Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    válasz Def26 #111380 üzenetére

    Próbálj meg szalonautót szerezni, vagy valami garanciás, viszonylag új használtat nézni. Ennyiért vásárolni már lehet, hogy megéri a németektől is (kereskedések tele vannak a 2-3 éves, keveset futott, beszámított autókkal az újkori áruk feléért, általában legalább 1 év garanciával - mobile.de-n és autoscout24-en is hirdet szinte mindegyik), bár nem tudom, hogy a hitelt a német vásárláshoz hogyan tudod fölvenni, ennek utána kell nézni (talán ha magyar kereskedőt bízol meg a német vásárlással, és ő állít ki neked a végén a vételárról számlát, az a legegyszerűbb, és akkor a behozatallal sem neked kell vacakolnod).

    Az az érzésem, hogy Mo-n, akinek jó állapotú, pár éves, keveset futott használt autója van, annak esze ágában sincs eladni, ami a piacon van, az mind céges autó, a tényleg jó vételből meg annyira kevés van, hogy gyakorlatilag amikor az eladónak eszébe jut, hogy eladná, már van rá vevő.

    A német piac meg annyiban speciális, hogy aki nem teljes egészében kp-ért vásárol, az szinte minden esetben végfinanszírozással veszi az autót, akkor meg már meggondolja, hogy a három-négyévest finanszírozza tovább, vagy inkább számoljon el a bankkal és a kereskedővel, a visszajáró pénzt meg beletegye egy új autó árába - így ha jogilag nem is, de gyakorlatilag lízingeli az autóit folyamatosan, viszont állandóan új, garanciális autóval jár, olaj- és szűrőcserén kívül nincs is vele más költsége, a piacon meg dögivel vannak újszerű használtak, abban a kategóriában, amit te keresel, jellemzően már 10k EUR körül is (ami már nincs is olyan messze a keretedtől).

    Mindez csak ötlet persze, neked kell tudnod, hogy neked érdemes-e, illetve hajlandó vagy-e foglalkoznod a továbbgondolással.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák