- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen videókártyát?
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Milyen házat vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Apple notebookok
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Steam Deck
Hirdetés
-
Idén elmarad a BlizzCon
gp A hírek szerint más eseményeken lehet számítani a Blizzard idei bejelentéseire.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
Már akinek van kedve telefonon kifogáskezeléssel, érveléssel foglalkozni, keresztékesítést elhárítani....stb.
Meg azért nem lenne szép, ha jelentősen nagy különbség lenne a telefonos és az online igények feldolgozása között.
Igaz, az már sok éve volt - konkrétan 2010-ben -, de telefonon rendeltem új Telekomos bekötést úgy, hogy a kábel már be volt vezetve a lakásba, ahová költöztünk, a telefonos ügyintéző arra 4-5 napot mondott, a kapott szerződésben már 7 nap szerepelt és a tényleges bekötésre 30 nap sem volt elég...
Mobilos előfizetésem 24 éve vannak a Telekomnál - és jogelődeinél -, a telefonos ügyintézések alkalmával is jellemzően csak pozitív tapasztalataim vannak, de az otthoni szolgáltatások tekintetében ez teljesen fordított - nem csak a fent említett bekötési probléma, hanem utána a hűség hosszabbítása alkalmával...stb. is, ezek jobbára visszaolvashatók itt a topikban is -, pedig csak nagyon töredéke ideig volt korábban Telekomos otthoni szolgáltatásom. Emiatt csak végszükség esetén telefonálok, még ha nem is akarok általánosítani és reménykedem, hogy azóta pozitív irányban változott a telefonos ügyfélszolgálat.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Okos Otthon / Smart Home
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen videókártyát?
- Apple iPhone 11 - népalma
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Autós topik
- Politika
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- További aktív témák...