Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Kaba #126890 üzenetére

    Már akinek van kedve telefonon kifogáskezeléssel, érveléssel foglalkozni, keresztékesítést elhárítani....stb. :DD
    Meg azért nem lenne szép, ha jelentősen nagy különbség lenne a telefonos és az online igények feldolgozása között.
    Igaz, az már sok éve volt - konkrétan 2010-ben -, de telefonon rendeltem új Telekomos bekötést úgy, hogy a kábel már be volt vezetve a lakásba, ahová költöztünk, a telefonos ügyintéző arra 4-5 napot mondott, a kapott szerződésben már 7 nap szerepelt és a tényleges bekötésre 30 nap sem volt elég...
    Mobilos előfizetésem 24 éve vannak a Telekomnál - és jogelődeinél -, a telefonos ügyintézések alkalmával is jellemzően csak pozitív tapasztalataim vannak, de az otthoni szolgáltatások tekintetében ez teljesen fordított - nem csak a fent említett bekötési probléma, hanem utána a hűség hosszabbítása alkalmával...stb. is, ezek jobbára visszaolvashatók itt a topikban is -, pedig csak nagyon töredéke ideig volt korábban Telekomos otthoni szolgáltatásom. Emiatt csak végszükség esetén telefonálok, még ha nem is akarok általánosítani és reménykedem, hogy azóta pozitív irányban változott a telefonos ügyfélszolgálat.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák