- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Egérpad topik
- Apple asztali gépek
- HP nyomtatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- 3D nyomtatás
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Teszten a SteelSeries Apex Pro Gen 3 billentyűzet
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
DUB Inc.
aktív tag
válasz Napfénysüti #107500 üzenetére
De az később cserélhető jobbra és ha én a 96 kilómmal meg tudok vele állni, gondolom neki is elég lenne. Mellesleg nem nyikorog, nem súrol stb. De ok, legyen Trek.
-
TomMusic
őstag
válasz Hasaggymeg #107499 üzenetére
Szép, le is gurultál?
Tegnap végre megvettem a sisakot, ezt: MTB 500. Egész jónak tűnik.[ Szerkesztve ]
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
nagyúr
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #107499 üzenetére
Király... most irigyellek, én nem tudok menni ma semerre, mert egyrészt fáj a térdem, másrészt elvileg ma vihar lesz
(#107491) deny330: Én meg odaadnám a fél vesémet azért, hogy beleférjen egy 2.4-es külső a vázamba
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz TomMusic #107502 üzenetére
Oda felmenni érdekes,de amúgy majdnem végig a forgalomtól lezárt rossz aszfalt.
jjeahh...megint az a ganglionos dolog?...mármint a térdeddel.Amúgy itt is vége a móka és kacagásnak [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #107489 üzenetére
"lowrider rögzítési pontokkal"
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
trialboj
őstag
válasz Hasaggymeg #107499 üzenetére
Jól látom hogy te is csatlakoztál az agancsos klubhoz ? Rengeteget ront a bringa kinézetén, viszont eggyel több fogási pozíció, és mászásnál valami hihetetlen extrát tud adni. Észrevetted hogy mintha könnyebb lenne vele mászni ?
Tavaly cserélgettem mással a bringát emelkedőn, és sokkal jobban éreztem magam mikor a szarvakat fogtam, főleg technikás terepen, ahol csúszkáltam a köveken meg ágakon. Nem is értem hogy nem alap felszereltség egy xc gépen sem."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #107505 üzenetére
Baker ciszta volt, az elmúlt, de azóta érzékeny ha túlságosan megerőltetem és a 153km/2200m túra most betett neki, + persze azóta sem nyugszom, ahelyett, hogy hagytam volna pihenni, már 4x másztam hegyet .
Legalább villámokat felétek csak szombatra mutat, én attól félek, számomra néhány nyugis zápor csak növeli a mókát... a villámlástól viszont f*sok, ha egy gonoszabb felhőt meglátok 60-as átlagsebességgel tekerek haza
trialboj: Enyémen gyárilag voltak agancsok, csak én leszedtem róla... lehet, hogy vissza kéne raknom egy próba erejéig, csak nem teccik ahogy kinéz. Érdekes, hogy a stucni is lefelé mutatott gyárilag, ez sem megszokott a belépő/alsó középkategóriás bringákon.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
emiki6
veterán
válasz Hasaggymeg #107498 üzenetére
Tudtam, hogy rád számíthatok, ha ilyen szőrszálhasogató kételyeim támadnak.
Jó lett a kép, szép hely.Trialboj: Nem tudom szoktál e húzódzkodni. Alsó fogással inkább bicepsz dolgozik a karon, felső fogásban az alkari karhajlító, neutrális fogásban pedig valahogy a húzódzkodás sokkal könnyebbnek érződik, talán mert a kettő között van fél úton. A szarv ugyebár biztosít egy neutrális fogást, ami jó dolog lehet, majd én is akarok.
Visszaolvastam és még Hasaggymeg írta, hogy veszélyes a szarv, mert nem éred el róla a féket és bele tud akadni dolgokba, így ha váratlan dolog történik, akkor megvan a baj."De hát ez a demokrácia, ugye, hogy sok különböző érdekcsoport, hosszas egyeztetés után megállapodik abban, hogy érdemi változás azért mégsem lesz."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #107507 üzenetére
Van pár dolog mely nem annyira trendi,mint a pumpa,nyeregtáska,vagy éppen a kormányszarv,de számomra hasznosnak,vagy éppen nélkülözhetetlennek bizonyultak az évek során.Ha a terep egyenletesen és hosszan emelkedik,akár aszfalton,akár terepen,nagyon meredek ahol már nem elég ráfeküdni a kormányra,hanem azt húzni is kell,akkor a szarv nekem sokat segít,de rövid,pár másodperces nagyon meredeken is könyebb azt tépni mint kifordított csuklóval a markolatot.Nekem legalábbis igen.Ugyanakkor hosszú egyeneseken,túrázósan is kényelmes időnként azt fogni,én meg keveset szállítom kerékpárom autón,leginkább odatekerek a hegyhez.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #107509 üzenetére
A negatív stucninak a kinézeten kívűl komoly szerepe is van a hegyikerékpár elejének földön tartásában.
emiki6...tény,hogy forgalmas helyen,vagy éppen ereszkedve nem tanácsos azt fogni,hisz nem tudsz fékezni,de 20%.os emelkedőn a fék nem szokott játszani.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
emiki6
veterán
válasz Hasaggymeg #107512 üzenetére
Arra gondolok, mikor lesérültél, mert kifutott eléd egy srác és beakadt a ruhájába a szarv, ami kifordította a kormányt...
De valóban, ahol nem szokott kelleni fék, oda pont jó lehet a szarv.[ Szerkesztve ]
"De hát ez a demokrácia, ugye, hogy sok különböző érdekcsoport, hosszas egyeztetés után megállapodik abban, hogy érdemi változás azért mégsem lesz."
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #107511 üzenetére
XC versenyeken (nem a magyar maratonok) eleve tiltólistás is a szarv. Emelkedőn meg ugye a derekad feszíted, törzs nem mozog jobbra-balra, csak lábból dolgozol, kar, könyök laza. Ott mindegy, mit fogsz. Sprintnél húzol bele, esetleg.
Ha nagyon kell, akkor meg a markolatot belerakod a tenyered közepébe, és úgy támaszkodsz.
Egyébként ha már mindenképpen kell a szarv, akkor miért nem a pici, formásak?Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #107512 üzenetére
Ja, tudom, bár már lecseréltem, az új stucni kb. egyenes és rövidebb. Amúgy eddig még sosem sikerült akkorát mászni, hogy megemelkedjen a monti eleje, mert hamarább kapar el a hátsó gumi. Lehet, hogy kéne egy "rendes" terepgumit vennem, agyalok egy magic mary-n, de attól tartok, hogy aszfaltos túrákra sokkal rosszabb lesz, mint a smart sam.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
varsam
őstag
válasz Vasinger! #107474 üzenetére
Én Ausztriát nagyon tudom ajánlani. Mi tavaly szeptemberben voltunk párommal (azaz egy hete már a feleségem ) és fenomenálisan jó volt. Az egy hétből 1 napot bringáztunk Zell am See környékén (46km - 1600m szint), aztán lementünk Nassfeld felé, ott 2 nap is bringáztunk, egyik nap béreltünk is.
Itt írtam róla pár gondolatot, de kérdezz nyugodtan ha még kíváncsi vagy valamire.
[link_1]
[link_2][ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Napfénysüti #107495 üzenetére
Hát ellátogatok az üzletbe és megnézem. Ha bírja ezt a fajta terepet, akkor nekem jó lesz. A pehelysúlyomhoz meg jó lesz a v-fék is, de azért megnézem a Meridát is(bár sajnos itt valószínűleg nincs márkaboltjuk), mert az is jónak tűnik.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #107514 üzenetére
Olyan kicsi volt és lesuvadt a gumírozás róla,de mivel nem versenyzek és nincs tiltólistán ezt a jó árú Ritchey-t vettem.A Naszályon pl.sokat kell húznom,hogy felmehessek,nem elég a hajolgatás 80+kg és a vízzel együtt további 15kg felcipeléséhez.
varsam...megpuhított a hegyekben,majd bekötötte a fejed? Úgy tűnik az idén mindenki vásárra viszi a bőrét itt a témakörben.Gratula!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
varsam
őstag
válasz Hasaggymeg #107518 üzenetére
Abszolút köszi
más:
Most már nagyon kellene egy városi bringa, de nem tudok dönteni, hogy új vagy használt, és azon belül is melyik legyen:
Cube Curve Pro - használt 120e
Specialized Sirrus Elite Carbon - használt 120e
Csepel Woodlands Cross - új 120e
Cube Curve - új 120eSzerintetek?
Az első használt Cube elég jó felszereltségű, az tetszik, az 58-as váz pedig elvileg még jó is nekem (196cm)De ezeken kívül kb bármi jöhet, inkább olcsóbban kéne a feleségem szerint...
-
-
deny330
aktív tag
válasz Zsohi #107494 üzenetére
(#107504) jjeahh Nekem bezzeg még a fostaliga acélvázas bringámba is belemegy a 2.5-ös Maxxis Wet Scream. Az "elvileg ma vihar lesz témát" én is ismerem amúgy. Tegnap egész délutánra esőt és záport mondott felénk, ahhoz képest csak éjjel szakadt le az ég.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #107524 üzenetére
Gondolom 26-os vagy 27.5-ös. A vázba valszeg nekem is beleférne, de az első váltó, amikor a 22-es kistányérra váltok súrolná a gumit . Gondolom ez a 29er + M-es váz + 3x9-es rendszer velejárója... agyaltam, hogy alakítsam át az egészet 1x-re, de túl sokba kerülne a dolog és az áttételen buknék is.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
eastsider
nagyúr
Sziasztok
lánc/sor tisztításra van bevállt kefés tisztító cucc/folyadék?
ali is játszik, vagy vegyem meg ezt? [link]
előre is köszi.
-
deny330
aktív tag
válasz jjeahh #107525 üzenetére
26-os, nálam valószínűleg azért nem jelentkezik a probléma, mert hátul egyébként is csak 6 sebesség van. Bár a Marshguard már nem fért fel se elől, se hátul, de még a V féken is állítgatni kellett. Megkérdezhetem amúgy, hogy milyen magas vagy? Havernak mondtam már rengetegszer, hogy vegyen 29er-t, mert fullyt nem akar, de terepen imád menni, ott meg előnyösebb. 168cm-es magassága miatt nem igazán mer 29re beruházni.
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #107527 üzenetére
168cm vagyok . Nagyon sokat számít a geo, az effektív felsőcső hossz, a stucni hossza, hogy a kormány egyenes-e vagy enyhén hajlított... a haverom Kellys TNT 50-ese szintén M-es és nekem nagy, ugyanakkor az enyém rendben van. No meg 29er is van S-es méretben is szal... én a haverod helyében simán vennék 29er-t, annyi, hogy mindenképp üljön fel rá a boltban, próbálja ki vásárlás előtt. S-es vagy M-es méretben tuti megtalálja a megfelelőt, max ha picit kényelmetlen, azt lehet korrigálni nyereg állítással, egyenes nyeregcsővel, más stucnival, kormánnyal.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
trialboj
őstag
Akit érdekel a MTB versenyzés, vagy csak unatkozik, a taknyos idő mellé ,egy kis sarazós oktató videó.
(#107525) jjeahh
Nem tudom mennyire jártál utána a témának, de arról tudsz valamit hogy az 1x mennyivel gyorsabban kopik mint a 2 v 3x? Nem csak azoknak éri meg akik komolyabban tolják, vagy kb kirakat bringájuk van, és az évi 1000 sem érik el?
(sosem használom a 2 legkisebb és legnagyobb tányért, és szerintem így van vele az emberek nagy része, viszont ha váltanék akkor szeretném a váltó/lánc csörgést is elfelejteni, ahhoz meg muszáj az 1x)"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #107511 üzenetére
Biztos nem tenném egyiket sem a bringámra. Minipumpa, pótbelső vagy hasonló apróságok elférnek a mez zsebében. Viszont egy teleaggatott Outi vagy XC bringa azért elég illúzióromboló tud lenni. Poén hogy grammokat vadászunk egy-egy kerékszetten, stucnin, kormányon, teleszkópon, mások meg 2-3kg-ot rápakolnak nyeregtáskában meg váztáskában, kormányra akasztható kisbatyuban.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #107529 üzenetére
Olvastam róla, hogy gyorsabban kopik az egész (főleg a lánc), de nem hiszem, hogy annyira durván vészes a dolog. Nekem amúgy pont az a bajom vele, hogy a 3x9-en az összes tányért bőven kihasználom (sőt, hátra a 11-34 helyett 11-36-ot akarok), szal 1x rendszerrel súlyos kompromisszumot kellene kötnöm... no meg persze drága lenne a váltás, szal marad a 3x9.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz Tothgera30 #107530 üzenetére
Azért sérvvel, fájó derékkal nem mindegy ám, hogy mi nyomja a derekad. Én is gondolkodtam, hogy végre megy a mezzsebbe, de inkább marad ott. Nekem amúgy zsebben lötyög is, még ha mindent összegumizok egybe, akkor is.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
deny330
aktív tag
válasz jjeahh #107528 üzenetére
Nah jó, pedig esküszöm nem tudtam hogy pont azonos a magasságotok. S-es váz méretet kicsit butának tartom 29er-hez. A mostani bringája egy Miles Rush, 27,5, M-es. Nem tudom mitől függ ez, de amikor a hajtókar vízszintes állásban van és úgy kanyarodsz, akkor előfordul, hogy beleér a lábfejed a kerékbe. Nem tudom ezt mennyire sikerül elképzelni, de kipróbáltam én is kíváncsiságból, tényleg elég zavaró tud lenni - bár az én 186cm-es magasságom annyira nem lehet mérvadó, mert én a kormányba is könnyedén beütöm a térdem. Nálad nincsen ilyen probléma a 29er-el? Gondolom a felső cső hosszúsága lehet itt a probléma, de ha a hosszabb meg egyszer nagy és kényelmetlen neki, akkor mi a helyzet? Még a nyerget esetleg előrébb lehet állítani, de nem hiszem hogy azzal nagyon sokat nyerne.
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #107533 üzenetére
Pedig egy S-es és M-es váz közötti méretkülönbséget (hosszban) simán át lehet hidalni nyereg állítással, új nyeregcsővel, stucnival, kormánnyal, ezek filléres alkatrészek. Egy picit én is nagynak éreztem a saját montimat, holott itt többen azt írták egyáltalán nem nagy az nekem, ezért vettem rövidebb stucnit + enyhén hátrahajló kormányt és az a pár cm, amit nyertem vele abszolút kényelmessé tette. Mondjuk azelőtt sem volt vészes, csak picit jobban kellett görnyednem. A lábfejem sosem ér a kerékbe, valszeg ahhoz a sarkammal kéne a pedálra lépnem . Nem lehet, hogy a haverod rosszul lépik a pedálra?
Én amúgy abszolút nem bántam meg, hogy 29er mellett döntöttem, annyi, hogy kva nehéz ezzel megtanulni bunny-hop-ozni, de valszeg az sem könnyíti meg a dolgomat, hogy gyenge vagyok, nem ártana edzenem
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
deny330
aktív tag
válasz jjeahh #107534 üzenetére
Ennek a témának még utána nézek ha havert is komolyabban érdekli, azok alapján amiket leírtál tényleg megoldható lenne neki a dolog. A lábfeje nem élesben, bringázás közben ér bele a kerékbe. Inkább akkor tapasztalta, amikor próbált 1-2 trükköt megtanulni, és hirtelen elrántotta a kormányt, az elől lévő lába a pedálról pedig beleért egy kicsit a kerékbe, mivel az kifordult annyira. Ebből következtettük azt, hogy a 29er nagyobb kerékkel lehet, hogy még zavaróbb lenne. Én a talpam közepével lépek a pedálra (bár nekem 46-os lábam van..), és éles lassú kanyarodásnál 1-2x tapasztaltam én is ilyet. Haver nem tudom, hogy miként lép a pedálra, de nem tartom kizártnak, hogy valamit rosszul csinál. Ha holnap jobb idő lesz megnézzük ezt a dolgot is, de most esőbe inkább pihentetem a lábaimat..
A bunny-hop nekünk a 26-27,5-ös bringákkal is alig alig megy, nem hogy 29er-el. A padkára való "felugratás" már annyira nem okoz problémát, meg 1-2 gödörnél, terepen faágnál jól jön. De olyat, hogy egy útépítkezési bolyát átugorjunk, vagy esetleg egy vaskosabb farönköt terepen, hát csúnya baleset lenne.
[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz deny330 #107535 üzenetére
Ilyen magassággal miért akarsz neki 29er-t a 27.5 helyett amúgy? Sok gyártó pl már úgy csinálja, hogy az S és M vázméretét 27.5, a nagyobbakat pedig 29-es kerékkel szereli, gondolom nem véletlen.
Inkább egy 27.5+ kéne neki, ha már a fully-t kell valahogy helyettesíteni szvsz -
deny330
aktív tag
válasz varsam #107536 üzenetére
Az itt olvasottak alapján ajánlottam neki még korábban, de most jjeahh kolléga tapasztalatai alapján még életképesebbnek látom ezt a dolgot, főleg terepen. Aztán majd haver úgyis eldönti, hogy ő mit érez jónak, neki mi a kényelmes. 27,5+ -on még nem gondolkoztunk, de szóba jöhető opció lehet.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #107537 üzenetére
27,5+-on én is agyaltam, de XC fronton kb. olyan ritka mint a fehér holló, azok általában trail/AM/enduro gépek. No meg egy 27.5+ gumi külső átmérőben ugyanakkora, mint egy 29er, szal ha így nézzük méretben ugyanott van
Amúgy sokat variálnak a eff. felsőcső hosszal a gyártók, pl. a Kellys Spider effektív felsőcső hossza M-esben 580mm, a Gate meg a Thorx szériáé meg 620mm... és vannak olyanok is, akik kimondottan a hosszú, nyúlánk görnyedős vázakra gyúrnak rá, pl. asszem a Nukeproof meg a Mondraker ilyen. Szal a helyében "vakon" nem döntenék, tényleg érdemes elmenni egy boltba és ráülni párra... vagy szénné bogarászni neten a geo adatokat. Amúgy a 27.5-nek is bőven vannak előnyei, szal nem muszáj a 29ert sem erőltetni.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
TomMusic
őstag
válasz eastsider #107526 üzenetére
Szia!
Ez a fajta tisztító is megteszi, de máshol sokkal olcsóbban (1000 - 2000Ft) hozzá lehet jutni. Többiek majd belinkelik. Egyébként Lidliben szokott lenni időszakosan.
Mire aliról megérkezik, addigra már a bicikli is le lesz cserélve. Én messziről kerülöm, ha itthon nem tudom beszerezni, akkor inkább keresek valami alternatívát, de nekem nincs idegzetem a kínai vackokat kivárni (feltéve h megérkezik..).Én anno levettem a láncot és kiáztattam petróleumban, hagytam 1 napot száradni és vissza a bringára (patentszem).
Azóta áttértem erre: Squirt Lube. Már vagy 4 hónapja használom, de elég volt havonta 1x áttörölni száraz ronggyal a láncot és kész.
Egy "hátránya" van, hogy gyakrabban kell kenni, mint az olajnál.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
deny330
aktív tag
-
dabgergo
őstag
Outinál mi az ami komolyan növeli a teljesítményt a kerékpár szemszögéből? Súly, geometria, kerekek? Mi számít a legtöbbet?
Jelenleg az egyik legolcsóbb dechatlonos outival nyomulok és nagyon élvezem nincs vele semmi gondom egyelőre. Gondolkodom h vajon egy 3-5x ennyibe kerülő bringa mennyivel jobb, s ha majd a jövőben egyszer upgradelek akkor mire érdemes figyelni.
-
Redneck
nagyúr
Üdv!
Előre leszögezem, sajátom ezer éve nincs, és nem értek a kerékpárokhoz.
Pár napja eljátszottam a gondolattal, hogy milyen jó lenne újra tekerni. Tavasztól-őszig, tiszta időben, leginkább városi és elővárosi közlekedésre szeretnék egy kerékpárt. Ha az időjárás engedi, hetente akár 60-80 kilométert is használnám. Nehezen tudok dönteni milyen kerékpárra lenne számomra megfelelő.Korábban MTB-om volt, de nagyon tetszenek az országúti kerékpárok is, bár kicsit tartok a rossz minőségű utaktól.
Szeretnék egy egyszerű, de megbízható kerékpárt, 27,5"-os kerekekkel, és M-es vázmérettel. Van esélyem hogy találok újat 100.000 Ft körül?
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
dabgergo
őstag
Köszi!
Igen, az sem mindegy, hogy milyen motor hajtja a vasat
-
flash-
veterán
trekking után ha kicsit jobban belemerülnétek az országútizásba(és trekkinghez képest érezhetően valami gyorsabbat keresnék), mit vennétek?
úgy 200-250 körül? használt karbont? vagy új valamit? ötlet?
évi 2-3 ezer km-et tekernék, straváznék, (cél lenne a részeredmények folyamatos javulása, stb,, de nem versenyeznék,....)ja különben energizer plus tour trekkingre megjött..
nagyon meglepődtem hogy tapad, hogy tép...hát 1km-es komokon eddigi 30as átlag helyett 34-36os átlagokat megyek... magam is meglepődtem mennyit számit előtte schwable smart sam volt..
[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
Meg vagyok én áldva ezekkel a külsőkkel. Tavaly hajtogatós volt, defekt után 6x fújtam és szappanoztam mire rendesen helyre ugrott, akkor is csak 5 bar körül.
Még karácsony előtt vettem drótos conti race és xkinget, az xking most került fel előre, eddig szobában volt tárolva, nyilván nem pattant helyre, de ami ijesztő, hogy a nedves aszfalton úgy csúszik mintha műanyagból lenne.
Ez most miez? Már előre félek hogy fogok ezzel először kanyarodni, mi van ha kirepül alólam a bringa. Nincs rajta dot szám, indiában készült.3km/h val gurulok nedves betonon behúzom a féket, és akadozva csúszik tovább, rengetegen dicsérték létezik hogy ez normális, és száraz körülmények között kicsit használva lekopik róla egy réteg amitől kezdve megjön a tapadás?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Matezol91
csendes tag
Sziasztok!
Levegős teleszkópot mennyi időnként érdemes nagyszervizelni? (jelenleg a 2. évében jár, elég ritkán van használva akkor is száraz terepen, illetve amikor csak lehet rockshox deozom a gyűrűket).
Gondolom lassan azért illene nemde?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mozilla Firefox
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Elemlámpa, zseblámpa
- Egérpad topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple asztali gépek
- PlayStation 5
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest