- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz Monyos #107446 üzenetére
"Vagy nem jellemző ez, és minden szervizes maximális odafigyeléssel egy tökéletes bringát ad át?"
Ez lenne az ideális, de egyáltalán nem biztos... a haverom pl. egy 300k-s Scott-ot rossz belsővel és rossz láncal vitt haza, + a nyeregcső is recsegett . A legjobban szerintem úgy tudod átnézni, ha elviszed és alaposan meghajtod terepen is. Ha valami gond van vele, akkor visszaviszed és gariban helyrehozzák... persze át lehet bogarászni helyben is, de néhány hibát csak úgy lehet észrevenni, ha használod.
Én használtan vettem bringát szervizből, na úgy bármilyen furcsa is, szvsz biztosabb, hogy hibátlan a vas, mert a jobb használt bicókat teljesen szétkapják és leszervízelik mielőtt eladnák... (legalábbis felénk)[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Runner_fxr #107450 üzenetére
Most nem szórakozok, de kipróbálásra nem lesz lehetőség. Különben valószínűleg cross vagy fitness lesz. Utóbbi csak akkor, ha van elég hely egy szélesebb guminak, ha esetleg nem jön be a vékonyabb, lehessen változtatni.
cozmo: A Strava nekem is rosszul fut a telefonon, de valószínűleg amiatt, hogy elég régi már.
[ Szerkesztve ]
-
bunddog
tag
válasz IMIIKE1998 #107452 üzenetére
Ahogy Runner is írta a 35-37-es smart sam bőven elég ahova neked kéne, az meg belemegy a fitnessbe is.
-
StLui
veterán
válasz Runner_fxr #107450 üzenetére
Igen, ez egy harmadik variáció, de nem járathatom le magam a gyerek előtt. apa erős
Egyébként amíg ma elvittem edzésre, nem bírtam ki és megkérdeztem mit választana. Azt mondta kapásból, hogy neki nem kell e-monti, ő tekerni, erősödni akar. Szóval eldőlt tényleg magamnak keresek valamit.
Mondjuk feleségem már az ötlettől kész van, hogy többe lesznek a bringáink mint az autónk[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Tuomas
addikt
Úgy tűnik, a Bryton computerek július közepétől támogatni fogják a magyar nyelvet!
We were here
-
flash-
veterán
válasz ro_bert17 #107373 üzenetére
ha a strava bezáródik a háttérben akkor ügyeskedni kell, van megoldás de sokat kell bíbelődni(nekem huawei nél sikerült), illetve rendszerfüggő is hogy milyen beállítások kellenek..
amúgy meg:
"Troubleshooting GPS Issues
Meg Thursday at 20:31
GPS is a system to estimate location on Earth by using signals from a set of orbiting satellites. The GPS system includes the chip in your Android device as well as the satellites above the Earth.Examples of GPS issues
Achieving an initial GPS lock
Troubleshooting steps
Variable performanceExamples of GPS Issues
GPS drift: The GPS track deviates from the road. You may see that the track generally follows the shape of the road but with much less precision.
Lost GPS signal: If the GPS signal is lost and sometime later re-acquired the pre- and post-signal-loss points will be treated just as any other two points (although more time has elapsed between them) and connected with a straight line.
GPS bounce: A 'jumpy' GPS track can cause your activity to report more distance than you actually traveled since each 'zig' and 'zag' of your GPS track has to be accounted for with a straight line connecting them.If you experience any of the above, your activity may report a different distance than you actually traveled and, unfortunately, it will not be possible for us to "fill in" the missing data or modify the existing data. Thankfully, there is more that can be done to prevent bad GPS data from being recorded than there is to repair it. Please refer to the troubleshooting steps listed in this article to prevent similar issues in the future.
Achieving good initial GPS lockTo achieve fast startup and high-accuracy position estimates, you should provide:
Clear view of a large portion of the sky. Any obstructions between the phone and the sky can adversely affect signal strength. A big tree is an obvious obstacle, but even a pocket or a backpack can cause problems for the very low-strength signals.
Time to tune in to the signals from the satellites. To improve signal acquisition time, keep the device in one place and make sure the device's data communications are enabled. This allows the phone's GPS to get hints about its approximate location. Even with a perfectly clear sky, it can take a few minutes before a lock can be established in some situations.Steps to take when investigating GPS Issues
Turn phone off/on
Turn GPS off/on
Be sure Strava is allowed to use your location. Settings > Apps > Strava > Permissions > Toggle Location ON. Be sure that you've allowed Strava to use GPS in the background
Disable any battery saver settings.* Including Power Saving Mode, Battery Management or any third party apps. Please see below for more information on your specific device
Check that your location settings are set to High accuracy. Settings > Additional Settings > Privacy > Location > Set to High Accuracy
Perform an "AGPS reset": Install the App GPS Status & Toolbox, then in that app, go to Menu > Tools > Manage A-GPS State > Reset*Adjusting battery saver settings on different devices
HTC: Access your phone settings > battery > power saving mode > battery optimization > select Strava > don't optimize > save
Huawei: Turn Energy Settings to Normal and add Strava to "Protected Apps"
LG If you're running Android 6 or higher: Settings > battery & power saving > battery usage > ignore optimizations > turn ON for Strava
Motorola If you're running Android 6 or higher: Battery > select the menu in the upper right-hand corner > battery optimization > not optimized > all apps > select Strava > don't optimize
OnePlus (using OxygenOS Settings): Battery > battery optimization > switch to 'all apps' > select Strava > don't optimize
Samsung: Access battery settings > app power saving > details > Strava > disabled
Sony If you're running Android 6 or higher: Battery > from the menu in the upper right-hand corner > battery optimization > apps > Strava
Xiomi (MIUI OS) If you're running Android 6 or higher: Access your phone settings > additional settings > battery and performance > manage battery usage > apps > StravaFinal Steps
Try using the Strava app to record for 10 minutes, letting it search for signals with a wide open view of the sky, and keeping it completely immobile. If this does not produce useful location estimates, determine if GPS works in other apps. It's best to use another fitness tracker app and not a navigation app like Google Maps, Waze or Apple Maps. Navigation apps use cell towers to snap your position to known roads and trails which can give the illusion that your GPS is working perfectly. Strava and many other fitness apps do not do this and just use GPS to position you. Because of this, you may notice Strava is having a hard time locating you but other navigation apps aren't.
If you are willing to get your hands a little dirty, try running one of the free apps that presents detailed GPS operating information. “GPS Status” is a free app that can reset your GPS and download fresh A-GPS data. The link to download the app is here, and you should see it eventually reporting 5 or more satellites acquired, and an overall accuracy range of fewer than 30 meters if everything is working properly.Variable Performance
Even if your device is in the same place and the same setting as before, it may behave differently from one day to the next. Typically, the device needs to receive signals from about 5 satellites to get an accurate estimate of its position. With the changing position of the satellites, changing weather patterns, and the changing nature of the Earth's outer atmosphere, there are enough parts of the GPS system outside of your direct control and observation that it is difficult to make conclusions about what specifically is causing inconsistent performance. We recommend you try repeatedly before making a judgment about the best ways to work with your device's GPS in your settings."
[ Szerkesztve ]
-
Bati0501
őstag
válasz Tothgera30 #107447 üzenetére
Igen, ez az.
Vételárból csak -10e jött le, de adott egy másik hátsó sort az eladó, mert a rajta lévővel bizonyos fokozatban bizonyos szituban nem váltott rendesen, mert már egy kicsit kopott volt.
Az új viszont már nem Shimano, hanem Campagnolo.
Engem mondjuk nem zavar, de azért megkérdezem, hogy ugye ez nem probléma, ugyan úgy működik majd ezzel a sorral, mintha Shimano lenne rajta?Illetve a gyári stucnit lecserélte nekem egy kisebbre, mert az túl nagy volt.
Továbbá a váltón állítgatott, mert kicsit el volt állítva.Tegnap próbáltam megmérni, de sajnos erre alkalmas mérlegünk nincsen, így egy eléggé egyszerű módszerrel sikerült megmérni: szobamérlegre kezembe tartva a bringát ráállok.
Így, nekem egy kicsit meglepő módon, 8,8 kg jött ki, azt hittem/reménykedtem benne, hogy olyan 8 kg körül lesz.
Hivatalos honlapon nem látok teljes bringára vonatkozó súlyadat, jobban meg még nem ástam bele magam, de szerintetek ez reális érték?6030D: Köszi neked is!
-
ivana
Ármester
válasz cozmo #107431 üzenetére
Nagyon más egy géppel és kézzel fűzött kerék. A gép mindent belő pöccre (legalábbis a jó gép), utána nem nagyon kell mozgatni amíg meg nem ütöd, az ilyen kevés küllős gyári kereket meg amúgy is nehezebb rendbe rakni.
Kézzel fűzött kereket meg kell hajtani és utána még egyszer korrigálni. Nem jó ha nem mozgathatók a küllők. A meglazulás meg inkább kínai szarok esetén jön elő, normális kerékben nem lazulnak meg az anyák.
-
birorichard
őstag
Sziasztok,
abban kérném a segítségeteket, h adott egy ~2 hónapos kerékpár, rajta Tektro HD-M285 160mm tárcsafékek.
Az első fék már első nap sem blokkolt, de ezt betudtam annak, hogy szándékosan ilyenre hagyták.
Az utóbbi időben azt vettem észre, hogy tovább gyengült, de még mindig elfogadható volt.
Múlt héten (vagy azelőtt) volt egy nagy eső, el is áztam, másnap szignifikánsan csökkent a fékerő elöl, ma mostam a bicajt (nem kentem rá semmi olajosat, zsírosat), csak víz érte, és még gyengébb lett, miután megszáradt, párszor nyikorgott is. Hátsó féknek semmi baja.
Itt van jó pár tapasztalt bringás, esetleg nincs valami ötletetek? Nekem hihetetlennek tűnik, h a víztől volna ez a probléma, de csak ezzel tudom összekötni a dolgot. Szerintetek mi lehet a gond? Annyi még, hogy mikor behúzom a fékkart, nem érzem puhábbnak, csak egyszerűen mintha csúszna a tárcsa a fékpofák között. -
PartyNewl
tag
Tubeless-nél normális hogy picit itt-ott rendszeresen látszik hogy jön a tej?
-
StLui
veterán
válasz PartyNewl #107461 üzenetére
Sokaknál előfordul. Hétvégén már én is tesztelek, ráadásul dechatlonos lötyivel, és co2-vel
Más: Na szerintem ez az enduro, nem feltétlen a 6-8 méter röpködések, mondjuk 4:00-tól nagyon bedurvul, keves tudják legyőzni azt a 10 méteres szakaszt
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
IMIIKE1998
őstag
válasz bunddog #107453 üzenetére
Csak annyi nem világos még, hogy miért mondják akkor, hogy a fitness csak betonra, míg a cross enyhe terepre is jó?
Itt a topicban szinte mindenki azt mondja, hogy a kettő kb. ugyanaz. Biztos, hogy csak a telóban tér el a kettő vagy esetleg vázfelépítésben és keréktípusban is? Nekem úgy tűnik, a cross strapabíróbb, révén, ha levesszük a 2 kilós telót még úgy is nehezebb.
Itt van két példa:
CROSS
FITNESS[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Napfénysüti #107464 üzenetére
A topicban vagy általában a neten? Akárhol olvasom, szinte minden kerékpárwebshop oldalán azt írják, a fitness csak betonra. Itt meg mindenki szerint csak egy dögnehéz, semmirevaló sr telóval több a cross. Kezdek összezavarodni. :'D
DUB Inc.: Értem, de én mennék vele földutakon is, azt is bírja? Ha igen, nem feltétlen vennék csak ezért crosst.[ Szerkesztve ]
-
DUB Inc.
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #107463 üzenetére
Nem kell ezt annyira szigorúan venni. A Speeder váza nagyon erős, a rosszabb utakon sincs vele gond. Mivel te nem is vagy nehéz alkat (mármint fizikálisan ) nem kell 7 báron járatni a 32-es gumikat és egész jól nyeli az úthibákat. Egy Gepida kormányszarvval meg teljesen jó.
-
DUB Inc.
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #107465 üzenetére
Ha teszel rá egy Cyclocross gumit, vagy valami hasonlót, akkor simán.
-
Benir8
senior tag
Sziasztok!
Tudtok ajánlani első lámpát ami vak sötétben is jól látható legyen. Esetleg hátsó is érdekel. -
Pho3bus
tag
Sziasztok,
bedobom ide is, hátha itt nagyobb érdeklődés lesz rájuk, mint a másik fórumban. katt
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz IMIIKE1998 #107463 üzenetére
A crosson van instant kuka rugós nyeregcső, meg állítható stucni is (aki ezeket kitalálta annak jár az a bizonyos korbács, a rugós nyeregcső helyett ott a rugós nyereg, az állítható stucni meg szimplán egy szar)
Más kérdés, hogy ilyesmit újonnan biztos nem vennék. A 30 éves outimon vagy 8-as rendszer. Ezek a bowdenes tárcsák röhejesek (magyarul instant csere hidrósra). Legolcsóbb nem cserélhető tányéros libafogas négyszöges hajtás...
A vintage montim amit 18-ért vettem komolyabb cucc ezeknél, annak legalább jó a váza, meg rendes hajtása van.
[ Szerkesztve ]
-
DUB Inc.
aktív tag
válasz ivana #107470 üzenetére
Teljesen igazad van, de vedd figyelembe, hogy újonnan miket lehet kapni. Én pl. pont ilyen Speedert vettem tavaly és már igen sok kilométert megtettem vele. Igen, gagyi a hajtás (jelzem a többi gyártó drágábban se ad jobbat, legalábbis ritka) Az MD-vel nekem semmi bajom, néha utána kell állítani (eddig nem kellett) célnak megfelel. Én amikor vettem elsősorban a vázat néztem, mert az viszont igen jó és fejleszthető. Egyébként az első váltó a legvacakabb a masinán...
-
HEAHEA
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #107465 üzenetére
Ha Imike venne külföldről, jó lenne ez a bringa neki? Giant Revolt 3 .
Benir8: Milyen kritériumaid vannak még lámpánál? Külső akkus, üzemidő, ár, stb. ....? Vegyél Lupine-t, azzal nem nyúlsz mellé. $$$ Én a MagicShine márkával szemezgetek. Convoy S2, Solarstorm amik az olcsóbbak. STVZO számít?
-
Vasinger!
nagyúr
Egy kis segítséget kérnék azoktól akik már voltak külföldi kerékpártúrákon. (Nem Strezi, most nem rólad van szó )
Tehát elsősorban valahova a környékre, Ausztria, Szlovénia és Szlovákia ami szóba jöhetne.
2 kerékpáros ismerősömmel mennék, úgy gondolom max 2-3 nap elsőre elég lenne. A stílus XC lenne, Hardtrail illetve AM kerékpárral mennénk, ha sajátot vinnénk, de ha bérelnénk se DH lenne főszerepben.
Egyelőre még olyan kérdések merültek fel bennünk, hogy:
- Hova? Hol nincs 1000 méternél nagyobb szintkülönbség egy adott szakaszon, de mégis csodás szép tájakon tudnánk járni?
- Mivel? Vonat, autó, repülő? Mi a legpraktikusabb és legkényelmesebb?
- Béreljünk? Előzőből akár adódhat is, hogy kerékpárt béreljünk a helyszínen, vagy mindenki hozná a saját MTB-jét.Tud valaki ajánlani olyan oldalakat, ahol ilyen ajánlatok vannak, jó túraútvonalakkal? Nem vezetett túrára mennénk, mivel így saját tempónkban tudnánk felfedezni a környéket és nem lennénk annyira bekorlátozva sem.
Köszönöm a segítséget előre is!
-
ShiTmano
aktív tag
válasz ivana #107470 üzenetére
"Ezek a bowdenes tárcsák röhejesek"
Óriási tévedés. Próbáltál már BB7-est. Középkategóriás hidrósokkal felveszi a versenyt. Nekem az van az egyik bringámon, de Testbikeon is megnézheted a véleményeket róla. Avid BB7 A BB5 is komoly. Többiről nem tudok véleményt mondani, de valaki a TRP-t is jónak mondta.
Szerk: Lehet, hogy Shimanok, Hayesek gyengék bowdenesben.(#107421) Bati0501 Nagyon jól néz ki ez a bringa! Pedig nekem outiból is csak a tárcsásak szoktak tetszeni, de ez tényleg szép.
(#107433) StLui Ezeknek a Canyonoknak k. jó színük van. Legalábbis képen.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
StLui
veterán
válasz Vasinger! #107474 üzenetére
Egy barátom Komoot-tal rakott össze nagyon jó túrákat de csak PC-n lehet jól összerakni, viszont utána megy a telóra
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
ShiTmano
aktív tag
Van valakinek tapasztalata Cube Attain bringával kapcsolatban? Lehet vennék egy vázat. Itt azt írják, hogy 28-as gumi megy bele maximum. Van rá esély, hogy 32-est bele tudom tenni, vagy kizárt?
Sárférőhelyre nincs szükségem. Szóval, ha van 2mm minden irányban az már jó.
(#107481) ivana Köszönöm a választ! Sajnos csak ezt a vázat találtam, ami átütős, tárcsafékes és nem MTB. Crossban nem találok átütőst. Gyorszárasom meg most is van. Szeretnék feljebb lépni.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
Bati0501
őstag
válasz bimbilla09 #107460 üzenetére
Spd-met tervezem az outin is használni, ezért ha komolyabban érdekel, akkor megnézem,h pontosan milyen típusú pedál, és le is fényképezhetem, ha szeretnéd, de az állapota használt, látszik, hogy használták...
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #107487 üzenetére
A Trekbe tehetsz légrugót előre, ha akarsz, ami azért elég raj!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ShiTmano
aktív tag
Azt hiszem ejtem a projektet. Ezt az unszabványos kúpos fejcsövet aki rárakta. Alul nem másfeles hanem 1 1/4 collos. Kokain árban vannak hozzá a villák. A váz 95euro, a villa meg vagy 160 vagy 212!
Lehet inkább veszek egy montivázat, és abba teszek vékony kereket.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
deny330
aktív tag
Szép estét!
Hoztam pár képet amiket tegnap - tegnapelőtt lőttem a bringáról és a kisebb "túráról" amit haverral tekertünk. (Előre szólok, hogy rossz minőségűek lesznek a képek és szerkesztett némelyik, mert rettenet mód torzítja a valós színeket a kamera. Teljesen fakó a kép és kiég mindenhol, így én megszerkesztettem egy kicsit fantázia világúra a képek színét. Remélem ez senkinek nem okoz problémát.)
Ez még nem a túra, de így néz ki teljes egészében a gépem. Persze nem ebben a nyereg magasságban tekerek, csak a kép kedvéért vittem le..
A túráról sok képet nem csináltam. Az az igazság, hogy el is felejtettem, meg tekerni mentem, nem fényképezni. (Ezek nem szerkesztettek!)
Mórocz-Tető
Mórocz-Tető PanorámaKis sztorizgatás: 1részt: Volt rajtunk sisak, de a kis ház mögött ültünk le kajálni, plusz a képek erejéig levettük amíg egymásról csinálgattunk baromkodás szempontjából képeket. Konkrét útvonal tervet nem tudnék leírni btw, annyit bóklásztunk az erdőben és a mezőkön, hogy azt hittem sose érünk ki onnan. Mindenesetre fél 3 fele indultunk, és olyan 7 óra körül értünk haza, én marhára élveztem. Az ismeretlen útszakaszok miatt azt hiszem elég sok időt elpazaroltunk viszont, de a sütögetés a "hegy" tetején nézve a tájat .. hát minden izzadság cseppet megért. A "hegy" magasságát így fejből nem ismerem egyébként, de vicces volt nézni ahogyan a Balatonnál repkedő helikopter nagyjából szem magasságban volt velünk, és konkrétan egyenes fejjel bámulva láttuk. A bringát a lefeléken pedig marha jó volt megereszteni. Haver ha felfele ott is hagyott a CTM-el a hosszabb emelkedőkön, lefele betudtam érni. A köves földúton úgy csapattam végig az egyik szakaszon, hogy az aljára azt hittem leszakad a vállam pl.. Egyébként szenvedősebb volt felmenni a hegyre a mostani Giant-tel, elismerem. De így, hogy akkora tányér van hátul mint egy edény, nem volt annyira vészes. Sokkal rosszabbra számítottam, azt hittem tolnom kell majd egy-két szakaszon. Egyszerűbb volt a Kellyssel mászni aláírom, de amit vesztettem a mászáson azt megnyertem a lefeléken szerintem. Annyival jobb, hogy nem ráz a bringa, és hogy a lefeléken nem csak a fékkart tépve tudok lemenni. Bár annyival fogok még könnyíteni az aszfaltos szakaszoknál a mostani bicón, hogy szerintem kap valami vékonyabb, kevésbé öblös gumikat. 2.25-ös Maxxis Ardent gumik jó alternatívát képviselhetnek 60-65% terep / 35-40% aszfalt használatnál? Marha jók a mostani gumik is, de ezeket max akkor raknám vissza, ha Eplénybe levinném egy karikára a pályára. Úgy harapnak mint a barom, de nem látom létjogosultságát. A lefeléken persze tök jó, csak nincs annyi csapatós lejtő, hogy ki is tudjam használni a gumik adta előnyöket.
[ Szerkesztve ]
-
Zsohi
őstag
válasz deny330 #107491 üzenetére
Mindenes külsőnek én a Schwalbe Nobby Nic snakeskin Pacestar-t(mostani nevén addix speedgrip) tartom a legjobbnak. A jelenlegi super gravity Hans Dampf köpenyekhez képest olyan lesz mintha magától menne a bringa(cserébe annyira nem is fog tapadni...).
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
deny330
aktív tag
válasz Zsohi #107492 üzenetére
Runner elég jó véleménnyel volt a Nobby Nic gumikról, de úgy általánosságban is jókat olvastam róla korábban. Jó ez a Hans Dampf és Trail King kombó, de az aszfalton bringázás már most is látszik a Hans Dampfon, a Trail Kingen hagyján. Ha olyan helyre megyek vissza rakom, de aszfalton rettenet mód fogja a bicót. Mindegy amúgy, még úgyis tapasztalat szerzési fázisban vagyok a bringával, inkább a Nobby Niccel szokjam meg hol mennyire tapad, mint a mostaniakkal, amikkel úgy kell taposni a pedált hogy guruljon. Ekkora árat képes vagyok a hajtás hatékonyságra feláldozni, hisz nem versenyezni megyek. Amúgy kifejezetten az általad leírt típus kell, vagy bármelyik Nobby Nic megfelel?
-
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #107487 üzenetére
Én a Treket venném. Csak nem fitness lesz a végén a befutó?
Més que un club!
-
DUB Inc.
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #107487 üzenetére
Én is néztem ezt a típust tavaly, de a váz kivitele és formája a Meridához képest csúnya. Ettől még lehet jó. Nameg a Merida tárcsafékes...
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz emiki6 #107436 üzenetére
Ne.
Más...attól kérdem aki már fűzött kereket,nehéz egy nem központos kereket visszahúzni középre? Csak mert úgy tűnik hátsó kerekem meglehetősen közelebb áll egyik oldali lánc és támvillákhoz mint a másikhoz,úgy,hogy a tengely rendesen a helyén van koppra.Korábban centríroztattam,szerintem elhúzta a kókler.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest