- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Apple notebookok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Azonnali processzoros kérdések órája
- 3D nyomtatás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Autóhifi
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
Hirdetés
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
A Palit fekete VGA-szörnye nem kér a színes pislákolásból
ph Az AD103-as szilíciumra épülő óriás meglehetősen konzervatív az órajeleit illetően.
-
Steamre tart a Prince of Persia: The Lost Crown
gp Hamarosan a Valve áruházában is elérhetővé válik a játék teljes kiadása.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Davidof92
senior tag
külsőről ítélve facelift előtti, a blokk passz hogy milyen de szerintem gyári. Ezekből a G10-esekből volt gyárilag turbós, G10T, gyárilag azt hiszem 86 lóerővel, hengerenkénti injektorral(feljebb linkeltem a komát aki megcsinálta hengerenkéntire a sima ezrest. na a turbóson is ott voltak az injektorok). A daihatsu charade GTTI (valami suzka blokkos azt hiszem) 3 henger 12V, hengerenként 4 szelep, DOHC, hengerenkénti injektor, turbó, 101 lóerő. Ha azok bírták, ez is bírja, 100000km felett tuti elmegy(persze lóerőtől függ), csak figyelni kell a melegítésre meg a hűtésre meg az olajat rendszeresen cserélni. Mondjuk nem egyszerű megcsinálni, és ez nincs agyonbonyolítva mert a központi injektor maradt. A GTI blokk egyébként bírja a 200 feletti lóerőt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!