- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- RAM topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Hobby elektronika
- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- 3D nyomtatás
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Aktív témák
-
Boci_83
őstag
Mod: SZVSZ!!
Mindenki oda van azoké a kurva X gyűrűs meg extra erős, ABCGFDHDGXSO láncoké, amikor kerestem a láncokat akárkinél érdeklődtem egyből nyomta a süket dumát hogy arra a legerősebb láncot szabad csak feltenni, meg izééé 'oszt alig van különbség szakító szilárdságban, talán 10-15% a Sima O-gyűrűs lánchoz képest.
Meg annyiban különbözik hogy a szemeket nem O alakú gyűrű védi a szennyeződőstől, hanem X alakú a gyűrű. Esetleg arany színű, azaz kadmiumos vagy valami hasonló, ez esetleg keményít rajta valamit, de nem sokkal ér többet, úgyis időszakosan, és nem egyszerre nyúlik meg a lánc, ezért csattog, hol megfeszül, hol meglazul, mint nekem is ezt tette. Ráadásul mindaddig fel sem tünt hogy csak a látszó oldal volt arany színű a gyári láncnak, a másik oldala sima szürke! Én még ilyet nem b@sztam.Egyébként én sem vettem volna meg az X gyűrűs láncot, csak azért az egyért vettem meg mert 1500Ft-al volt drágább mint a Sima O-gyűrűs DID vagy Iris Lánc.
Így 22K-ért jutottam hozzá a 108 szemes 530ZM lánchoz.
A gyárival megegyező lánc amúgy a ZVM lett volna aminek 10%al több a szakító szilárdsága, és cca 38K lett volna. Kérdem én, hova? De lehet az 2x annyit elment volna. Biztos!A pályán meg 520-as minél vékonyabb láncokkal mennek a 200LE-s motorkkal, én meg az alig 130Le-re tegyem a legdrágább 530-as láncot!
Nem neked szól konkrétan, csak úgy éreztem le kell írnom![ Szerkesztve ]
**********
-
bajnokpityu
félisten
válasz NINJA_V #25904 üzenetére
melyik ferodo lett a tuti?
hát öcsém,mennyi gányolás volt a roxi idom alatt.2óta görnyedtem felette,mert minél inkább lebontottam,annál durvább dolgokat találtam.Qrta magyarok...
volt olyan idomelem,ahol a 6 csavarból 1 volt beletéve,többi kanyarban.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Boci_83
őstag
-
Topiccsendőr
addikt
-
válasz Boci_83 #25901 üzenetére
Én ezt elhiszem, mert nem vágom a témát.
Annyit tudok, hogy iris-t nem vennék sose, mert míg did és rk fórumtársi körökben nem szakadt senkinek, addig iris már nem egy, és hallottam szervizben két rémsztorit miközben csináltuk a viffert.Én úgy tudom, hogy az X gyűrűs azért jobb, mert jobban megtartja a sprét és zárja ki a koszt, emiatt jobb a lánc kenésre, tehát kevésbé károsodik -> hosszabb élettartam. Mivel könnyebben forog a láncszem kevésbé nyírja a fogaskereket is. igazából az is O gyűrű, csak a keresztmetszete X alakot formál
Pályamotor az megint más téma, ott van lóvé.
Nekem ezekkel a láncokkal annyi a tapasztalatom, hogy megvettem a legerősebb RK 520at a 400asra, és tizenpárezer km alatt nem kellett ráállítani. Jó, kékes-lilás volt az oldala, de épp ezért le volt árazva 3x ezerről 17 ezerre Tök jó volt.
Vfr-en is lassan csere, bár nem tudom minek, mert sokat nem fogok menni vele mostantól úgy tűnik. Szerintem ezt a szezont már kibírja, pár száz km-t kihúzom ezzel. Így legalább gumit sem kell vennem. Majd jövőre, vagy télen valami akciós Contit feldobok rá. Négy csavart akármikor kiveszem, így lejön a kerék is, éljen a lengőkar.Szépen be fog drágulni minden... 310es benya, lesz ez még 340 is nyár végére.
Igenigenigen...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
R.P.
aktív tag
Üdv emberek!
Ma voltam egy motoros boltban, és megkérdeztem hogy milyen 2T fullszintetikus olajat tud az NSR-embe. És mondott egy márkát: Challoils - még sose hallottam.
Szerintetek érdemes legközelebb a mostani Castrol Power1 Racing (3250Ft) helyett ezt az új fajtát vennem (2000Ft)? Vagy hagyjam a francba, lehet hogy szar?
-
jasszer
senior tag
-
Nippon
őstag
válasz Gaboman #25887 üzenetére
A faluban sem szabályos a 60-70. Hidd el ha elkaszálsz egy kisgyereket, vagy egy öreg mammert aki esetleg belehal, akkor ugyanúgy a véredet akarják majd, mintha 120-szal tetted volna. De nem csak a gyorshajtásról beszélek, simán lehet baleset más szabályok megsértése miatt. Egy csomó idióta előz kívülről, veszélyesek az autósok is, idióták a gyalogosok és a legrosszabbak a bringások. Régóta vezetek és mindig odafigyelek a többi résztvevőre. Ha motorral megyek mindig autós fejjel gondolok az akcióimra, ha autóval akkor odafigyelek a motorosra. Az a fő baj, hogy az emberek figyelmetlenek, szerintem az a gyalogos aki mondjuk lazán kilép egy jármű takarásából legalább annyira hibás, mint aki a sebességhatárt túllépve elcsapja...
-
válasz alvaro #25916 üzenetére
Itt nem a 100al van a probléma.
Szerintem közlekedési-helyzet függősíteni kellene.Tömött sor mindkét irányban? Nem megyek ezerrel, nem kerekezek a sorok között, haladok a sor tempójával, mondjuk 40el. (Baleset, árokásás, kombájn, mittudomén) Így betartom a 50es korlátot.
Ugyanazon az úton éjjel miért menjek 50el, amikor ember nincs a környéken? Ház se nagyon. Nyugodtan lehetne 70-80al menni.
Ugyanez autópálya. Ha jövök haza, Balaton fele Pénteken, be van rohadva az M7, akkor sem fogok 130al menni, mert nem lehet. Éjjel miért ne mehetnék 170-180al, amikor kihalt a tér, öt kilométerenént van egy suzukis.
Jó persze, értem én, rettentően modern felületű útjainkon rendesen közlekedni is életveszély.
De ne várják már el tőlem, hogy 800as motorral 20-al (!) menjek pl Tapolca belvárosában. Nem tudok 20al menni, rángat a motor, elesem, leég a kuplung, stb.Nem tudom ki érti a lényeget, de én nem abban látom a balesetmegelőzés lényegét, hogy "kinnt felejtett" 30as táblánál 50el bemérnek, és vagyok a rohadt ámokfutó, nesze 300ezer.
Azokat kell büntetni, akik nem engedik el a kékvillogóst, akik nem tartják be a követési távolságot, nem ismerik a jobbkéz-szabályt, és a lehetséges mértékű jobbrahúzódás fogalmát. Azokat, akik főúton, lakott területen kívül 60al mennek, indokolatlanul feltartva a forgalmat, és dynomen helyzetet előidézve. Akik kirínak a közlekedés ritmusából.
Sok aggresszív nagyvárosi majmot, amelyik városban tol le, és dudál, miközben 60al haladok. Ezzel többet lehetne elérni jóval, mint a szerencsétlen 3 műszakost megvágni 150-300ezerre, mert az 1.0 suzi az ámokfutó autó. Ja, az...Józan ész, és józan ítélőképesség.
Ezek hiányoznak itthon, de nagyon.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Integra
titán
tegnapi történet:
hungárián megyek haza szüleimhez, összeverbuválódtunk úgy 3-4 motoros..
mondanom se kell, hogy teljesen véletlen egy x3-as volt egy kopasszal... jobbra kanyarodás a népstadion kereszteződésben kis ívben, a népliget felé, szerinte ez a legbelső sávot jelenti..
majdnem elbaszott egy szabályosan, zöldnél egyenesen áthaladó egyik motorost..
ő csak nézett jobbra és csorgott át legbelülre. látta, hogy jön a szabályosan közlekedő motoros és erre ment tovább.. majd a motoros döntött és kikerült, neki meg megkellett állnia..
persze neki állt feljebb..
szóval van kalapos ember is, tény, de én azoktól sokkal kevésbé tartok, mert kiszámíthatóak és könnyebb rájuk odafigyelni, mint ezekre a tarnyakúökörsuttyókra......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
jasszer
senior tag
Na, hát esse kéne.
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
Boci_83
őstag
**********
-
ALI_G
veterán
válasz TayRol #25934 üzenetére
jahogy akkor még se megy annyira a szekér, vagy csak fél, hogy kimegy az APEH simán ki is menne egy 7,2 milkás gépet megnézni, hogy ugyan honnan van hirtelen ekkora tőkéd mikor az üzleteidet meg bezárod mert deficites
észrevettem, hogy már szegeden is van update bolt[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz TayRol #25934 üzenetére
hahaha, micsoda szarrágás...
persze hogy 2mill+hitel, fosik az adózás miatt.
mondjuk mindegy, mert a cégnek meg bekell úgyis jelenteni, hogy eladott egy gépet 7 milláért. vajon ez is megy majd német rendszámra?...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Boci_83
őstag
Utcai motorosoknak esetleg egy használt első gumi?
**********
-
TayRol
veterán
válasz Tangerine #25943 üzenetére
Beriket Superzone-bol, asszonynak. Pest osszes boltjaban voltunk - de tenyleg - es noi ruhat talalni nem egyszeru. 150e volt. Igy nez ki, csak noi szabasu.
-
-
Prof01
veterán
Vkit nem érdekel egy csábító ajánlat? [link]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Integra
titán
nr500
ez azért kemény...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Aktív témák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- World of Tanks - MMO
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- LEGO klub
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- RAM topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...