Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fenyő

    őstag

    válasz gerlaip #40200 üzenetére

    Ami max 1.3-at használ ott nyilván nem látsz különbséget, de pl az említett Max Payne 2 már kihasználja az 1.4-et is, meg volt még pár ilyen játék (Half Life 2 is pl GF4Ti-t DX8 módban használta, míg a 8500-9250-et 8.1-ben, ahogy az FX-eket is, mert azok meg nem tudtak épkézláb sebességgel Sm 2.0-es kódot futtatni, csak utólagos 3rd pary patch segítségével, de akkor is csak az FX5800 és afelettiek), persze ilyen távlatból már túl sok konkrétumra nem emlékszem, de ha megnézed #41191-ben levő ábrát, akkor láthatod, hogy az 1.0 - 1.3 között csak néhány kisebb fícsőr és bugfixek a különbségek, az 1.4 tudott csak érdemben többet, sebességben meg egy összetettebb kód ált. inkább lassabb ugyanazon a hardveren, hiszen többet kell számolnia, mégha hardveresen tudja is gyorsítani.
    Szóval összegezve volt max pár tucat játék, ahol a 8500 tudott némi + effektet, néhány ami megkövetelte a 8.1-et (így 8500 volt a míniuma), de a játékok legnagyobb részében nem volt különbség közöttük megjelenítésben, sebességben, meg a 4Ti ált. gyorsabb volt az esetek döntő többségében, de ez meg nem újdonság.

    3shae: Ez 8.0x vs 8.1 különbség volt, mert már a 8500 is tudta az említett effektet.

Új hozzászólás Aktív témák