Hirdetés
- Házimozi belépő szinten
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- Asztalra is jöhet a Windows és az ARM duója
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kompakt és jól szellőző alumíniumházzal indítja a jövő évet az Antec
- Powerbank topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
-
PROHARDVER!
Pár hasznos infó érhető el az összefoglalót megnyitvaˇ
****CS:GO OFF TOPIC****
[PH!] Steam Group | Facebook
Ha szeretnél jönni 10-es mixre,discordon jelezd
|PH CSGO Discord | Discord beállítási útmutató |
Láda Drop útmutató| Major infó
Új hozzászólás Aktív témák
-
lemusz
addikt
válasz ArthurShelby #75628 üzenetére
Nekem ebből az jön le hogy nagyobb jelentősége lesz végre a sokszáz Hz-es moncsiknak meg úgy általában a minél alacsonyabb PC latencynek. Na meg sok cheatet is megbaszhat majd remélhetőleg amik eddig packet mahinációval működtek.
-
edgR
őstag
válasz ArthurShelby #75628 üzenetére
Mintavétel: 256 tick, megjelenítés: 128 tick. Problem solved
Hasonló, mint amikor 60 FPS-sel játszol egy 120Hz-es monitoron. Folyamatosabbnak érzed a mozgást, mintha ugyanazt a 60 FPS-t 60Hz-en jelenítenéd meg.
-
válasz ArthurShelby #75628 üzenetére
Nem a frissítés az érdekes (minden user eventet el lehet/ne küldeni azonnal is), hanem az, hogy mi dönti el, hogy a valóságban mi történt 2db 100ms netlimiter huszár viadala alatt. 64/s ticknél is ilyen 15ms tart egy, szóval akinek 100+as pingje van, az amúgy is tucatnyi tickkel arrébb játszott.
Persze LANon nincs jelentősége...
[ Szerkesztve ]
Tegnap még működött...
Új hozzászólás Aktív témák
- Tudástár Counter-Strike: Global Offensive
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest