Hirdetés
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Az ASUS ROG Astral kártyák tájékoztatnak arról, ha épp megrogynának
- Olcsó "üvegkalitka" az Ocypus kínálatából
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Gaming notebook topik
- Fujifilm X
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
Új hozzászólás Aktív témák
-
j.bravo
addikt
válasz
HELLAFLUSH #7658 üzenetére
Hogy konkrétan melyik példány mennyit érne, abban nem vagyok kompetens
Nem próbáltam GT-t vezetni, de a 156-os kanyarodásával kapcsolatban nekem nincs bajom, igaz lehet hogy én nem csűröm neki eléggé.
Az is lehet hogy LZs elvárásai kissé nagyok voltak, illetve, úgy értem, hogy bár már tudja hogy végül is inkább túra-, mintsem agilis sportgép, de az elvárásokat tekintve még az utóbbihoz mér
LZs, O.Zsolt csinált neked futóműbeállítást amúgy?A kátyúkat illetőleg viszont igaza van. Egy standard McPherson felfüggesztéssel szerelt Opelhez, Skodához, miegymáshoz (talán még egy Jazzhez is) képest sokkal jobban megérezni a sofőrülésben is a kátyúkat: nem ráz szét, de jelzi hogy ott van... a szilentek pár évet bírnak, a szerelők jellemzően lengőkarral együtt cserélik (még nem tettem meg, de tervben van utánamenni hogy a "felújított" lengőkar, amire új szilentet sütnek, valóban rövidebb ideig bírja-e).
A manuál alternatívájaként kapható Selespeed váltó amikor fasza, akkor szerintem roppant fasza (persze azért nem egy (jobbik fajta) DSG), de plusz cucc amit alkalmanként javíttathatsz. Ja, és csak 5 sebességes van, legalábbis 156-hoz.Öreg JTS-ek jellemző bajai: vezérműtengely, hajtókar. Előbbiek kopnak, nekem is cserélni kellett (csak bontottat találtam már, új nem volt), utóbbit gépműhelyben adjusztálták amikor új hajtókarcsapágyakat kapott; a FB csoportban több alkalommal olvastam egyéb hajtókar bajokról.
A 2.0 TS-nek a vezérléssel, vezérlésmódosítóval szokott baja lenni (azt hiszem, de ha tévedek, remélem Integrale, hobizoli majd kijavít); de talán ha egyrészt megvétel után azonnal cserélteted, és ezután is mindig időben, akkor lehet oké.
Mindemellett úgy általában véve, tizensok éves autók, sok csontváz lehet a szekrényben.
Az enyémnek a kapott vastag márkaszerviz számla pakk alapján nem csak tulaja, hanem gazdája volt, mégis belenyúltam kissé.Mondjuk marketinges volt, lehet hogy azt se hisszük el amit kérdezde inkább az lehetett a baj hogy ő egy neppernek adta el aki az elütött vaddisznó nyomait megjavíttatta, amellett (mivel alapvetően bontással foglalkozik) nem tudjuk mi mindent cserélt ki rosszabb állapotúra...
A legnagyobb gond amit LZs is írt, hogy egy hozzáértőbb Alfás szerelő már-már sztár, és kb épp annyira lehet elérni őket telefonon mint egy random celebet.
Aki nagyon hamar ráér, az általában épp annyira gyanús, mint az az étterem ahol nagyon sok az üres asztal. -
426os
őstag
válasz
HELLAFLUSH #7658 üzenetére
Vedd a dízelt, ha magával a dízelséggel együtt tudsz élni. A szokásos dízeles dolgokon kívül (lendkerék, porlasztók) nagy dolgok nincsenek vele, de ezek a hibák vásárláskor egy alapos átvizsgálással kiderülnek. TS-nél pl a nagy olajfogyasztás nem biztos, hogy rögtön feltűnik, utána meg már nehéz lesz leverni az eladón.
JTS/TS motor újkorában nagyon jó volt (leszámítva a menés/fogyasztás arányt), de 10+ éves korában én csak úgy merném megvenni, hogy a vásárlás utánra számolok egy motorgenerált is, ha nem ismertem előtte a konkrét autót. Meg ugye az alap fenntartása még ha jó is, akkor is több, mint egy átlag benzinesnek (több gyertya, vezérlésmódosító stb). Inkább a dízel, az legalább megy is rendesen, több száz km-es utakon kellemesebb is lesz. Ha nem mindennap rövidtávozol, akkor bírni fogja, amúgy is strapabírók a JTD-k, főleg a 8v, ami nehezen elpusztítható.
A beltér kevésbé fájós, ha csúnya, aránylag olcsón tudsz venni komplett belsőt. A rozsda már sokkal nagyobb probléma. Azt kerüld, inkább nézelődj tovább.Arra készülj azért, hogy a Honda után egy 10+ éves Alfával izgalmasabb lesz az élet, minden tekintetben
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- BestBuy topik
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Steam topic
- Vicces képek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
- Veemann V-FS8 20 felnim új nyári abroncs szettel.
- AWS 5x108 R17 felni + Bridgestone Potenza Sport gumi
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- Eging PV 410W silver napelem verhetetlen áron
- Xiaomi Poco M6 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C/A Universal Dock G2 docking station (5TW13AA) (DisplayLink)
- Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB DDR4 1TB SSD Radeon Pro 5500M garanciával
- SEAGATE ST6000NM0034 6TB 7.2k SAS HDD, nettó 15747Ft + ÁFA, 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest