Hirdetés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Dell notebook topic
- Modding és elektronikai kérdések
- Melyik tápegységet vegyem?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
hapakj
őstag
válasz
gainwardgs #23 üzenetére
Én nem csak ray tracingről beszéltem. Amúgy nem kikapcsolhatatlanná teszik, a ray tracing nem csak olyan eye candy effektekhez jó, ahogy a tükröződésekhez utólag belerakták a Doom Eternalba, hanem pl a Global Illumination számításokhoz is gyorsabb lehet, mint a "hagyományos" módszerek.
Eternal egész jól futott 1060/rx580-on is
- ezek 3-4 éves relatív modern kártyák voltak Doom Eternal megjelenésekor. Ahogy ma az 1440p high beállításoknál megjelölt 3080-as.
Gondolom akkor a vulkan-t is kukázzák majd és dx12 only lesz
- ezt nem is értem? Miért tenné? ID Tech motrok Windows-on csak Vulkan-t használnak. -
gainwardgs
veterán
Láttam persze.
Úgy értem hogy nem tudom minek erőltetik a raytracing-et egy doom játékban, ahol kb zajlik a hent és az akció folyamatosan, persze igen marketing stb. de hogy kikapcsolhatatlanná teszik az szerintem nem egy jó irány.
Főleg ezzel a nagyobb open world világgal pl. ha eternal-t veszem alapul abban is a bekapcsolt raytracing kb 85 fps mínusz átlagban és ott csak sima tükröződésekről beszélünknem olyan szint ami itt lesz.
Eternal egész jól futott 1060/rx580-on is
Gondolom akkor a vulkan-t is kukázzák majd és dx12 only lesz
Hát akkor meg pláne nem lesz olyan sima az élmény szvsz. de kíváncsi leszek. -
hapakj
őstag
válasz
gainwardgs #20 üzenetére
Ezt láttad már? [link] Szerintem egyértelműen részletesebb és jóval nagyobb területek vannak mint Doom Eternalban. S én nem arra gondoltam hogy nő a hw igény, mert pl a 2060-as sem erősebb mint egy 1080-as, hanem hogy az új képességekkel hatékonyabb rendert tudnak írni.
Nomeg egy videó nem úgy adja át az élményt, mint amikor lokálban fut natív 4k 144Hz-en
Egyébként a Doom Eternal sem ment megjelenésekor 7-8 éves kártyákon.
[ Szerkesztve ]
-
hapakj
őstag
válasz
gainwardgs #18 üzenetére
mondjuk ezek 7-8 éves kártyákat jelentenek (nvidia oldalról legalábbis). Én örülök egyébként hogy elkezdték meghozni ezt a lépést, mert a raytrace mellett az újabb kártyák sok egyéb előnyös funkciót is kaptak.
-
Sazsi
kezdő
És egyáltalán nem bánom, hogy még a FullHD se érem el. Ha vak vagyok, úgyse kell az az 1440p.
-
Heroes fan
őstag
Nagyon gyerekcipőbe járnak jah.
-
suits
tag
Ez Intel Arc kártyákon el fog indulni? Ray tracing van azokon is de nem írják spec között...
-
Chapel
addikt
válasz
Acélfarkas #2 üzenetére
Nem. Azt írtam hogy trend lett ez a fajta specifikáció séma megadás.
Két sorban kellene, felül egy 1080p,1440p,4k low setting, alul ugyanez csak maxon.
Természetes hogy nem várom hogy minden a 12 féle variációt megadják,de nekem az egy falhasználó barátibb hozzáállás.MIndegy 2016-ost vagy 3 kitoltam,de Eternal már túlságosan a tűpontos ezer kattintás/mp-re ment rá, egyszerün sokszor frusztrált, nem kihívást éreztem hanem bosszantott. ÉS hát kikapcsolódni akar az ember...vagy csak öregszem
-
Chapel
addikt
Ezt segítsen megérteni valaki.
Miért lett divat a FHD-t automatikusan a low beállítással összekötni 1440p -> high, 4K -> Ultra?
Tilos lett 1080/1440p maxon játszani
Új hozzászólás Aktív témák
gp A fejlesztők megosztották velünk hogy milyen hardverek szükségesek a játék futtatásához.
- Mobil elektromos páramentesítők - de melyiket?
- Hobby rádiós topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Autós topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Csak egyfajta 5G-t támogat majd az új iPhone SE
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- További aktív témák...