- A Solidigm elhagyja a végfelhasználókat célzó SSD-k piacát
- Kvantumpontos OLED monitorokkal bővült az ASUS ROG-os portfóliója
- A GravaStar egyedi megjelenésű fémegerei is beléptek az ultrakönnyű szegmensbe
- 520 Hz-es monitorok duója az ASRock védjegyével
- CL 30 alá mennek a G.Skill hamarosan debütáló RAM-jai
- OLED TV topic
- Home server / házi szerver építése
- Apple asztali gépek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Mini-ITX
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Kvantumpontos OLED monitorokkal bővült az ASUS ROG-os portfóliója
Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
addikt
válasz -igu- #133026 üzenetére
Dögunalom, ha valaki sportos és izgalmas kocsira vágyik. De közúton forgalomban hova "sportoljak"? Ha csak egy töredékét kihasználom a tesztpályás vezetésnek közúton, akkor az már közúti veszélyeztetés vagy még rosszabb. Ha egy 200 lovas kocsit "leforgatok" első pár fokozatban, akkor az már autópályás tempó kábé a harmadik fokozattól.
Ahogy Karotta mondta a Priusra ez egy vízszintes lift, benyomod a gombot, búg egy picit, aztán ott vagy.
A vicc az, hogy engem igazából szórakoztat, hogy lehet optimalizálni a kigurulással és fékezéssel, a hibrid akksit meglepően sokáig lehet tölteni és aztán kicsorgatni belőle a kulombot.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest