Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zoli03

    őstag

    Magura MT5 fék van az össztelósomon (130/120 mm rugóút), elöl-hátul 180 mm-es tárcsával. Le akarom cserélni, nem igazán vagyok vele megelégedve. Ami nem tetszik benne:
    - gyárilag levegős volt, majdnem kormányig be lehetett húzni a fékkart kb 100 km után
    - le lett légtelenítve, sokkal jobb lett a nyomáspont, de 10-20 km után megint beljebb került és kevésbé határozott (még így sokkal jobb, mint légtelenítés előtt)
    - a nyomáspont nem olyan határozott, mint egy Shimanonál, felkeményedik a fékkar, de még simán lehet beljebb húzni
    - a fékkar alu, de a fék műanyagból van (legalábbis az összes külső felülete az, nem hiszem, hogy csak borítás lenne)
    - hiába négy dugattyús, nem érzem azt az óriási fékerőt, egy ujjal elég erősen kell húzni, hogy első kerékre álljon a bicikli
    - a legnagyobb gondom: nagyon kicsi a hézag a betét és a tárcsa között, iszonyat nehéz beállítani, olyan kicsi a rés, hogy alig látni át, egy Shimanot lényegesen könnyebb beállítani. Elöl Pike RC van, kanyarban mégis sokszor beleér a tárcsa a betétbe. Shimanonál gyengébb teleszkóppal sosem volt ilyen gondom. Kerékkivétel után hiába van átütőtengely, 99%, hogy féket kell állítani.
    - nem igazán tetszik a fékkar formája, elég hosszú

    SLX BR-M7000-et néztem ki, ismerősömnek ilyen van, fogásra tetszik, nyomáspontra is. 203/180-as tárcsával elég lenne egyujjas használathoz (90 kg vagyok kb)?
    XT-ről (BR-M8000) sok rosszat olvastam (elmászó nyomáspont), a súly miatt nem éri meg nekem a többletár, maximum ha nagyobb fékerőt tud. Még a ZEE-t (BR-M640) néztem, de erről nem sok mindent találtam.

Új hozzászólás Aktív témák