióznak 4m-ért astra sedanet,esetleg toyotánál az új yaris, hondánál új jazz,és sokan hurrognak érte de én még a fluencet is megnézném.. 4,2 zsír újonnan..
Ezek közül én melyiket venném? Lancer sedane, vitara vagy jazz.. Természetesen benzinbe.. Nem fogyasztanak ezek olyan sokat,hogy dízelbe kéne venni kivéve ha dízel fanatikus vagy.
Próbáld ki összeset és ha ezek közül kiválasztottál 2-3 at ami nagyon megfogott akkor majd segítünk.
(#118317) fi:zi'k : Vitarat nem vennek csak s crosst
kornelka: Francia dízelek pedig szvsz nem annyira rosszak.. Sok gyártó használja a dízeleiket..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz fi:zi'k #118317 üzenetére
Most nem, mivel nincs meg a kp, a vitara meg kicsi, meg belulrol csuf.
Viszont ha jol sikerul az scross FL, es kap egy vitaras pofat elorol, akkor meg lehet a kovetkezo autom, ha kell majd a meret.
Annyiba kerul egyebeknt egy lancer is, ami belterre kb. ugyanolyan, nemelyik kapcsolo szerintem meg ugyanolyan is bent.Ettol fuggetlenul nem ajanlgatom senkinek, de hogy egy clio nem er 4,2 millat (kivebepersze az RS ), az is biztos...
-
veterán
válasz footy #118320 üzenetére
Csak Neked, csak most: Comfortline 1.4 TSI/L] + 400 ezerért.
BTW van Start leszereltség is 85 lóval, de csak az árlistán.Jelen pillanatban egy Clio az összevetés alapja, és szvsz az a 110 lóerős 1.2 TSI sem lehet kutya.
Szerk, szarul linkeltem, a lényeg, hogy ha 1.4 és Comfortline kell, akkor az +400. De a Trendline-t is lehet okosan extrázni: pl. Komfort csomag, sportülés ez olyan +300. De kinek, mire van szüksége.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #118319 üzenetére
vitara nem is kicsi, nem is csúf. van nekem ennél komolyabb autóm, van mihez viszonyítanom. nagyobb belül, mint mostani astra, mostani focus, utóbbinál még talán pofásabb is. konkrétan a mostani focus minőségérzetre, helykinálatra nincs olyan, mint az 1es fóka. erről cseréltünk vitarára.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #118322 üzenetére
Mondom, nem vennem meg, ha ugyanannyiert nagyobb es jobb autot adnak ugyanazzal a technikaval.
Csak az eleje csuf, de bizzunk a fl-ben
[link] -
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #118325 üzenetére
ugyanúgy gombóc alakú. a rossz arányokon nem fog segíteni új lámpa.
ronda az oldalról, hátulról, közelről, messziről.scross nem érződik nagyobbnak, és semmivel se jobb autó. sőt... gl+ felszereltségben jobban felszerelt a vitara. csomitartó 30litere észre se vehető, belül detto. valami 3cm-t mértek a pedál-tól a hátsó fejtámláig különbségnek.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
senior tag
válasz roberto211 #118318 üzenetére
Köszönöm az ötleteket. Ezekből a Micu.Lancer Sedan ami nagyon tetszik. Új Ford Focusról mi a véleményetek?
Opel Astra J milyen? Nem soká kijön a K-s Astra, arról tudtok véleményt mondani?
Your car, your life ;)
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #118326 üzenetére
Ja, csak beulve mast ad ki az a 3 cm...
-
roberto211
őstag
válasz bajnokpityu #118326 üzenetére
Szerintem se jobb én is vitarat választanám de ez annyira szubjektív dolog,hogy kinek mi tetszik ,hogy teljesen kár rajta vonatkozik..
MOD:
#118327) Pardise: Új fordokat nem annyira ismerem , majd a fordosok megmondják de szerintem lancer jobb választás.. Sőőt.. Legjobb választás.. Meg szebb is szerintem..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
veterán
Rákeresem. 1.2 TSI (110 LE) 0-100: 9,9s, vmax: 195.[link]
A G6 1.4 TSI-m 9,5, ill. 200 volt; több, mint elegendő normál közlekedéshez.Suzuból én a Vitarára szavazok az S Cross ellenében. Előbbi dögös, utóbbi butácska ábrázatú (szvsz).
Astra, Focus esetén az értéktartás lesz a probléma, tipikus flotta-autók, öntik őket 3-4 évesen a piacra. Astra J mindezek tetejébe épp most kifutó típus.
Japán autókban (Micu) nem vagyok otthon, de ez elég öreg típusnak tűnik.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #118333 üzenetére
Aki nem latja a belter kidolgozasaban es anyagminosegeben a kulonbseget, illetve a terkinalatban is, az szerintem a kulso tetszik vagy nem tetszik resznel mar eldontotte a dolgot, a tobbit meg ugy szemleli, hogy a vegen ne legyen kulonbseg szerinte.
Ha objektivan nezed, egymas mellett, atulve egyikbol a masikba, akkor erzekelned kell a kulonbseget. -
bajnokpityu
félisten
nekem azért lesznek fenntartásaim az 1 literes turbosok tartósságával kapcsolatban.
kornélka: vagy 5x kibeszálltunk, ülést állítgattunk,stb. úgy indultam, h scrosst veszünk. és nagyon hamar eldőlt, hogy csak a vitáraval megyek próbaköröket.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
-v-
addikt
válasz bajnokpityu #118335 üzenetére
100k vagy mennyi után szétkapta valami német autós magazin, semmi baja.
Ha újonnan veszed az autót úgyse velószívű 200k-nál tovább megtartod (az normál használat mellett legalább 10 év), annyit bőven kibír szerintem ... az hogy használtan n-edik tulajnál mi lesz, na igen -
Kornel
veterán
válasz szőröscica #118337 üzenetére
Ja, de az a lancer nezd meg hogy tartja hasznaltan is az arat...
Ami jo, ahhoz nem kell nyulni, ha igy is megveszik...
Megbizhatosagbol biztos elorebb all, mint barmi mas. -
roberto211
őstag
válasz szőröscica #118337 üzenetére
Ez 8 éves modell?
Az oké,hogy akkor volt a bemutatás de ettől függetlenül lehet jó választás..
És most már árban is elérhető..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #118338 üzenetére
az, h mennyiért kinálják, nem jelent sokat, h mennyit ér.
dusterek is fé éve, amikor néztem szinte új áron mentek. de kizártnak tartom, h 3Mért bárki venne használt dustert.joamilestoné: focust én 1.6 szinvóval vennék. előzőt 215nél cseréltük, alapvetően nagyon szerettem azt az autót. nagyon jó a motor karaktere, jó váltó,kormány. nem kéne 1.0 turboval
roberto211: lancer új kora óta kb ennyibe került.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
2thletme2day
őstag
Üdv!
Mit gondoltok erről az autóról hirdetés alapján. Nem vagyok jártas az autóvásárlásban, hátha ti kiszúrtok valamit a képeken/leírásban ami nem stimmel.
Ami érdekes számomra, hogy azt írja, hogy tolatóradar van az autóban, de én a hátsó lökhárítón egyetlen érzékelőt sem látok. -
erzol
őstag
Sziasztok!
Mit gondoltok erről a nissan almeráról?
Holnap tervezem megnézni.
Mire figyeljek oda, érdemes vele egyáltalán foglalkozni?
Segítségeteket előre is köszönöm! -
Dare2Live
nagyúr
válasz bajnokpityu #118340 üzenetére
hát karakterre tényéleg más amikor 1400-4500ig végig megvan mint egy vonal a 170/200nm
és nem mint régi 1.6nál 2000nél nem történik gázadásra semmi, kb 3000nél megy 100nm fölé és 4000re el is éri a "csúcs" 145nmet ami után már lefele megy....don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
veterán
válasz erzol #118342 üzenetére
Nem igazán ismerem a típust, mindenestre a fotók alapján nem tűnik rossznak. (Vonószem takarója hiányzik az első lökösről, kormány kicsit kopott, de ennyi bőven belefér)
Rozsdát keress a kényes helyeken, mielőtt megveszed / foglalózod, nézesd meg egy hozzáértővel (barát, szerelő).[ Szerkesztve ]
-
fi:zi'k
nagyúr
Létezik, hogy egy 200e-et futott bézs belső így nézzen ki? Értem én, hogy ki van/lehet takarítva, de ez azért komoly.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
rwin5
őstag
Mazda 3-ról vélemény? Ma nézegettem 2005ös modelleket, illetve 1.9es vw polot. Valakinek tapasztalata?
-
footy
addikt
válasz focvis #118321 üzenetére
Az oke, hogy lehet rendelni hozza relative sokmindent, de alapbol nincs benne semmi, amit manapsag egy autotol elvar az ember. (normalis ules, digit. klima, borkormany, tempomat)
(#118321) focvis + (#118323) TaaT + (#118324) [rvilike]
A 85 lovas volt linkelve, azt bar nem probaltam, de a 105 lovas TSI-t igen, az szerintem azert kell bele.
Nekem altalanossagban az a bajom ezekkel az alapmodellekkel, hogy nem mutatjak meg milyen az auto valojaban. Ha egy trendline utan beulsz egy highline-ba olyan mint ha teljesen mas autoban ulnel.
Ezek a belepo arak vevot csalogatni jok, de egy normalisan felszerelt modell azert 10-15%-kal feljebb indul.
A japan/azsai gyartoknal azert nincs ennyire eles kulonbseg az egyes felszereltsegi modellek kozott es alaparon azert tobb van az autoban.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Azt jól látom ha van külföldi műszaki az autón, akkor üzembe helyezésnél itthon nem kell?
Ha meg nincs akkor kell műszaki vizsga és egyedi forgalomba helyezés?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Crypto Trade
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Formula-1
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Stellar Blade
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Gurulunk, WAZE?!
- További aktív témák...
- Kring Happy Ergonomikus irodai szék, Hálós, Fekete
- WEBASTO Pure Elektromos autó Fali Gyorstöltő (11kW, 4.5M Type2 kábel)
- Hyundai HYU-753 POE, vandálbiztos (IK10), 4.0MP 2K, POE, IP dóm kamera (Next GEN sorozat)
- HYUNDAI HYU-526N NVR, okos videó rögzítő, 8 csatornás 4.0MP IP kamera rögzítő, H.265+ NVR
- Legrand Netatmo NVP radiátorszelepek