Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Balcsix

    senior tag

    Sziasztok!

    Az ötleteiteket szeretném kérni egy kicsit off, de mégis valamennyire témába vágó dologgal kapcsolatban.

    A történet ott kezdődött, hogy még tavaly december 11-én leadtam egy megrendelést a Cromaxnál egy kipufogó tartó gumira.
    A megrendelés sikeres volt. Az e-mailben kapott díjbekérővel ki is fizettem bankkártyás módon az összeget, majd erre egy napra el is készült a számla, amelyet meg is kaptam e-mailben.
    Na itt kezdődik az érdekes része a történetnek, mert azóta egy darab e-mailt, illetve semmilyen más típusú megkeresést sem kaptam felőlük. Alapvetően úgy gondolom, hogy a futárszolgálatnak már át sem adták a csomagot, mert onnan aztán végképp nem kaptam semmilyen értesítést.
    Körülbelül 2 hete írtam egy e-mailt a weboldalon megtalálható e-mail címekre. Egyikre sem érkezett válasz. Múlt héten gondoltam, hogy rájuk csörgök, megérdeklődöm, hogy mi a helyzet a rendeléssel. Kicseng a raktár száma, de nem vették fel (körülbelül 10-szer próbálkoztam több napon keresztül, a napok több időpontjaiban).
    Na itt elkezdtem gyanakodni, hogy nem csak egyedi problémáról van szó. Megpróbáltam felhívni 3 üzletüket is. Mind a 3 esetben kicsengett a telefon, de szintúgy nem vették fel.
    Utoljára még adtam egy esélyt a szervizüknek is, ahol nagy meglepetésemre felvették.
    Elmondtam, hogy mi is történt, majd ígérték, hogy visszahívnak.
    Ez történt jan. 18-án, tehát majdnem pont egy hete. Azóta sem kerestek.

    Eddig semmi negatív tapasztalatom nem volt a Cromax-al kapcsolatban. Mindig küldték, amit kellet, rendeltem már tőlük jópárszor cuccokat, de a jelenlegi hozzáállásuk nem igazán szimpatikus.
    Lényegében a megrendelést nem tudom lemondani sem, mert nem reagálnak a rendelések lemondására létrehozott e-mail címre küldött levelemre. Persze az összeg náluk van (ami szerencsére nem túl sok, de azért na...).
    Panaszt hiába írok, nem jut el hozzájuk...

    Holnap újra megpróbálom elérni a szervizt, de a mostani tapasztalatok alapján nem remélek pozitív előrelépést.
    A legközelebbi kirendeltség 50 km-re van tőlem, és mostanában nem nagyon járok arra, külön emiatt meg nem szívesen mennék el hozzájuk, akkor inkább hagyom veszni az összeget.

    Ti mit tennétek a helyemben, mi lenne a következő lépés?

    Sorry ha hosszúra sikerült. :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák