Hirdetés
- 4K-s okosmonitor huppant le az MSI tervezőasztaláról
- Almás felhangokat pendít meg a Cougar legújabb, E-ATX-es háza
- A kelleténél jobban lebutítja egyes GeForce RTX 5090-es VGA-it a Zotac
- Komoly technikai frissítést kap a Grand Theft Auto V
- És akkor bevillant a nagy ötlet: miért ne lehetne hűteni egy tápcsatlakozót?
- Szuperhősös mókára fókuszál az új GeForce driver
- Milyen házat vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen videókártyát?
- OLED monitor topic
- OLED TV topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mechano
csendes tag
Azoknak akik animációt renderelnek:
A múltkori animáció renderelési problémámon sokat segített, hogy a textúrákat levettem a modellekről, így a RAM fogyasztás is visszaesett.
Látom pörög a topic. -
Mechano
csendes tag
válasz
Atlantis #2350 üzenetére
Nem gondoltam, hogy mást is érdekel, örültem a megerősítésnek.
Végül is találtam egy egyszerű megoldást, úgy lehet felszabdalni az animációt, hogy a Time Domain ablakban be kell írni az animáció kezdő és záró időpontját. Így beállítható a kívánt rész animációja.
Kár, hogy a gépem a részanimációk renderelését sem bírja, itt is lefagy, kb. 2,5 GB-nál "kevés a memória" hibaüzenettel leáll a Pro/E. -
Mechano
csendes tag
válasz
Cadvenc #2347 üzenetére
A Blend vertex a kulcs, a két összekötendő section 1-1 pontját kell egymáshoz rendelni úgy, hogy a pont fölé állsz, majd jobb egérgombbal kiválasztod a Start point opciót. Aztán Toggle, átváltva a másik section-re, ugyanezt megcsinálod ezen a section-on is azzal a ponttal, amivel össze akarod kötni, akkor nem fog megcsavarodni.
A második kérdéseddel kapcsolatban: ha az intent manager-re vissza akarsz kapcsolni, a section-nak regenerálva kell lennie. -
Mechano
csendes tag
Üdvözlök mindenkit,
Ismertek valami módszert egy animáció részletekre bontásához Pro/E-ban.
Úgy értem, hogy egy meglévő 40 mp.-s animációt 4 darab 10 másodpercesként lerenderelni, majd később összefűzni eggyé? -
Mechano
csendes tag
Üdvözletem a Tisztelt egybegyűlteknek!
Az animációt illetően van jelentős gondom. Megosztom itt is, hátha valaki tud segíteni.
Renderelt animációt szeretnék lefuttatni (40 mp. hosszú), de a gép kb 80 JPG képkocka (kb. 4mp.) után elszáll. Elkezd fekete csíkokat renderelni, majd lefagy.
Lehet, hogy memória probléma?
A gép egy Windows XP Prof., 4GB RAM és a /3GB kapcsoló aktiválva van.
Pro/E Wildfire 3 + ARX (Photolux)
Kérdés, hogy hogyan tudnám rábírni a gépet arra, hogy lerenderelje a teljes animációt?
Hogyan tudok spórolni a memória felhasználással?Előre köszönök minden segítő hozzászólást.
Üdv.
Mechano[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Szuperhősös mókára fókuszál az új GeForce driver
- Milyen házat vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen videókártyát?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- OLED monitor topic
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Asszociációs játék. :)
- OLED TV topic
- További aktív témák...