Új hozzászólás Aktív témák

  • hapakj

    őstag

    válasz vicze #19 üzenetére

    A simán reális, hogy a modernebb játékok jobban mennek. Mondjuk a modern játéknak van mobil változata, vagy modernebb engine-t használ ami alapvetően már az ultramobil rendszereket is figyelembe veszi.

    Starcraft 2-t próbáltam M3 Pro-n és nagggyon fúrcsa dolgokat produkált. Metal-t használ renderingre, s max grafikán egyszer 90 FPS-sel ment máskor meg beesett 10 alá, szóval nagyon random volt a teljesítmény.

    Próbáltam analizálgatni a render pipeline-t, s hát pont az volt amit vártam, egyszerűen borzalmas hatékonyság szempontjából az ultramobil jellegű hw-ekre, míg a hagyományosabb desktop hw-eken ez nem okoz problémát. Teljesen el tudom képzelni, hogy 2008-2015 éra játékai hasonlóak, míg újabbak, már figyelembe jobban figyelembe veszik az ultramobil designt. (Már csak azért is, mert egyáltalán elkezdtek megjelenni az apikba a lehetőségek)

Új hozzászólás Aktív témák