Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Burki

    aktív tag

    Sziasztok!

    Régóta tervezgetjük,hogy a crt tvnket cseréljük valami újabbra, valami full hd-s megoldásra.
    Gondolom a járatos kollégák is látták a telekom karácsonyi akcióit, TV-k tekintetében. (Attól most tekintsünk el,hogy ez mennyire marketing fogás, és mennyire jó ajánlat.)

    Megakadt a szemem a Samsung UE40H5303A készüléken, ez a méret tökéletes lenne a nappali méretéhez.

    Szerettem volna tesztet keresni, de nem igazán találtam. Itt a fórumban rákeresve is csak annyit sikerült kihámoznom,hogy az 5300 butított változata.
    Ez miben jelenik meg? Azt is írta valaki, hogy érdemes személyes megvásárláskor körbenézni a masinát. Ez egy online megrendelés esetén annyira nem kivitelezhető dolog.

    Gondolom a topikot rendszeresen látogatók töke tele van az ilyen kérdésekkel, de teljesen laikus vagyok a témában, ezért fordulok hozzátok.

    Telekomos set-top boxhoz hdmi-n hozzákötve lenne használva, illetve pendrive-ról lenne filmnézésre használva.
    Mennyire lehet jó választás? Csak azért nem szeretném megvenni, mert ócsó, ha utána keserű szájízzel nézi az ember.

    Remélem lesz valaki aki rendelkezik elég türelemmel ahhoz, hogy válaszoljon a kérdéseimre. :)

    Előre is köszönöm!

    [ Szerkesztve ]

    Asrock Z87 Extreme6, i7 4770K+CM Hyper 103, 2*8 GB Corsair Vengeance,FSP Hexa+ 500W, MSI RX 480 GAMING 8GB, SSD HyperX 120GB FURY, WD Blue 1TB EZEX, Cooler Master N300

  • Burki

    aktív tag

    válasz PuMbA #72426 üzenetére

    Köszönöm! :)

    Asrock Z87 Extreme6, i7 4770K+CM Hyper 103, 2*8 GB Corsair Vengeance,FSP Hexa+ 500W, MSI RX 480 GAMING 8GB, SSD HyperX 120GB FURY, WD Blue 1TB EZEX, Cooler Master N300

  • Burki

    aktív tag

    Sziasztok!

    A hétvégén boldog tulajdonosa lettem egy UE48J6200-nak. Szeretnék hozzá billentyűzetet venni,de kicsit sokallom az eredeti Samsung billentyűzet árát.