Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #54715584

    törölt tag

    Sziasztok,

    Garanciás kérdésem lenne:
    Anno, mikor megvettem a tévét, az egyik kritérium az volt, hogy tudja kezelni a Dolby Digital Plus hangformátumot, ez kint van a termék hivatalos honlapján is és a kézikönyvben is benne van. Ennek ellenére nem működik optikai kábelen a dolog, sem Netflix sem a belső lejátszó nem tudja kiadni a hangot optikai kábelen, míg a sima Dolby Digital rendesen működik, a DD Plus pedig szintén elérhető aktív opcióként a menüben.
    1 hónapon keresztül próbálkoztak a technikusok megoldani a problémát telefonon keresztül, volt távsegítség is, reset, különböző tippek, majd a vége az lett, hogy cserélik a panelt a tévében, ami meg is történt ma.
    Viszont így sem működik.
    Ilyenkor milyen lehetőségeim vannak? Egy olyan készülék van nálam, ami nem tudja azt a funkciót, ami hivatalos leírásban és kommunikációban is benne van és a kiválasztásnál egyik fontos kritérium volt, még az eladót is kérdeztem erről.
    Hívtam üfszt, mivel mindenki elfoglalt volt megígérték, hogy visszahívnak.
    Februárban vásároltam a tévét, van lehetőség cserére / levásárlásra (ráfizetésre) ilyenkor?

Új hozzászólás Aktív témák