- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Samsung LCD és LED TV-k
- Dell notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen egeret válasszak?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Projektor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
A multipla igazából annyira csúnya, hogy már szép, kellene. Csak a mazdával megszoktam egy kényelmet, tempomat, csend, fotelek, futómű stb. Nem nagyon akarom sokkal lejjebb adni. Így ránézésre egy nagy kongó doboznak tűnik a multipla. Mondjuk hely az van benne
Aki él és nem boldog, az téved!
-
Nordik
őstag
válasz bitpork #10298 üzenetére
Közbe sikerült beregisztrálnom az ügyfélportáljukra, ahol találtam egy olyan letölthető dokumentumot, hogy GFB Díjigazolás. Ez lenne az ami nekem kell?
Egyébként azt mutatja, hogy hátralékom van, tehát mintha elkéstem volna a befizetéssel. Vagy ez ilyenkor természetes?
-
Nordik
őstag
Nem tudom, hogy követted e az autós mizériámat, de végül egy 91-es Renault Clio lett. Makulátlan állapotban van, a szerelőm el volt ájulva tőle, hogy mennyire látszik rajta, hogy foglalkoztak vele. Talán szerencsém volt és sikerült kifognom egy jó autót. Remélem kiszolgál jóideig.
-
megema
őstag
válasz pilóta #10288 üzenetére
Pakolhatóságról nem tudok nyilatkozni, de 406-osom van 2.0 benzines motorral. Egy dolog biztos. A motor nagyon jó konstrukció. Nincs vele gond, de ha mégis, akkor nem megy rá a gatyád. Szériahibák előfordulnak (pl. leeső km/h mutató), de ezek könnyen orvosolhatóak. Ajánlom ezt a cikket elolvasásra.
Jelenleg 7 km-es ingázásra használom Budapesten. Gyakorlatilag addigra melegszik be, amikor odaérek. Jelenleg 10.8 l az átlagom, de a nagy hidegekben 12 is volt. Dinamikusan használom, szóval ezen még lehetne finomítani. 70 km/h-nál, stabil gázpedálállással 4 liter körüli pillanatnyi fogyasztást ír a fed. comp. Szóval városon kívül elég kellemesen alakul a fogyasztása. Vegyesben, dugók nélkül még dinamikusan vezetve is elérhető 8 liter alatti átlag.
Gázosítani is lehet, nincs vele gondja. Ha gondolod kérdezz utána az Index-es fórumon, van pár gázt használó kolléga. 2.0-ást és 3.0 V6-ost is gázosítottak már sikeresen.
[ Szerkesztve ]
-
-
AMD Power
titán
Telekáron szabadulnának a benzinkutaktól
Nem kéne 200Ft adó egy literre és akkor nem lenne probléma forgalommal.
-
Anulu79
addikt
válasz mobilefan #10267 üzenetére
Köszi, de én pont most fogok elvileg szabadulni a személyi kölcsönből. Nagyon lehúzós a dolog. Ráadásul anno amikor felvettem nem is annyit mondtak mint amennyit fizetnem kell. A papíron biztos rajta volt a rendes összeg, de én balga megbíztam ennyire a bankos kisasszonyban. Szóval ha nincs eget verő probléma személyi kölcsönt soha többé!
-
nagyúr
válasz megema #10306 üzenetére
Biztos ki lehet fogni megbízható darabokat is, de én azért a franciát kerülném. Eddig legalábbis ha az ismeretségben volt francia, mindenki nagyon örült, amikor megszabadult tőle, és nem franciát vett utána. Na meg a statisztikák is ezt mutatják.
Ráadásul az életkor alaján 407-es jöhetne szóba, de az nem annyira csúnya, hogy már szép, hanem csak nagyon csúnya
És még árban sem jobb, mint mondjuk egy mondeo...Aki él és nem boldog, az téved!
-
dabadab
titán
válasz pilóta #10318 üzenetére
"ha az ismeretségben volt francia, mindenki nagyon örült, amikor megszabadult tőle, és nem franciát vett utána."
Nekunk francia autonk volt (C5, tulajdonkeppen a 406 citroenes valtozata) es utana is franciat vettunk (508-at).
"Na meg a statisztikák is ezt mutatják."
Egeszen pontosan melyik statisztika mutatja azt, hogy a 406 nem megbizhato?
DRM is theft
-
-
válasz Anulu79 #10317 üzenetére
Amíg nem van meg hogy mibe ülök utána, nem létfontosságú az eladás. Plusz most a melegre megjelent egy rozsda amit még eladás előtt szeretnék megcsináltatni.
Függetlenül ettől, sajnos nem számíthatok semmi jaóra: ahogy elnézegettem, 5-600k a reális érte.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
nagyúr
válasz dabadab #10319 üzenetére
De te nem vagy az ismeretségi körömben
Mondom, hogy biztosan van sok megbízható francia autó is, és ki lehet fogni, de 1-2 éve pl. itt a topicban is nagyon próbált szabadulni valaki a C5-től, mert a hócipője tele volt vele...
Az összes létező megbízhatósági statisztikában a 6-8 éves autóknál nagyon hátul vannak a franciák. 406-ost konkrétan nem néztem, mert életkora miatt eleve kiesik az érdeklődési körömből, de a C5-re konkrétan emlékszem, hogy nagyon hátul szokott lenni...
Aki él és nem boldog, az téved!
-
válasz pilóta #10324 üzenetére
Azért annyira nem rossz. Én is majdnem megvettem 1et a passat helyett. Csak amikor a szervizben az előéletét ellenőriztettem, akkor kiderült 1-2 turpisság amit a tulaj nem mondott el. Pölö, hogy riasztáskor nem fel , hanem lehúzta az összes ablakot , és nem tudták meg mi volt a baj, mert a számítógép megjegyezte a történést, de hibakód nem volt
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
mobilefan
aktív tag
válasz bitpork #10281 üzenetére
Hát lent vannak az árak igen.
Bár azt hozzá teszem nem gondolkodok ekkora vasban,de azért köszönöm
Max 1.4-es motorig.
Azon belül vagy punto vagy clio..typhoon47:
Ennyiért adósságba vágni magam igazad van közgazdász úr,adsz kölcsön ???.......anulu79:hát elhiszem,bár mi 2-en fizetnénk,talán könnyebb úgy.
[ Szerkesztve ]
-
-
zoo8800
veterán
-
-
csibor
addikt
Ha év közben megszűnik az üzembentartóim, a teljesítményadót akkor is nekem kell fizetnem egész évben?
Közben megvan a válasz[ Szerkesztve ]
-
Szplöttyy
senior tag
válasz bitpork #10323 üzenetére
Volt egy érzésem, hogy az a lámpa nem szándékos, de megértelek, én is azt tapasztaltam,hogy olcsóbb valami "tuninglámpát" venni, mert a gyári mindenbe drága.
Akkor tiéd egy B5 2.5V6TDi fullextra? És 600e? Gondolom, mert "öreg"? Pedig marha jó autók ezek a passatok, bár nekem a B5,5 a kedvenc
Smoke & Torque
-
Dare2Live
félisten
válasz zoo8800 #10329 üzenetére
' A benzin és gázolaj forgalma alig csökken.'
benzineladaso 30%ot estek 3.5ev alatt. 30% 3.5ev alatt az nagyon durva eses. dizel "csak" 15%ot de itt sokat szamit hogy a dizelnel sokkal tobb a melosauto amit nem lehet kevesebbet/nem hasznalni.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
megema
őstag
válasz Szplöttyy #10334 üzenetére
Nekem is a B5.5 a kedvenc amúgy. Szüleimnek az van, az említett motorral, illetve 4motion és automata pluszban. Egy élmény vezetni, de ha valamit cserélni kell... Olyankor örülök, hogy 406-osom van. Másrészt nehezen is hozzáférhető minden. Egy szervóolaj-cseréhez mit össze nem kellett szenvedni... Tompított égőcseréhez meg ki kellett venni a légszűrőházat is. Kicsit zsúfolt a motortér.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
AMD Power
titán
válasz dabadab #10344 üzenetére
Ez iszonyat sok! Azt nem értem ,hogy ha ennyivel csökken a kereslet akkor a bevétel is sokkal kevesebb ,hiába emelik orrba-szájba. Ez tök logikus. Ha 100Ft-al olcsóbb lenne a benzin sokkal többet tankolnának és sokkal gyorsabban visszajönne a kiesés amit a csökkentés miatt vesztenek.
-
FF23
senior tag
Tegnap mondta a tévében egy szaki, hogy 2009-2012 (3 év) azonos időszaka között 25%-kal esett a benzineladás.
[ Szerkesztve ]
RT-AX58U v1
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest