Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zack0079

    csendes tag

    Sziasztok!
    Hirtelen én is belekerültem ebbe a Raptr-féle AMD Gaming Evolved App-ba, ugyanis gameplay-ek érdekelnek, mármint azok felvétele, és hát a probléma az h. nincsen avermedia, a VGA-t kell terhelnem a felvétellel. A grafikát emiatt állandóan médium és low között kellett bepásztáznom, elég idegesítő. Viszont most e hír hallatán belekezdtem az egészbe, frissítés, app leszedése, optimalizálás stb stb. 2 tesztpéldányom volt, az egyik a Dirt 3, a másik pedig a Battlefield 4. Namost a konfigom lényegesebb része az egy HD 7770 vga és egy AMD Phenom II X4 840 3,2 Ghz CPU 4GB RAM-mal társítva. A tapasztalataim:
    A Dirt 3 az felvétel alatt meg se mukkant, hozta majdnem ultrán az 50-60 FPS-t. Viszont a felvételek mindegyik kb 15 mp után elkezdtek fekete csíkokkal buggolni, ugrált a kép és folyamatosan villogtak ezek a fekete sávok (azért még nézhető volt). A BF4-nél pedig eszméletlen teljesítménycsökkenést vettem észre, még a régi driverrel és mindenféle Raptr app nélkül vitte a 30 FPS-t, Fraps felvétel közben 20-25 FPS, inkább az előbbi. A grafikai beállítások Auto-ra voltak téve (így minden High-on volt) 1920x1080-as felbontás mellett. Most, hogy van Raptr app meg 14.4 driver meg stb, azóta az előbb említett graf. beállítások mellett alig 15-20 FPS, és ami a legérdekesebb, hogy felvétel közben (ami ezzel az új Game DVR-el van) hihetetlen nagy az FPS lefelé mozgása, olykor -10 is becsúszott. Nem úgy volt, hogy valami Brand New technológia miatt nem veszi el a teljesítményt a GPU-tól? Arról nem is beszélve, hogy a saját Mantle API-ját egyáltalán nem támogatja! Jó, valószínűleg később ezt orvosolják, én még egyenlőre amúgy is a DirectX API-t használom.
    Szóval, problémám ez volna, segítséget megköszönöm, nagyon is, mert érdekelne ez a "parányi" dolog. :R
    U.I.: Egy ötletem van, esetleg a Replay funkciót ha Ignore-ra teszem, akkor észlelhető egy kis teljesítménybeli növekedés? :F

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák