Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szplöttyy

    senior tag

    Szívódízel persze hogy elindul gáz nélkül, mert ott már alapjáraton is van nyomaték, szemben egy benzinessel, ahol magas fordulaton csak. Bár én dízel párti vagyok, azért egy 1.9es SzívóDé 60-65ló 120nm körüli nyomatékkal, egy 1.9szívó benzin 120ló körül van, és a nyomaték is bőven több. Turbóval egész más a helyzet. Az olajnyomásról meg 2 dolog, hogy ha 5be indulsz el és engeded a kuplungot, miért lenne alacsony a fordulat? Nem kell annyit felengedni hogy leessen 500-ra pl. A másik, hogy olajcserekor leeresztett olajjal, leszedett szűrővel, beindítás után 1percig járatva nem égett az olaj lámpa :) Meg azért az adja a gázt az egy modern motorral úgyvan, de egy adagolós szívódé? Az lötyögteti be, hogy legyen 900rpm. Ahogy én tapasztaltam, alapjárati fordulat alatt nem csinál semmit sem, ugyanannyi gázolaj megy be, csak elkezd kormolni, mert nem ég el, ennyi.

    Smoke & Torque

Új hozzászólás Aktív témák