Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Petya2900XT

    aktív tag

    válasz Zjunior #9906 üzenetére

    Azért,mert 21 éves vagyok nem most jöttem le a félvédőről. A kis naiv kereskedő meg azt hitte,hogyha szépen elmegyek és garanciális javítást kérek amit ő nem jegyzőkönyvez le és,mint utóbb kiderült el sem viteti javításra a terméket akkor majd és csendben lenyelem,ha ugyanúgy visszaadja a terméket. Másodszorra elvittem a hibás darabot és jegyzőkönyvbe írattam a hibát és a szabálysértést is miszerint mulasztás történt jegyzőkönyvet illetően és a pontos javítási jegyzőkönyv sem született meg. Az nem válasz szerintem,hogy "hát mi se tudjuk mit csináátak vele". Hirtelen a főnökkel találtam magam szemben és készségesek írásba foglalták a problémám 19 napja. A probléma ott kezdődik,hogy a jogszabály is érdekes,miszerint a kereskedőnek ''törekednie" kell arra,hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Magyarul nem tehetek semmit,ha leadta javításra,mert ő megtett mindent az ügy érdekében. Rosszul nem járhatok,mert írásba lett foglalva,hogy szabálysértést követett el velem szemben amit ő maga ismert le azzal,h leírta. Biztos nem foglya megdicsérni a békéltető testület ha odáig fajulna a dolog ezért az ő érdeke is,hogy mindenkinek megfelelő döntés szülessen.

    Nem árt mindenkinek tudni,hogy mi a joga, mert ha látják rajtad,hogy tutyimutyi vagy és nem vagy tisztában a dolgokkal ellened fordítják a tudatlanságod :(((

    Bocs az offért,de a több garanciális dolog előfordulhat konzol témában is és zavar,hogy sokszor hülyének nézik az embereket akik bőségesen megfizettek azért a termékért ami nem elég,hogy hibás,de még a cseréjét is el akarja tussolni több kereskedő ilyen olyan okokból,hogy ne legyen számára az többletköltség.

    [ Szerkesztve ]

    //6800K+1070–XboxOneX—PS4–Switch\\—GamingEmpire

Új hozzászólás Aktív témák