Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • peppe79

    senior tag

    válasz poli27 #52893 üzenetére

    Ha belemész egy fizetős javíttatásba, akkor azzal elismered, hogy nem rendeltetésszerűen használtad. Ha nem hajlandóak a kötelező jótállás feltételein belül kijavítani a hibát, akkor abban az állapotában, ahogy leadtad, vissza kellett volna kérned. Aztán irány a fogyasztóvédelem, és ha nem sikerül dűlőre jutnotok, akkor egy független szakértői vélemény eldönthette volna, hogy kinek van igaza. Persze ez nem kevés idővel, és idegeskedéssel jár, de ez már csak így megy. Vagy írhattál volna közvetlenül az anyacégnek, hátha ők nyomást gyakoroltak volna a magyarisztáni szervizre. Így viszont, hogy kicserélik neked a hibás alkatrészt, és még csak nem is kapod meg, utólag nem tudsz majd mit bizonyítani. Legfeljebb azzal tudsz keresztbe tenni nekik, hogy ha tényleg nem mellékeltek részletes magyar nyelvű használatit, pláne, ha még csak nem is lehet letölteni. De pénzt ebből utólag már nem hiszem, hogy látni fogsz. :(
    Mindenesetre én azért minimum kikövetelnék egy hivatalos állasfoglalást a szerviz részéről, hogy mégis milyen beázásra hivatkoznak. Gondolom, nem kint a szabadban tároltátok...

Új hozzászólás Aktív témák