Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
"Ha meg nem számolod végig az utat akkor kuka az egész."
Egyáltalán nem. MIndig a legelső visszaverődések a legfontosabbak, ha a végét teljesen bekamuzod, akkor se lesz katasztrófális a dolog. Ráadásul a teljesítmény alapvetően a sugárindítások számától függ, szóval ha valami értelmes frame rate-et akarsz, akkor kénytelen vagy korlátozni a számukat.
-
dabadab
titán
-
dabadab
titán
"A hosszukkal lehet a legegyszerűbben korlátozni, hogy hányszor ütközzenek."
Szerintem meg az ütközések számával
Ha olyan a geometria, akkor kis helyen is milliószor tud visszaverődni a sugár, szóval a hossz egyáltalán nem jó módszer ennek a szabályzására, illetve amúgy is teljesen feleseleges ilyen indirekt dolgokat használni, amikor az ütközések száma is ott van.
-
dabadab
titán
"A fejlesztők pixelenként egy sugárral számolnak, az viszont nem ismert, hogy ez milyen távolságig van kilőve, ugyanakkor a szűk terek miatt biztos csak pár virtuális méterről van szó."
A golem.de azt írja, hogy két sugarat használtak pixelenként, legalábbis a fényeknél: "Die mit zwei Strahlen pro Pixel berechneten Kontakt- und Sonnenschatten". tükröződésnél használtak pixelenként egy sugarat.
A sugaraknak meg nem a hosszuk az érdekes, hanem az, hogy hányszor verődnek vissza, ott meg szűk terek inkább problémásak tudnak lenni, mint a szabad ég, amiről - a falakkal és plafonokkal ellentétben - semmi nem verődik vissza.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- AKCIÓ! Csere-Beszámítás! Manli RTX 3070Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
- Eladó szép állapotban levő Huawei P30 Pro kék 6/128GB 12 hónap jótállással!
- DELL T40 EMC Szerver
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest