- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- iPad topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
ph A vállalat elsőként az Egyesült Államokban küldi boltokba a friss Micro LED televíziókat, amelyek nem lesznek kimondottan olcsók.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
it Az 1,7 billió dollárt kezelő norvég állami vagyonalap jelezte: nem szavazzák meg Elon Musk 56 milliárd dolláros juttatási csomagját a Teslánál.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balcsix
senior tag
Sziasztok!
Az ötleteiteket szeretném kérni egy kicsit off, de mégis valamennyire témába vágó dologgal kapcsolatban.
A történet ott kezdődött, hogy még tavaly december 11-én leadtam egy megrendelést a Cromaxnál egy kipufogó tartó gumira.
A megrendelés sikeres volt. Az e-mailben kapott díjbekérővel ki is fizettem bankkártyás módon az összeget, majd erre egy napra el is készült a számla, amelyet meg is kaptam e-mailben.
Na itt kezdődik az érdekes része a történetnek, mert azóta egy darab e-mailt, illetve semmilyen más típusú megkeresést sem kaptam felőlük. Alapvetően úgy gondolom, hogy a futárszolgálatnak már át sem adták a csomagot, mert onnan aztán végképp nem kaptam semmilyen értesítést.
Körülbelül 2 hete írtam egy e-mailt a weboldalon megtalálható e-mail címekre. Egyikre sem érkezett válasz. Múlt héten gondoltam, hogy rájuk csörgök, megérdeklődöm, hogy mi a helyzet a rendeléssel. Kicseng a raktár száma, de nem vették fel (körülbelül 10-szer próbálkoztam több napon keresztül, a napok több időpontjaiban).
Na itt elkezdtem gyanakodni, hogy nem csak egyedi problémáról van szó. Megpróbáltam felhívni 3 üzletüket is. Mind a 3 esetben kicsengett a telefon, de szintúgy nem vették fel.
Utoljára még adtam egy esélyt a szervizüknek is, ahol nagy meglepetésemre felvették.
Elmondtam, hogy mi is történt, majd ígérték, hogy visszahívnak.
Ez történt jan. 18-án, tehát majdnem pont egy hete. Azóta sem kerestek.Eddig semmi negatív tapasztalatom nem volt a Cromax-al kapcsolatban. Mindig küldték, amit kellet, rendeltem már tőlük jópárszor cuccokat, de a jelenlegi hozzáállásuk nem igazán szimpatikus.
Lényegében a megrendelést nem tudom lemondani sem, mert nem reagálnak a rendelések lemondására létrehozott e-mail címre küldött levelemre. Persze az összeg náluk van (ami szerencsére nem túl sok, de azért na...).
Panaszt hiába írok, nem jut el hozzájuk...Holnap újra megpróbálom elérni a szervizt, de a mostani tapasztalatok alapján nem remélek pozitív előrelépést.
A legközelebbi kirendeltség 50 km-re van tőlem, és mostanában nem nagyon járok arra, külön emiatt meg nem szívesen mennék el hozzájuk, akkor inkább hagyom veszni az összeget.Ti mit tennétek a helyemben, mi lenne a következő lépés?
Sorry ha hosszúra sikerült.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Házimozi haladó szinten
- Politika
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen