Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • niof

    veterán

    válasz ledgeri #21 üzenetére

    Nem az a lényeg, hogy milyen gyakran. Hanem ha cserélni kell, bármi miatt, ki kell pakolni a gépházból. Ha mondjuk van egy meghibásodás, bárkinél lehet, és más gyártó termékét választod, szinte biztos, hogy a felfogatót is cserélni szükséges. Ne mondd, hogy téged kicsit sem frusztrálna, mert nem hiszem el. Pl. én konkrétan úgy jártam, hogy az Arctic hűtőm műanyag felfogatója elrepedt. Azt vettem észre, hogy indokolatlanul melegszik a CPU. Megtaláltam a hibát, és inkább egy Be Quiet mellett tettem le a voksom. Cserélni kellett az egész hóbelevancot. Roppant bosszús lettem volna, ha emiatt az egész mindenséget ki kell pakolni. Nem, nem okoz gondot, hiszen a szakmámban is ezzel foglalkozom, de nagyon tudom értékelni az olyan okos tervezést, ami az ilyen helyzeteket megkönnyíti. Sokkal egyszerűbb házam van (S340 Elite), de mégis megoldható totális bontás nélkül az ilyen. De tételezzünk fel egy másik helyzetet, mondjuk valaki beleszeret egy hűtőbe, szép és jó, megveszi, összerakja, aztán felfedezi, hogy sajnos a csodaszép hűtő időnként kevéske, más típus kell, nagyobb teljesítmény, stb. Előfordul ilyesmi. Mint írtam is, nem deal breaker, de bosszantó.
    De mondok más területről egy példát, ezt nemrég mesélte egy kolléga. Adott egy BMW (a típusra nem emlékszem), amiben vezérműszíjat (vagy láncot) kell cserélni. Az "okos" mérnökök, úgy tervezték meg a motort, hogy a cserélendő alkatrész az utastér felé néző oldalán van a motoron, hozzáférhetetlen. Csak úgy lehet javítani, ha a komplett motor ki van emelve. És természetesen ez az egekbe emeli a költségeit, mert nem kis idő, mire bármelyik szerviz ezt kivitelezi. Nyilván anyagilag nem egy kategória a kettő, de lásd a hasonlóságot.

Új hozzászólás Aktív témák