Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Milyen videókártyát?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Nikon DSLR topik
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Bluetooth hangszórók
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
gp A Deathwatch címet viselő szériában Liev Schreiber szólaltatja meg kedvenc ügynökünket.
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Angel1981 #30 üzenetére
Az NVIDIA a Windows 8-tól várja a felemelkedést. Az a rendszer már fut ARM-on. A programokat kell biztosítani, és megoldott a dolog.
Nem, a tradicionális értelemben vett GPU-k (ha fennmaradnak) nem fognak processzormagokat használni (legalábbis nem olyan értelemben, mint a gép fő egységében). Itt igazából az integráció a fontos. Ebben van a pénz nem a dGPU-kban. Elsődlegesen minden fejlesztést ennek rendelnek alá. Nézd úgy a dolgot, hogy az AMD VLIW architektúrája nagyon skálázható, vagyis 4,3 milliárd tranyóba beépíthettek volna ~3000 SP-t, és akkor nem tudna annyit, mint a GCN, de sokkal gyorsabb lenne az aktuális játékokban. A cél azonban nem a dGPU-k piaca, hanem egy olyan integráció a processzormagokkal, ahol a CPU és a GPU közös címteret és teljesen koherens memóriát oszt meg egymással. Ezért tervezték úgy az AMD-nél a GCN-t, hogy az támogassa az AMD64 címtartományon belül a címfordítást. Egyszerűen a GPU ugyanazokat a 64 bites pointereket használhatja, mint a CPU. Ezenkívül számos virtuális funkció került beépítésre, továbbá felkészítették a rendszert a C++ natív támogatására.
Ugyanezt csinálja az NV, csak ARM-hoz kötődve, mert tőlük van licencük. A dGPU ezekben a tervekben egyfajta platformszintű koprocesszor lehet, mint kiegészítő. Ahhoz, hogy ez jól működjön platformhoz kell kötni a fejlesztéseket. Persze még az OS-en belül is kellenek változtatások. Ahogy a CPU is használ MMU-t, úgy a GPU-nak is kell a menedzsment egység a virtuális memória kezeléséhez. Ez lehet az IOMMU, ahogy az AMD hívja, de ilyenje lesz/van másoknak is, csak más néven. A funkcionalitás azonban ugyanaz. Na most a gyártók a tökéletes működést platform szinten tudják biztosítani, mert a CPU-t és a GPU-t is egymáshoz tervezik. Integrálva, vagy nem integrálva az lényegtelen. Természetesen a mobil irány, és a piac mobil irányba való eltolódása eléggé jelentős, így az integrálás kapja a főszerepet.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen