- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- Melyik tápegységet vegyem?
- Durva lett a Lian Li motorizált asztala
- Milyen notebookot vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Még javulhat az Arrow Lake-S platform teljesítménye
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
bandi0000
nagyúr
valakinek van tapasztalata vezeték nélküli km órával? én ezt vettem, de az érzékelő csak akkor érzékel, ha az a kis mágneses vacak a küllőn 2-3mm-ben belül van, az meg kivitelezhetetlen sztem, esetleg elemet próbálok cserélni hátha az segít
Xbox One: bandymnc
-
Eagle16
addikt
-
veterán
válasz bandi0000 #60653 üzenetére
Nekem nem volt hozza kotegelo, ha a magnesre gondolsz, az erzekelohoz van, az kotegelovel fixen van a villan, a kullon meg ha jol rakod fel, akkor ugye a kullo keresztezesehez kerul, de raszoritva egy kullon se mozdul el, ha nem bizol benne, akkor menetrogzitovel megtuningolhatod a csavart.
Nekem is 1-2 mm van az erzekelo es a magnes kozott, lidl-is kerekparoram van, jopar eves, mivel kodolatlan a jel, igy a sportsdirectes kapuk, meg az egyik nagy teszkoban a kapukat 30km/h koruli sebessegnek erzekeli, de ha ezek nem zavarnak, akkor teljesen hasznalhato, talan az ujabb verziokban ezeket a hibakat mar megoldottak frekvenciavaltassal.Everybody lies.
-
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok! Egy kedves jóbarátom bicikliket nézeget magának. Ezt szemelte ki. Kikérhetném tisztelettel hozzáértő véleményeteket?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
pocokxx
Közösségépítő
-
-=RelakS=-
veterán
Androidra tud-e valaki olyan térkép programot, ami:
1: tud importálni útvonalat, pl GPX-et.
2: menet közben arra fordul, amerre megyek (google maps erre nem hajlandó)
3: plusz pont, ha google térképet használ
4: nagyon plusz pont, ha ingyenesItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz pocokxx #60658 üzenetére
Ez nem rossz vétel és nem is jó.Ezek ennyik újan.
(#60650) 6030D...a Shimano Saint 500 gr és ~16e,ami azt jelenti hogy minden mínusz 1 grammért fizetsz 490 forintot.Na ezt nevezem gramm-mániának!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz bandi0000 #60653 üzenetére
Első dolog amit megemlítenék, bár már nem segíta helyzeten, az az, hogy ilyen kínai szemetet nem érdemes megvenni.
Távolság amit mondasz nem szabad hogy lehetetlen legyen, mert csomó komolyabb óra is hasonlóan közel tett jeladóval működik csak. Ki lehet próbálni erősebb küllő mágnest, pl a cateynek van direkt erősebb mágnessel szerelt küllőmágnese, mondjuk többe kerül mint ez az óra.
Egyébként meg tegyél alá belső gumiból egy csíkot, vagy ami jobb, szivacsos kétoldalas ragasztószalag, stb, én volt hogy iparifutószalag gumijából vágtam alátétnek valót, mert + másfél centivel volt távolabb egy teleszkóp lábától, aztán úgy odatéptem a két kötegelővel hogy versenyen sem jött le a srácnak.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz ---Lasali--- #60665 üzenetére
Jaja, Supermonsternél rendesen kellett barkácsolni, hogy mérjen vmit az akkori Polárom.
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
MODERÁTOR
válasz ---Lasali--- #60662 üzenetére
Egy angol bringaboltból jött, nem hinném, hogy hamis volt. Csak mert itthon irreálisan magas ára van.
[ Szerkesztve ]
Eladó OAKLEY Hijinx Robert Pimple Artist Series Limited Edition napszemüveg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ezt ismeri valaki?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bandi0000
nagyúr
válasz ---Lasali--- #60665 üzenetére
köszi, igazából lényege nincs ennek az órának számomra, csak ha kérdezik, akkor van ezért nem is akarok rá sokat költeni vagy akartam
Xbox One: bandymnc
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Napfénysüti #60633 üzenetére
Tubeless az engem sem izgat, nem sok értelmét látom országúton. Nehezek és drágák a gumik, és ha defektet kapsz akkor cseszheted, vagy rakhatod bele a löttyöt, ami még plusz súly, kis nyomáson meg alapból nem is akarsz közlekedni ami az előnye lenne.. én még sosem csíptem ki felütéssel belsőt.. pedig átmegyek mindenen.. nem szokásom rossz út miatt lassítani, csak ha már tényleg nevetséges a helyzet.
Nekem országúti kerekekből mindig is a shimano volt a kedvenc, nem nagyon tudtam volna elképzelni hogy univerzális felhasználásra másfajta kereket vegyek.
Ilyen kategóriában a fulcrum racing 3 vagy a zonda (ami kb ugyan az) jöhet szóba, azok annyival jobbak hogy könnyebbek 100 grammal. Mavic -ot nem szeretem sose vennék, a DT túlárazott valamint az alsóbb kategória annyira buta technikailag hogy azért nem adok pénzt, olyat tudok fűzni olcsóbban, ha tényleg jót akarsz tőlük akkor keményen zsebbe nyúlós, és kb ez igaz még sok prémium márkára, tehát nincs versenyképes kerekük ebben az árban. Nagyon prémium márkáknak pedig egyáltalán nincs.
Fulcrum Racing 3 al mentem egy pár hétig, próbaképpen, nagyon tetszett a hátsó kerék fűzése, atom merev volt, csapágyazás a kónuszos rendszerek csúcsa, lenne! Ha be lehetne állítani normálisan, és nem állítódna el folyamatosan. Hideg kiráz ha rágondolok mennyit szenvedtem ezekkel, volt egy racing zero is az egyik ügyfélnél, az is folyamatosan elállítódik, mindig csak az olasz tervező felmenőit szidtam. Ha nem állítod szorosra, akkor fel lazul, bármit csinálsz, próbáltam elő terhelni, ráütni a kúpra gumikalapáccsal a kónuszt hogy kiderüljön meddig lazul vissza, és baromi nehéz belőni.. úgyhogy ez miatt le is tettem róla, plusz volt egy furcsa szélzaja, ami idegesített, és szerintem nem is véletlen lehetett hallani azt a szélzajt, a vissza cnc -zett könnyítésekre gyanakszom, és annak bizony légellenállása is számottevő lehet. Anno a francia tour magazin légellenállás tesztjében csúnyán leszerepeltek az ilyen felni kialakítású mavic kerekek.
A zonda meg lényegében ugyan az mint a racing 3, illetve kicsit rosszabb, nem olyan magas a hátsó felnije, és hiába ugyan az a fűzés, de nagyobb a csoportok közti távolság, ami a kerék stabilitásának rovására mehet. Precíz állványba rakva a vadi új kerekeket látható, hogy minden csoport után üt, a fulcrum legalább szép folyamatosan hullámos sugár irányban is.
A 6800 as ultegrában pedig már a korábbi évek dura ace csapágymegoldása van, ami ugyan olyan jó mint a fulcrum féle, műanyag golyókosaras 3/16 os golyókkal kirakva, alu tengely, ami miatt megint csak merevebb a régi 10 es cromo tengelyes megoldásokhoz képest. Megnézed annyiban másabb a dura ace -hez képest, hogy hátul bal oldalt 1 golyóval kevesebb van. Kónusz felfogatása nem kúpokkal van megoldva, hanem menettel rögzül, az tuti nem fog elmászni. Digitális kónuszállítással működik, nincs kontrázva a kónusz, ettől kicsit aggódom, de ha működik, márpedig amit a japánok kitalálnak többnyire működik, akkor végre meg lehet szabadulni a kontrázgatásból adódó szarakodástól. A kónuszok pedig a shimanotól jól megszokott polírozott, a fulcrumban nincs ilyen tudtommal, legalábbis még a kerámia golyós zero ban sem volt. Kíváncsi leszek arra is hogy ha felupgradelem kerámia golyósra akkor hogy fog futni, hallgató lesz-e az a tipikus sistergés mint amit pl a zero ad, valószínűleg kisebb mértékben, csak a csésze miatt, mert az porózus felszínű a shimanoban sajnos, jópár éve, a régi 600 as agyakban polírozott volt a dob csésze is.
2:1 fűzés igaz hogy nincs, de legalább közép-aszimmetrikus felni az van, és kicsit szélesebb a küllő perem távolság mint régebben. Marhára kíváncsi leszek hogy mennyire lesz közel a merevsége a fulcrum 2:1 fűzéséhez képest.
Jah és megy a színe a régi ultegra sl szettemhez Szerintem az egyik legszebb kerék.
Végső ok pedig hogy ezt vettem meg, hogy németbe marhára le van akciózva, 279 euró, annyiért végképp semmit nem lehet kapni ebben a kategóriában.(#60650) 6030D
Ez tényleg a "jó, hogy lehet kapni!" kategória. Óriási piaci rést tömhettek be ezzel a termékkel... Ki a bánat akar ultra könnyű titán csoda pedált vásárolni Taposósban?! Mert ha patent pedál lenne, akkor semmi baj, a crank brotherstől elkezdve gyártanak már pár éve titán pedálokat. Könnyíted a biciklit hogy jobban menjen, közben meg nem tudsz igazán menni, mert nincs patent pedálod, meg az a plusz élmény sincs meg amit ad a patent...[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz ---Lasali--- #60670 üzenetére
Most néztem egy képet, és az ultegrának is elvileg polírozottak a csészéi.
-
6030D
Ármester
válasz ---Lasali--- #60670 üzenetére
Az egymillás titán bicón jól mutatna.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
tome0001
senior tag
Sziasztok. Páran nem akarunk összedobni egy eurosport player accountra? 40 euró egy évre, szerintem használhatnánk többen is egyszerre egy felhasználónévvel. Letöltő oldalakon a klasszikus versenyek nem nagyon vannak fent, a 3 hetesek szakaszait meg pár napos késéssel szokták feltenni. Akit érdekelne ez a lehetőség, és szerinte is működőképes, dobjon már rám egy privátot légyszi, engem érdekelne egy ilyen megoldás. Köszi, T.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
Nem a menetet jelöli, mint megtudtam a tengely hosszával kapcsolatos, de nem a rajta levő számmal (122,5, 110 stb) hanem, hogy melyik oldalra tolódik. pl.: egy 127 D-EL hajtómű irányába 0,5mm-rel hosszabb csak, mint egy 123 LL, a bal oldalra viszont kapsz majd fél centit.
"Bad reklám is reklám too"
-
cseter
tag
sziasztok itt az új vasam egy olasz kis paripa,az első országúti keróm,az a kérdésem lenne tudtok e erről a márkáról -típusról valami közelebbit,mert én annyit találtam hogy olasz és veronából származik.Évjárat ilyesmi érdekelne?Grandis a márkája,felszereltsége hajtás,váltás,fék campa veloce(fékváltókar az új veloce)kerékszett miche rx3!
[ Szerkesztve ]
-
JackFeryll
őstag
Marha nagy divat a rózsaszín manapság, de férfi országútis cipőt mégsem látok. Miért ? Igényes halvány Rapha pinkben
-
Roland93
aktív tag
Sziasztok!
Hidraulikus tárcsaféknél hogyan tudom állítani a keménységét? Nagyon be kell húzni a fékkart, hogy fogjon.
-
gergo5991
őstag
jön a jó idő, ideje a nyeregbe pattanni
ha már belinkeltem a bicót, valaki tudna javasolni bármit, amit ezen a bicón érdemes lenne lecserélni? tegyük fel hogy jobban guruljon esetlegesen.
cube attention 2014es.
-
Acef
addikt
válasz Integrale #60675 üzenetére
ühüm
és nekem milyen kell, ha egy Neuzer Courier DT-ről van szó, ami 2x8-as hajtással van szerelve?vegyem ki a mostanit, és nézzem meg, hogy milyen jelölés van rajta?
Egyáltalán miért készítenek aszimmetrikus monoblokkot? nem zavaró a bringásnak, hogy egyik oldalt kijjebb van a pedál?
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Roland93 #60679 üzenetére
Felkeményedési pontot nagyon kevés féknél lehet állítani. (Milyen típus?) Fékkar pozíciót lehet csak általában, de az nem feltétlen orvosolja a problémát, mert csak a fékkar és a markolat közti távolság nő, ezáltal kerül távolabb a markolattól a felkeményedési pont is.
Valószínűleg nincs benne elég olaj, vagy megszorultak a munkahengerben a dugattyúk, vagy túlságosan elkopott a betét, esetleg a tárcsa is. Vidd szervizbe.[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
Rear Derailleur Shimano XT RD-M781-SGS, Shadow 10-speed.
Front Derailleur Shimano Deore FD-M610, Top Swing, 34.9mm.
Shifters Shimano Deore SL-M610, Rapidfire-Plus.
Crankset Shimano FC-M522, 42x32x24T, 175 mm, Shimano BB-ES25 113mm.Schwalbe Smart Sam 2.25. - ilyen gumi van most rajta, mi jót tudnál/tok ajánlani aszfaltra?
Rims CUBE ZX24, Disc, 29er -
cseter
tag
válasz Hasaggymeg #60678 üzenetére
Igen (gonoszok vagytok)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gergo5991 #60685 üzenetére
2 dolgot lehet cserélni ami a jobb gurulást szolgálná.Gumikat és zsokét.Zsokét gondolom nem akarsz cserélni így marad a gumi,így ha leginkább aszfalton mész akkor ezt ajánlom.Olcsó és jó.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Roland93
aktív tag
válasz ---Lasali--- #60683 üzenetére
Vadi új a bicikli, 100 km van benne. A fék típusa Shimano BR-M355, teljesen jól fog, azt szeretném csak, hogy körülbelül a fékkar és a markolat közti távolság közepénél fogjon "erőteljesen".
-
gergo5991
őstag
válasz Hasaggymeg #60688 üzenetére
kérhetnék egy termék linket? a képet sikerült linkelned.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Roland93 #60689 üzenetére
Nem fog ott fogni, ez ilyen. Állítsd kijjebb a fékkart, ameddig még az ujjaiddal eléred normálisan, akkor nem fog majd annyira bent. De ennek ezt a tulajdonságát nem lehet szabályozni. Meg lehet próbálni kicsit tárcsa nélkül kidolgozni a munkahengereket, annyira hogy még épp ne érjen bele a tárcsába, és akkor kicsit kijjebb fog majd, de ezzel vigyázni kell, nagyon óvatosan szabad ezzel szórakozni, mert a túlságosan kinyomod, úgy hogy benne a betét, akkor megáll az élet, nem lehet vissza, csak ha szét feszíted valahogy a betéteket, amitől sérül majd a betét, plusz ha sikerül kicsit keresztbe fordítani a dugattyúkat, akkor meg még nagyobb a szívás.
-
nagyúr
válasz gergo5991 #60692 üzenetére
Write only üzemmód... Google...
Kérdés hogy a lidis mérnök úr 2 cm-ről vagy 20 m-ről mérte... :-D
[ Szerkesztve ]
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
BlacKSouL
addikt
Ha először teszem be az első kereket (beállított, de szállításra kiszerelt gyorszáras), akkor van-e valami különleges trükkje a visszarakásnak? Próbáltam óvatosan illeszteni, meghúzni, zárni, de ebben az állapotban most "kefél" az egyik oldali fékpofa (tárcsa) ha meghajtom. Illetve kicsit mintha lötyögne az egész.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
válasz BlacKSouL #60694 üzenetére
Amatőr módon én a stucnira rá szoktam tehénkedni felülről...
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Williamgrant #60695 üzenetére
Az teljesen jó, én át szoktam hajolni a biciklin, hogy közben ráhasalok a kormányra, és nyomom lefele.
De tárcsafékeknél előfordulhat hogy minden ki-be rakáskor újra be kell állítani a féknyereg pozícióját, nem beszélve egyéb nagyobb pontatlanságok esetén előforduló szívásról.. -
Integrale
veterán
válasz ---Lasali--- #60684 üzenetére
Konkret dokumentaciot nen talaltam rola, angol oldalakon talaltam rola infot, vegul az itteni bringaszerelo erositette meg.
De ha egymas melle rakod az agyakat, akkor meglatod te is."Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest