Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hp Canon

    tag

    válasz kabelmania27 #70675 üzenetére

    Elküldtem a levelet, nem bírtam ki, a modem mentett képét is. a válasz:

    "Köszönjük megkeresését.

    Illetékes Kollégáink visszajelzése alapján vonala stabilan működik. Sem lassulást, sem szakadozást nem tapasztalunk.

    Felhívjuk figyelmét, hogy Társaságunk a szolgáltatás zavartalan működését csak a modem és a számítógép közvetlen kábeles összeköttetése esetén tudja biztosítani.

    Mivel Kollégánkkal folytatott beszélgetése alapján sebességmérés közben Ön sem tapasztal lassulásra utaló értéket, a gond vélhetően eszközeiben keresendő.

    Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben a hibabejelentését követően, a helyszíni kiszállás során ennek gyanúja igazolódna be, Társaságunk nem tudja biztosítani az Ön részére a díjmentes kiszállást és javítást. Emiatt, kérjük, a hiba bejelentése előtt ellenőrizze a kapcsolatot direkt kábeles összeköttetéssel, több számítógéppel. Ha ezt követően is fennáll a hibajelenség, kérjük, annak részletes leírását küldje el részünkre válaszlevélként. Válaszában szükséges feltüntetnie, hogy elfogadja a fizetés köteles javítását lehetőségét saját eszköz meghibásodása esetén.

    Közreműködő segítségét köszönjük."

    Ennyit erről. úgy látszik ti nem értetek hozzá, és a kancsi szerelőm az etalon :-)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák