Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • attilav2

    őstag

    válasz Morris #5358 üzenetére

    A "nagysikerű" Kaon HD box, olyannyira kezelhetetlen (amit ad a digi - legalábbis Békéscsabán), hogy nagyon.

    Bármilyet használhatsz helyette, sőt a tv-det is ha van benne dvb-c tuner.

    lehet, hogy drága meg kapitalista és kizsákmányoló cég a T, de szerintem minőségileg jobb mint a Digi.
    Kvázi megszüntették a digitális kábeltévét, csak iptv-t(apáméknál az van) rendelhetsz, de az képminőségbe sokkal szarabb, kockás kásás, és DunaHD sincs, és a HD-k felárasak.

  • hb000

    aktív tag

    válasz Morris #5358 üzenetére

    szóval, lehet, hogy drága meg kapitalista és kizsákmányoló cég a T, de szerintem minőségileg jobb mint a Digi. itt jegyzem halkan, hogy én is Digis vagyok.

    Ugyan már. Ez csak egy romantikus elvágyódás. A T-nél is kockásodik a kép, ott is leráz az ügyfélszolgálat, ott sem hajlandók kivizsgálni a hibát, ott sem kolbászból van a kerítés.

  • cigam

    titán

    LOGOUT blog

    válasz Morris #5358 üzenetére

    Nem akadhat össze. Más frekin más modulációval továbbítják.

    A csíkok futása általában interferenciás gond, ami gyakran a túl nagy jelszint, és|vagy egyenetlen frekimenet miatt is összejöhet. Adott esetben megoldás lehet egy 6-12dB-s osztó (csillapító) beiktatása, de könnyen lehet, hogy a "házerősítő" problémája. Mindenképpen műszeres mérést/kivizsgálást igényel.

    A digitálisra való váltás ugyanúgy behoz problémákat, csak ott nem csíkos/hangyás lesz a kép, hanem kockás, akadozó. Mondhatni csöböröből vödörbe, de van benne ráció.

    Egyébként az összes callcenter monjon le. Vérlázító módon próbálják meg rábeszélni a több perce várakozó ügyfelet arról, hogy nála van ahiba. Simán megérne egy NMHH(?) vizsgálatot. Összeesküvés elmélet, de hungarikumnak se lenne utolsó, ha kiderülne, hogy
    - a telefontársaság érdekelté teszi a callcentert, hogy a várakozási időt n+1 perc felett tartsa.
    - miért nekem kell bebizonyítanom, hogy az én rendszeremen minden oké, és a szolgáltatónál van a probléma forrása? (Más szolgáltató pl. víz/áram/telefon/ felveszik hibára és kilyönnek kivizsgálni a problémát, nem pedig a többezer forintos kiszálási díjjal riogatnak)

  • Navika75

    csendes tag

    válasz Morris #5358 üzenetére

    Analóg kábeles vétel még jó ideig nem fog megszűnni,semmi köze az analóg főldfelszini sugárzáshoz.

    Analógot, itt a forumon sem sokan néznek,érdemes váltani digitálisra, a bosszantó hibáktól eltekintve rá lehet fogni hogy szebb,jobb ...
    Bár én a digi saját működtetésű csatijain(digisport), kívüli életet is díjaznám .Néhány csatin elég érdekes kockaháború folyik a "remek" bitrate miatt.Na ilyenkor kapcsolok át analógra..

Aktív témák

Hirdetés