- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- TCL LCD és LED TV-k
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- ZIDOO médialejátszók
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen házat vegyek?
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Házimozi haladó szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
PROHARDVER!
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
szezso15
addikt
válasz szezso15 #75834 üzenetére
Sziasztok!
Sokat olvasgattam a témában, nagyjából már kezd összeállni, hogy mit is szeretnék. Viszont egy dolog még van, amivel egyszerűen nem tudok dűlőre jutni.
Az autómban jelenleg 4 darab, koaxiális hangszóró van. Viszont, a hátsó ajtókban a kábelkötegen ott van a csipogónak a kábele (elől nincs, plusz helyük sem jelenleg, így ezt elengedtem), utánakérdeztem, ez működni is fog, ha kötök rá csipogót.Ebben az esetben mit kéne hátra vennem, két koax hangszórót + két csipogót, vagy komponens szettet, hangváltóval? Én az előbbit tippelem, hisz a kábelezésnek jónak kéne lennie, hogy a koax hangszórót vigye, de megéri az a két plusz csipogó is?
Esetleg fel tudtok ezzel kapcsolatban világosítani?
Köszönöm előre is!*Hajrá Loki!* i15+
-
Balage85
tag
válasz troll81 #75851 üzenetére
Köszönöm!
Kerestem Rainbow-ot, de nem találtam újonnan. Használtan meg nem szeretnék.Mennyivel "rosszabb" (és legfőképp miben) az ilyen alacsonyabb beépítési mélységű hangszóró?
Pl:
Focal 165 FSE [link] vs Focal 165 FXE [link]Bár az utóbbi inkább csak példa, mert 77mm-es mélységnél már a lehúzott ablakba ütközik (kiemelő kerettel)...
-
Ear001
addikt
válasz Balage85 #75853 üzenetére
Általában a slim típusoknak kisebb a mágnese, rövidebb a lengőcsévéje, ezért kevésbé terhelhetők, a más felfüggesztés miatt más a frekiátvitelük, gyengébb a basszusuk, kisebb az érzékenységük. AZtán ez a gyakorlatban nem biztos, hogy igaz, a gyártó sok mindenen módosíthat, hogy ne így változzanak a paraméterek.
-
szabeska
addikt
Egy [ilyen] komponens szetthez elég a gyári Kenwood KMM-105 fejegység teljesítménye? Nem kell nagy hangerő, a jelenlegi (csak első ajtó) Alpine SXE-5725S 5x7 oválokhoz is max 25-ösre tekertük a hangerőt (azt hiszem 31 a max) Esetleg van más ajánlott szett ennyi pénzért (vagy olcsóbban) ami előrelépés lenne?
[ Szerkesztve ]
F1
-
DaFok
csendes tag
Sziasztok,
Ha első komponens szettet és egy mély ládát szeretnék hajtani egy erősítővel, akkor (gondolom én) csak 5 csatisok jöhetnek szóba!? 4 csatornások ilyet nem tudnak?
Kezdem kevésnek érezni a rádióról való hajtását az elsőknek. -
Lusu
aktív tag
válasz Balage85 #75848 üzenetére
Azért az ütős mélyhez még hozzá tartozik, hogy a hangszóró választás hiába jó, a beépítésnek is nagyon jónak kell lennie. Az ütős basszushoz 80-180Hz-en kell jól teljesíteni ehhez a hangszórót minél masszívabban kell rögzíteni, stb... a 75843 hsz-ban részletesebben leírtam. De még így is lesz ebben a tartományban valahol egy kioltás ami beleszól majd az élménybe, persze ez csak akkor érdekes, ha van valami kis maximalista háttere a dolognak Ám ha a maximalizmus a cél van más megoldás is
-
forras2
őstag
Szevasztok!
Van nekem 1 régi autóm, egy 2001-es nissan primera!
Voltak gondok a rádióval, ezért vettem 1 új rádiót, meg hozzá 1 beépítő előlapot.
Mivel átalakító kábelem nem volt hozzá, így forrasztással oldottuk meg a dolgot, de leírást nem találtunk hozzá, így kimértünk mindent... És láss csodát, 4 OHM-os hangszórók vannak benne gyárilag, a bal hátsóra 0,8 OHM-ot mérünk csak, jobb hátsóra meg 68 OHM-ot, de ezt akkor is mérjük, ha a hangszóró le van húzva Kókánykapitány dolgozott az autón az előző tulajnál, így ha már egyszer neki állunk a kárpitokat lebontani, akkor szeretném megcsinálni normálisra.
Kicsit bot fülem van, főként rock zenét hallgatok, így fontos a szép mély, de nem az a BUMMBUMM mélyet szeretnék, amitől rezeg az ablak az autóban, meg a rendszámtáblatartó...
1 Pioneer MVH-S420BT rádióm van, és szeretném lecserélni a hangszórókat az autóban, meg szeretnék 1 mélyládát. Van olyan, hogy ajánlott márka? Milyet érdemes venni? Első/hátsó ajtókban van 1-1 hangszóró, illetve az első és hátsó oszlopokban is van 1-1, tehát összesen 8 hangszórót szeretnék cserélni, plusz 1 mélyládát. Ehhez pluszba 1 erősítőt. Kábelokkal együtt, hangszórók plusz mélyládát ki lehet hozni 200-250 ezer ft-ból, vagy a bot fülemhez mérve is inkább érdemes lenne gyűjtögetnem még 1 kicsit, és többet költeni rá a minőség jegyében? -
Ádám16
addikt
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Van egy 20 éves A6-om, gyári Bose hangrendszerrel. Ennek a gyári fejegységére a MartinCar Audio csatlakoztatott egy kábelköteget, ami ki van vezetve a kesztyűtartóba, melynek végén egy 3,5-es jack, továbbá egy USB-A csati található.
szerk.: A Jack az apa, az USB-A pedig anya.
Nyilván az volt a cél az előző tulajnak, hogy a Bose előnyeit kihasználhassa egy megfelelő DAC-cal rendelkező lejátszó a fejegységhez csatlakozva.Na most, én keresek egy olyan transmittert, amit erre csatlakoztatva (USB-A vagy 3,5-es bemenettel tehát), tudnék használni a telefonommal. A sima FM transmittert elvetettem minőségromlás miatt.
Tudtok ilyen eszközt ajánlani?[ Szerkesztve ]
-
Ear001
addikt
-
Lusu
aktív tag
válasz forras2 #75863 üzenetére
Hátsó hangszórókkal ne számolj ha a minőség a cél. Első számú javaslat, hogy hallgass meg egy autót amibe készült valami épelméjű zene! Meghallgatás után ha tetszik amit hallasz, akkor vagy a tulaj vagy aki építette tud segíteni neked körvonalazni mire is lenne szükséged. Itt is rákérdezhetsz van-e valaki aki közel van hozzád, de ha miskolc nincs messze neked, írj és hallgasd meg tetszene-e ami az én autómba készült.
-
Sziasztok
Tanácsot szeretnék kérni.
Ezek közt a ládák közt örlődök, melyiket válasszam.
Ground Zero GZIB 250XBR
https://www.ground-zero-audio.com/en/produkt/gzib-250xbr/
Audio-System Carbon10br
https://www.type-rsound.com/audio-system-carbon-10br.htmlEsetleg szóba jöhetne a DLD ST300/500+, de azok csak zárt ládában a korlátozott hely miatt.
Az erősítő egy Audio-System Twister F4-380 lenne.
Esetleg valakinek van tapasztalata a fenti ládákról? -
Lusu
aktív tag
válasz Balage85 #75871 üzenetére
Olyan értelemben mondom a maximalizmust, hogy az ajtó nem túl ideális hely a mélyközép hangszórónak, leginkább a mélyebb hangok szempontjából. Egyrészt, olyan ajtót építeni aminek nem lesz egy saját hangja, a zizegésen, recsegésen, bizzegésen felül, nem egyszerű feladat. Amikor megjönnek a testes hangok, bőgő, cselló, azok nem egy pontból fognak megszólalni, hanem elterpeszkednek és rátelepednek az egész színpadra, ráadásul nem is egyformán, hanem a különböző hangmagasságok mentén jobban vagy kevésbé. Másrészt az elhelyezésből adódóan lesz egy kioltás valahol 80-180Hz között ami hiányozni fog.
Mind a két dolgot egy csapásra meg lehet szűntetni, ha a műszerfal alatti sarokba kerül a hangszóró. Vagy egy kis térfogatú zárt dobozba egy arra alkalmas hangszóróval, viszont ez esetben kb. 80Hz megállítja az alsó átvitelt, de a felsőnek is 200-250Hz körül van a maximuma. Vagy a másik megoldás, hogy a sárvédő dobra van csavarozva egy szintén erre a felhasználásra alkalmas hangszóró és mögötte ki van vágva a kasztni. Én ez utóbbit használom, ez esetben 50Hz-től 200Hz-ig van gyakorlatilag egyenes frekvenciaátvitelem.
Amiért írtam a maximalizmust, hogy ez már csak 3 utas rendszerben működik, áldozatot követel vagy a lábtérből elvett hely miatt, vagy a kivágott kasztni miatt, ami pedig a menet és motorzajból fog többet beengedni. Mindenképp kell hozzá egy DSP, mert ha a hangszórók meg tudják mutatni mire is képesek egy ideális beépítéssel, ne az utastér keltette anomáliák tegyék tönkre a hangot. És lehet folytatni a sort, mit kell még ideálissá tenni, hogy a lehetőségekhez képest kevéssé rondítson bele a komplett rendszerbe. -
dokee78
félisten
Hali.
A JVC KD-X241 autórádióhoz keresek magyar nyelvű használati utasítást.
Neten sehol nem találtam.[ Szerkesztve ]
-
Ear001
addikt
"Olyan értelemben mondom a maximalizmust, hogy az ajtó nem túl ideális hely a mélyközép hangszórónak, leginkább a mélyebb hangok szempontjából. Egyrészt, olyan ajtót építeni aminek nem lesz egy saját hangja, a zizegésen, recsegésen, bizzegésen felül, nem egyszerű feladat." Eddig adom.
"Amikor megjönnek a testes hangok, bőgő, cselló, azok nem egy pontból fognak megszólalni, hanem elterpeszkednek és rátelepednek az egész színpadra, ráadásul nem is egyformán, hanem a különböző hangmagasságok mentén jobban vagy kevésbé. Másrészt az elhelyezésből adódóan lesz egy kioltás valahol 80-180Hz között ami hiányozni fog. Mind a két dolgot egy csapásra meg lehet szüntetni, ha a műszerfal alatti sarokba kerül a hangszóró." Na ezt viszont nagyon nem. A mélyközép fizikai beszerelésének milyensége valóban meghatározza a torzításokat, a fizikai elhelyezés a fázishibákat, de ezeket egyáltalán nem szünteti meg a műszerfal alatti beszerelés, legfeljebb módosítja. Ráadásul a tapasztalatom szerint az ajtóba könnyebb erős panelt építeni, mint a műszerfal alá.
"Vagy egy kis térfogatú zárt dobozba egy arra alkalmas hangszóróval, viszont ez esetben kb. 80Hz megállítja az alsó átvitelt, de a felsőnek is 200-250Hz körül van a maximuma." Na ez viszont teljes marhaság. Biztos van ennyire kis doboz ilyen paraméterű hangszóróval, de az akkor gyakorlatilag rásimul a hangszóró merevítéseire és mágnesre, de nagyon igyekezni kell, hogy valaki ennyire elbasszon egy beépítést.
"Vagy a másik megoldás, hogy a sárvédő dobra van csavarozva egy szintén erre a felhasználásra alkalmas hangszóró és mögötte ki van vágva a kasztni. Én ez utóbbit használom, ez esetben 50Hz-től 200Hz-ig van gyakorlatilag egyenes frekvenciaátvitelem.
Amiért írtam a maximalizmust, hogy ez már csak 3 utas rendszerben működik, áldozatot követel vagy a lábtérből elvett hely miatt, vagy a kivágott kasztni miatt, ami pedig a menet és motorzajból fog többet beengedni."
És ha az ajtópanel nem jó, mert kitakarás van, akkor ez miért jó, hiszen a műszerfal szintén kitakar, itt sem rád néznek a hangszórók, az 50Hz-es alsó határfrekvencia meg igencsak karcsú. Tapasztalataim szerint ez a legrosszabb beépítési hely. Ahhoz kicsi, hogy tényleg jó szubhangot csináljál, ahhoz rossz helyen van, hogy egyszerű eszközökkel jó és fázishelyes színpadot. Én egy autót hallottam, ahol ez működött, de ott a fiúk a hátsó ülésig hosszabbították meg a kormányt és a pedálokat, onnan lehetett vezetni az autót és az tényleg jól szólt. A jó autós mélyközepek 35-40 Hz-től 2-3kHz-ig igen ügyesen elszólnak, ráadásul nem tengelyirányban adják le a leglineárisabb frekvenciamenetüket, hanem oldalról hallgatva, ezért tudnak jól szólni ajtópanelben. Ezt amúgy elég sok otthoni hangdobozban is kihasználják. -
Lusu
aktív tag
válasz Ear001 #75875 üzenetére
Igaz, mellékelhettem volna fotót mire is gondolok és a műszerfal alatti beépítés is elég pongyola megfogalmazás a részemről. De ha úgy mondom kick panel neked biztosan érthető mire gondolok. Ott a kasztni sarkában a pedálok, utas oldalon a láb mellett lehetőség van egy recsegés, zizegés, az ajtó panelből adódóan másodlagos rezgésektől "mentes" masszív dobozt beépíteni. A 80-250Hz valóban szűkre szabott érték, de ez csalódás mentesen tuti kijön belőle. A 80Hz-et a doboz szűkössége miatt írtam, biztosan bemegy alá egy alkalmas hangszóró, de más kérdés mit mutat a mérés és milyen lesz a hallgatási élmény. Én ezt a megoldást nem próbáltam ki. A 250Hz pedig lehet sokkal magasabb, ha a hangszóró rálát a fülünkre, ami nem minden esetben megoldható, ha pedig a műszerfal kitakar, akkor meg jelentős átvitelt veszít 200Hz felett, szóval a 250 is lehet túlzás. Plusz miért szenvednénk a 200Hz feletti hangok kiadásával az alsó sarokból ha azok irányítottsága miatt szépen elkezdik lehúzni a színpad szélét, maradjon csak meg a középsugárzónak műszerfal magasságban ez a feladat.
Öh izé, 200Hz-ig miért is baj ha bármi a hang útjában van? Durva hasonlattal a mélynyomó sincs jó helyen a csomagtartóban mert takarnak a hátsó ülések. Ebben a tartományban nincs különösebb jelentőssége az útban lévőségeknek, ezért működik jól pl. a BMW ülés alatti megoldása, vagy a Mercedes tűzfalra épített hangszórója. Kérdés, ha azt mondom 50Hz alsó határfrekvencia akkor te mit értesz alatta? Mert én arra gondolok, ahonnan már egyenesen megy tovább a frekvencia görbe, nyilván EQ-zás után 1-2 max 3db-es határon belül. 50Hz alatt meg vagy a crossover slope-ja adja az esést vagy a hangszóró és leginkább a beépítéséből adódó természetes rolloff (erre nem tudom mi a helyes magyar megfelelő) Azért szerintem nem olyan rossz, ha mondjuk egy Linkwitz-Riley-val már 50Hz-nél vághatod a sub-ot Butterworth-el meg még mélyebben.
A hely persze elég szűkös, de a legtöbb esetben egy 16-os sőt 20-as mélyközepet be lehet faragni. Mivel a kasztnit kivágod a hangszóró mögött, ezért egy Infinite Baffle alkalmazás jön létre, ha valamiből hát ebből kijön a basszus. Mikor az ajtómból át tettem a hangszórókat az IB beépítésbe, az első lépés az volt, hogy 8db-t vettem vissza a hangerejükön, hogy ugyan azt a szintet nyomják mint az ajtóban. A beépítésen túl, még hozzáadódik a hangerőhöz a sarok hatás, szobában mennyi is az? +6db? Itt biztos nem valósul meg maradéktalanul ez a hatás, de hogy erősít rajta az biztos. Végül pedig a távolság. Mindig kínlódás az autóban, hogy túl közel vannak a hangszórók, ahogy írtad is, abban az átalakított autóban ez mekkora előnyt jelentett. Nem mértem pontosan, de legalább 30cm-vel került messzebb a fülemtől a hangszóró, de inkább 40.
Aztán pedig, miért kínoznám a szegény 16-os hangszóróimat azzal, hogy 50Hz alatt basszust produkáljanak? Arra úgysem képesek, hogy lefedjék a teljes sub tartományt, nagyon max 35-ig lemennek, de azzal már kínlódni fog mert emelni kell az EQ-val a végét. És akkor még nem is említettük, hogy ez egy lineáris átvitel lesz, a fülnek pedig jobban tetszik 200Hz alatt egy oktávonkénti 2-3db emelkedés. Ezt a feladatot nálam egy 15" sub látja el, szintén IB beépítésben. Emiatt 50Hz felett már alig van átvitele, cserébe oktávonkénti 3db emeléssel leszól 10Hz-ig és a lehúzott ablakban meglobogtatja a hosszú hajat
Mondjuk egyszerű eszközökről esetemben szó sincs, mert egy Helix DSP Pro-val dolgozok ami szinte mindent tud amire egy tuninghoz szükség lehet.
És, bár már voltak bent, de ide teszem a képeket a beépítésemről ami félkész (és ha így haladok soseleszkész ) és az IB kickek EQ és XO mentes átviteléről egy hallgatási pozícióban átlagolással mért átvitel.
-
klopisemis
csendes tag
válasz dokee78 #75874 üzenetére
Ha van angol, akkor van google translate monstanában már elég jó is tud néha lenni. Legutóbb egy nyomtatott paíron levő angol haszn utasítást szkenneltem be, online szövegfelismerő + google transz és kb 5 percet kellett eltöltene a szövegkorrekcióval...
Az öröm érzése halványan megcsillanó aranyszem a bánat folyójának fenekén.
-
Balage85
tag
Köszönöm a kimerítő választ! Ez nagyon hasznos volt!
Ezek azért már tényleg komoly dolgok. Ilyen mértékű beavatkozást én max az ajtón csinálnék, mert az bontóból pótolható. A bitumenezés már megvan. Most a szerelőnyílások eltüntetése van soron. Remélem ezekkel már értékelhető (számomra) minőséget ki tudok hozni.A kioltást már "megtaláltam" (150Hz), amikor mérőmikrofonnal méregetni a különböző tweeter pozíciókat.
-
Fishor
senior tag
Sziasztok!
Van egy Pioneer s420bt autorádióm. Össze van párosítva egy Samsung a22 5g telefonnal. Ha az autorádióra importált teledonkönyvből hívást kezdeményezek akkor kihangosítja a hívást rendesen, de ha a beprogramozott gyorshívással hívok, akkor a telefonon zajlik a beszélgetés. Mi lehet a gond? Telefon vagy a rádió a hibás? Mit kell beállítani, hogy jó legyen?
Üdv: Fishor
-
Dika22
tag
Sziasztok! Vettem a kocsiba egy Sony XMN 502 erősítőt. Be is lett kötve, szól is, de közel sem úgy, ahogy kellene neki. Egy Sal 150 wattos szubcső lett kötve rá, de ahhoz képest is nagyon gyengén szól. Mi lehet a gond?
"Samsung s23 ultra®
-
Ranger^41
aktív tag
Sziasztok! 2DIN, android auto + bt képes, fapad, mechanika nélküli fejegységre van valami tuti tipp? Nem kell semmi csicsa, gps, kamera csatlakozás, semmi. Kínai is jöhet.
Köszi![ Szerkesztve ]
-
Czimby
addikt
Sziasztok!
Apumnak keresek az Ignisbe 10 és 13-as koax hangszórókat.
Az olcsóbb kategóriában mik azok amik vállalhatóan szólnak?
Ezeket néztem(csak a 13-asokat linkelem)
JVC CS-J520X
Mac Mobil Street 13.2
BLAUPUNKT ICX 542
A JVC impergnált szövet peremes ami nekem nagyon 70-es évek teknika és szerintem emiatt a "mély" hangok terén gondjai lehetnek. Bár ez 20-év mulva se mállik szét.
A Mac szivacs peremes ami jól szól, csak ugye hamar öregszik.
A Blau gumiperemes ami elvileg már elég tartós és jól is szól.
Csak hát már túl olcsó ez a hangszóróHa szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz Czimby #75884 üzenetére
Kimaradt még a Caliber CDS13G
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Armahun
addikt
Sziasztok!
Peugeot 206-osba keresek első ajtóba új hangszórókat, és egyes webshopokban több terméknél az alábbi megjegyzés szerepel:
"Gyári erősítős, prémium hangrendszerekkel nem kompatibilis!,,
Lefordítanátok ezt nekem magyarról magyarra.Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.
-
Czimby
addikt
válasz kardamon #75890 üzenetére
Közben kiderítették, hogy előre max 45mm mélységű 10-es hangszóró fér el. És oda kell figyelni, hogy ha koax akkor a magas ne vagy csak minimálisan lógjon ki a hangszóró sikjából, különben eltartja a gyári rácsot.
A DCX 100.3 pl elfér
A 13-as UNO nem rezegteti be nálad a műanyagokat hátul?
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
kardamon
csendes tag
válasz Czimby #75891 üzenetére
Még nem tapasztaltam, pedig megdöngettem már. Már ha beszélhetünk erről ilyen kis méretű hangszórónál. A gyárinál sokkal jobb. Bár én a fejegységet is cseréltem, mert elérte a szokásos nyavajája. Menet közben pukkant egyet aztán soha többet nem szólalt meg. Az ignácok gyári rádiója mind így végzi a halottak alapján. Egy kenwood dpx-m3200bt került bele ami nagyságrenddel jobb mint a gyári. Szerintem legalább is.
-
Czimby
addikt
válasz kardamon #75893 üzenetére
Fejegység nálunk is cserélve lett, egy Pioneer-ra.
Bt nélküli, de azért nem a legalapabb. 4RCA, HPF stb.A DSK100.3 kivételével nem nagyon találok olyan 10-es koaxot aminél a magas nem vagy csak minimálisan lóg ki felfelé. Kb:8mm ami belefér magasságban a felfekvesi sikból.
Beraktam emagon a kosárba reggel a 13-as UNO-t 14e-ert, erre este amikor megvenném 20-e, jovanakkor
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Tiger.
nagyúr
Sziasztok. Melyik a jobb?
alpine s-a60m
fusion pp-am10001Intel I7 4790 3.6gh/Geforce Rtx 2060S /Alienware 2014/Asus Rog Strix g531gu/Creative SB ZxR /16gb ddr3/ Htc One/Iphone 13 Pro Max/ Creative Gigaworks S750 7.1/ Z5500/ Apple Iphone 5S.
-
dobobazsy
őstag
sziasztok! van esetleg itt olyan, akinek van tapasztalata bármilyen gyári helyre beépíthető hangszórókészlettel? alap hifis BMW e46-ba szeretnék elől hangszórókat cserélni, erősítővel hajtanám őket egy mélyláda társaságában. viszont ugye az e46-okban a kárpitban van a mélyközép sajnos..
egyik ismerősömnek egy ilyen Rainbow szett van az ajtókba, úgy vette a kocsit, és nem tűnik rossznak, viszont olyat már nem lehet kapni
[link] [link] most ezek vannak. érdemes lehet elgondolkodni valamelyiken, vagy felejtsem el?
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.