Aktív témák

  • wittman

    aktív tag

    Na megembereltem magam és újabb tesztekre adtam a fejem.
    Windows XP+SP1 reinstal, driver cleaner, Via Hyperion4.46, dx9, Catalyst 3.2+ControlPanel, ja és megcsináltam a hangártya módosítást SBLive->Audigy2!!!
    Felraktam a 3dMark2001SE és 3dMark2003-at.
    Eredmények:
    1024x768/32
    2001se:8459!!! Király
    2003:1390!!! Király egy Sapphire Radeon8500LE-től 285/272
    Na akkor fel a RefreshFixet, beállít majd fel a gémeket egy kis tesztelgetés végett. Mohaa+Shpearhead, AVP2, Ghost Recon, UnrealT2003. Minden game tökéletesen megy high deatil beállításoknál és Fullon a control panelen minden csúcs minőségre felhúzva. És akkor itt meg kell állnom egy kicsit. Én kimondottan azért vettem Radeon8500-ös karit, mert megfelelő teljesítmény mellett grafikus minőséget is kap a user, gondolok itt a SmoothVisionra és az Aniso Filterre. Engem bórzasztóan idegesített mindig azok az átkozott fűrészfogak! Eddig a catalyst 3.1-es driverig minden oké volt, mert felhúztam maxra a FSAA-t és az aniso-t hoppá nincsenek recék meg fűrészfogak, akár OpenGL akár D3D. És akkor jött a hidegzuhany: Catalyst 3.2 tényleg gyorsabban megy mint a 3.1-es, de nem tudom ki vette még észre, hogy D3D-s játékoknál nem működik rendesen az FSAA! Hiába húzom fel maxra olyan fűrészfogas minden él, mint cápa foga és openGL-es játékoknál ez nem jelentkezett, sőt még jobb lett az élsimítás. Ha meg visszaraktam a 3.1-est minden oké D3D-ben is az élsimítással.
    Talán ez már tényleg catalyst 3.2-es BUG!!!
    Csak azt nem értem hogy ami eddig jól működött a régebbi driverekben (cat2.1-3.1-ig) azt miért kell elcseszni, talán azért hogy jobb pontok legyenek a Markokban?
    Valaki találkozott az alábbi jelenséggel? D3D-s fűrészfogak full FSAA mellett?

Aktív témák