- Házimozi belépő szinten
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Projektor topic
- Azonnali notebookos kérdések órája
Hirdetés
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
PROHARDVER!
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Burki
aktív tag
Sziasztok!
Június 11-én vásároltam egy Samsung UE48J6200AWXXH tévét az ExtremeDigitalnál. Semmi gond nincs a készülékkel, nincs minőségi kifogás, sem egyéb probléma, viszont eddig nem regisztráltam be a Samsung extra garanciára, mondván ha a napokban mégiscsak kijön valami hibája, akkor úgyis viszem vissza cserélni.
Ma költöznék, és gondoltam mielőtt elcsomagolom beregisztrálom a Samsung honalpon.
Az a meglepetés ért, hogy a televízió hátlapjáról leolvasott S/N számmal próbálkozva a regisztrációnál ebbe a hibaüzenetbe futok:A sorozatszám ellenőrzése során azt állapítottuk meg, hogy regisztrálni kívánt termékét
nem a Samsung Electronics Magyar Zrt. hozta forgalomba, ezért a készülékre érvényes
garanciát nem tudjuk meghosszabbítani. Kérjük, ellenőrizze a sorozatszámot!A garanciajegyet gy töltötték ki,hogy a dobozról leolvasott szériaszám szerepel rajta, ami ugye nem teljes. Egy E betű hiányzik a végéről, amit a tévé hátoldalán láttam csak. A garanciajegyen szereplő szériaszámmal próbálkozva nem tudom regisztrálni, mert ugye kevés karakter. Ha a végére írom az E betűt, akkor viszont a fentebbi hibaüzenetet kapom.
Én rontottam el valamit, rossz számot nézek, vagy tényleg ennyire hulladék világban élünk itt a közép-európai banánköztársaságban, hogy a Samsung honlapján feltüntetett hivatalos Samsung értékesítőhelyen vásárolt termék sem megfelelő forrásból származik?
Nagyon hálás lennék mihamarabbi válaszért, mert ma csak 2-ig van nyitva az edigital, és valamit csak kellene intéznem. Bár gondolom 2 héttel a vásárlás után már b*szhatom ha tényleg szar szériaszámmal adták el a terméket...
Előre is köszönöm a segítséget!
Szerk.: Avagy a harmadik lehetséges opció: az eladó volt totál idióta, és annak ellenére,hogy állítása szerint ez a termék beletartozik a kiterjesztett garanciával rendelkezők körébe, mégsem rendelkezik kiterjesztett garanciával...
[ Szerkesztve ]
Asrock Z87 Extreme6, i7 4770K+CM Hyper 103, 2*8 GB Corsair Vengeance,FSP Hexa+ 500W, MSI RX 480 GAMING 8GB, SSD HyperX 120GB FURY, WD Blue 1TB EZEX, Cooler Master N300
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Parfüm topik
- Házimozi belépő szinten
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Stellar Blade
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest