- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Powerbank topik
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Pentax DSLR topic
- NiMH akkumulátor
- Ipari mennyiségű szuperszámítógéppel dagasztaná az AI lufit az USA
- Hogy mi van? A TikTok lett az Xbox ellenfele?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
-
PROHARDVER!
AMD Gaming Evolved (Raptr)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zack0079
csendes tag
Sziasztok!
Hirtelen én is belekerültem ebbe a Raptr-féle AMD Gaming Evolved App-ba, ugyanis gameplay-ek érdekelnek, mármint azok felvétele, és hát a probléma az h. nincsen avermedia, a VGA-t kell terhelnem a felvétellel. A grafikát emiatt állandóan médium és low között kellett bepásztáznom, elég idegesítő. Viszont most e hír hallatán belekezdtem az egészbe, frissítés, app leszedése, optimalizálás stb stb. 2 tesztpéldányom volt, az egyik a Dirt 3, a másik pedig a Battlefield 4. Namost a konfigom lényegesebb része az egy HD 7770 vga és egy AMD Phenom II X4 840 3,2 Ghz CPU 4GB RAM-mal társítva. A tapasztalataim:
A Dirt 3 az felvétel alatt meg se mukkant, hozta majdnem ultrán az 50-60 FPS-t. Viszont a felvételek mindegyik kb 15 mp után elkezdtek fekete csíkokkal buggolni, ugrált a kép és folyamatosan villogtak ezek a fekete sávok (azért még nézhető volt). A BF4-nél pedig eszméletlen teljesítménycsökkenést vettem észre, még a régi driverrel és mindenféle Raptr app nélkül vitte a 30 FPS-t, Fraps felvétel közben 20-25 FPS, inkább az előbbi. A grafikai beállítások Auto-ra voltak téve (így minden High-on volt) 1920x1080-as felbontás mellett. Most, hogy van Raptr app meg 14.4 driver meg stb, azóta az előbb említett graf. beállítások mellett alig 15-20 FPS, és ami a legérdekesebb, hogy felvétel közben (ami ezzel az új Game DVR-el van) hihetetlen nagy az FPS lefelé mozgása, olykor -10 is becsúszott. Nem úgy volt, hogy valami Brand New technológia miatt nem veszi el a teljesítményt a GPU-tól? Arról nem is beszélve, hogy a saját Mantle API-ját egyáltalán nem támogatja! Jó, valószínűleg később ezt orvosolják, én még egyenlőre amúgy is a DirectX API-t használom.
Szóval, problémám ez volna, segítséget megköszönöm, nagyon is, mert érdekelne ez a "parányi" dolog.
U.I.: Egy ötletem van, esetleg a Replay funkciót ha Ignore-ra teszem, akkor észlelhető egy kis teljesítménybeli növekedés?
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Asus TUF Gaming F15 FX507 - 15,6"FHD 144Hz - i5-12500H - 8GB - 512GB SSD - RTX 3050 - 1 év garancia
- Microsoft: Windows / Office / Server / Stb.
- BESZÁMÍTÁS! Acer Predator Helios 300 17 FHD notebook - i7 9750H 32GB DDR4 1TB SSD RTX 2060 6GB W11
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő





