Hirdetés

Aktív témák

  • Sk8erPeter

    nagyúr

    válasz honyike #24744 üzenetére

    Na várjunk csak, akkor már nem értelek.
    Megint csak félinformációkat közölsz. Ha azt szeretnéd, hogy megoldódjon a problémád, igzazán fektethetnél egy kicsit több energiát abba, hogy normálisan körülírd a jelenséget.

    Most a képen te az USB-vezérlők illesztőprogramját akarod frissíteni, és az áll le sikertelenül?
    Ebben az esetben lehet, hogy nem is a lejátszóval van gond.
    Vagy te itt most a lejátszódhoz keresel illesztőprogramot? :F

    Kipróbálhatnád más, jól működő gépben ÚGY, hogy arra teszed fel a Device Managert!
    És azt sem írtad meg, hogy leállítottad-e a Windows Explorert és Media Playert, mert azok - mint már korábban írtam - blokkolják a Device Managert.

    Nem írtál semmit a firmware-ről sem... :U

    Szóval légyszíves egy kicsit egyértelműbben.

    Egyébként ha a lejátszás funkció működik, akkor maga a lejátszó nem halott, legfeljebb a szgéppel való kommunikációval van gond.

    ----
    (#24767) ToBeY: kem elég egyértelműen leírta a megoldást az IP-cím megszerzéséhez. :U

    -----

    (#24747) CrazyMax: Elképzelhető, hogy a routernek nem mindegy, hogy egyenes vagy kereszt patch kábellel kötöd össze a modemmel (a WAN-portban), erről itt van egy jó leírás, itt össze tudod hasonlítani, hogy neked melyik van: [link]
    Szóval próbálkozz más kábellel is, hátha azért nem megy a net.
    Persze beállítási hiba is elképzelhető, de nem linkeltél képet, se semmit. Ha ADSL-ed van, akkor jó a PPPoE beállítás. DNS-címhez alapból nem kell írni routernél semmit, mert az tudja a dolgát.
    Következő lépésként megpróbálhatjuk azt, hogy fix (belső) IP-címet adsz a gépnek.
    Több gépet is csatlakoztattál a routerhez?

    Még egy fontos dolog: a "Hálózati kapcsolatok"-nál beállítottad az "Otthoni vagy kisebb munkahelyi hálózat beállítása" opciónál a kapcsolatot???

    [ Szerkesztve ]

    Sk8erPeter

Aktív témák