Hirdetés

Keresés

Hirdetés

CyberSecurity Connect - blended learning, valódi labor kísérletezésre. Kiberbiztonsági képzés profiktól!
(használd a CYBSEC25PH kuponkódot további 20 ezer ft kedvezményért!)

Új hozzászólás Aktív témák

  • KaraDani

    addikt

    válasz smisa #2492 üzenetére

    Szerintem elég, eddig nem volt olyan gondom, hogy úgy éreztem túlzsúfolt lenne a pálya, és ne tudnék úgy felvezető kört futni, hogy tiszta legyen a pálya 2-3 körig utána. Aki meg közben boxból kijött elém, eddig mindig nagyon sportszerűen állt félre és nem zavart :R Így simán lehet szerintem menni 4X 2-3 gyors kört. De a 45-60 perccel sincs gondom, de amit Neuro írt, nekem is kicsit fárasztó lenne, így is a pihenést választottam eddig az időmérék végén, és a warmup alatt is inkább (kivétel az 1. Oschersleben, ahol lányos zavaromban hirtelen nem fogtam fel, hogy warmup van és azt hittem nem csak felvezető kör van, hanem rajtrácsra kiállás is :B ), te meg még Gridezel is, bár nyilván mindenkinek más a strapabírása.

    Más: még azt tisztázzuk szerintem, hogy akkor most mi van a nem sportszerűtlen (egyértelműen szándékos, durva stb...) koccanásokkal, balesetekkel, aminél a vétlen fél hátrányt szenved. Ilyenkor fair play alapján játszunk azaz, ha a vétkes megvárja a vétlent aki (nem sérült autóval*) tudja folytatni a versenyt, és nem támadja a bevárás után rögtön, akkor nem kap büntetést, mert fair play alapon megbüntette magát. Vagy menjen inkább tovább, így is úgyis megkapja a büntetését.
    Szerintem elég elrettentő erő a fair play büntetés is, és az új szabályzat ugye sokkal inkább fair play szellemű. Ettől függetlenül, mindegy melyik verzió lesz életben, csak legyen egyértelmű, ilyenkor mit kell csinálni.
    De első esetben, ha valaki több ilyet idéz elő egy versenyen arra már lehet kiszabni plusz büntetést, mivel, valószínűleg neki ez mégsem elég elrettentő erejű.

    *: sárga jelzésű sérülés, ami az autó viselkedését nem befolyásolja még belefér, az sima koccnál is keletkezik

  • dzsavermadar

    senior tag

    válasz smisa #2492 üzenetére

    "19:45 - aki esetleg híbás kört ment 1-len körben leghetőség javitani de nem lehet előrébb sorolni mint a rontot körrel elért helyezés) ez azért necces tudom"

    :C :C :C
    És akkor ezt, vagy több embernél ezeket a köröket is ellenőrizzük le?

  • válasz smisa #2492 üzenetére

    Még valami.

    "Én a 30 perc időmérőt kevésnek tartom"

    Lehet, hogy nem túl sok, de egyben lenyomni ezt, és a versenyt, elég fárasztó. Főleg a billeseknek. Ha külön időpontban lenne, én is támogatnám a fél óránál hosszabbat, de így nem igazán. Aki nem készült fel egy hét alatt a versenyre, az +15 perc alatt nem fog jobb időt menni időmérésen, mint nélküle. Szerintem.

  • válasz smisa #2492 üzenetére

    A GRID-hez szerintem annyiban igazodnunk kell, hogy megmondtuk, hogy nem kezdünk 19:00 előtt. Ezt tartsuk szem előtt, mert csak úgy megváltoztatni nem lenne szép dolog.

    Másrészt, aki hibás kört ment időmérőn, az nem tud már javítani, mert utána jön a bemelegítés. Ott meg már nem számít mit megy. Két időmérést meg szerintem ne tartsunk azért, mert valaki nem tud a pályán menni... az így járt. Legközelebb jobban figyel. :F

    Arról lehet szó, amit Dzsaver ír, hogy ha kész a mérés, akkor megnézzük, és amint végeztünk - ez lehet akár 5 perc is - felállítom a rajtsorrendet, ha eltér a mérttől és utána azonnal indul a verseny. Addig meg bemelegítés, felkészülés.

    A Zodo által felvetett, és Dzsaver részéről továbbgondolt megoldást tartom a legjobbnak. Aki levágott, az mehet hátra, ha többen vágtak, akkor az eredeti (vágott) idősorrend szerint osztoznak a hátsó helyeken, aztán kész. Hátul lesz idejük gondolkodni azon, hogyan kell a pályán haladni. :D

Új hozzászólás Aktív témák