Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • The DJ

    addikt

    válasz n0tr3adY81 #123 üzenetére

    Ennek itt a fordítottja történt meg már többszöri alkalommal csomagfelvételkor:

    Futár jön a csomagért, adom oda neki, dobja be a kocsiba, ülne is be. Kérdezem: "Nem ragasztod rá amit rá kellene?"

    Válasz: "Á, nem, nincsenek most nálam" :Y :W

    Ez akkor volt különösen izgalmas, amikor két csomagot adtam fel két különböző címzettnek és egyikre se volt mit ragasztani. Ment az imádkozás, hogy semmi se tűnjön el a depóban.

    Ja és persze ilyenkor én se kapok ám semmi bizonylatot az átvételről, ergo ha a futárnak tetszik a csomag, akkor fogja, hazaviszi, aztán bizonyítsam, hogy én átadtam valakinek valamit is.

    https://astrogate.hu - PC & Laptop Szerviz + Shop - Alaplap javítás, zárlatos tápkörök javítása, BIOS hibák orvoslása.

  • The DJ

    addikt

    válasz KisDre #69 üzenetére

    "Utánvétkezelés választása esetén a kiszolgáltatáskor beszedjük az Ön által megadott csomag utánvét összegét, és megadott bankszámlájára átutaljuk a sikeres kézbesítést követő 7 munkanapon belül."

    Szóval még várhatsz egy darabig mire megérkezik a pénz :)

    https://astrogate.hu - PC & Laptop Szerviz + Shop - Alaplap javítás, zárlatos tápkörök javítása, BIOS hibák orvoslása.

  • The DJ

    addikt

    válasz sanyi0627 #65 üzenetére

    Azt, hogy a futárnak nem volt kedve elmenni felétek :)

    Nekem nyíltan megmondta a futárom: Ha nincs dolga erre vagy ha túl hosszú a nap, akkor csúsztatja a dolgokat és a kapott dátummal ellentétben akkor jön, amikor neki éppen útba esik.

    https://astrogate.hu - PC & Laptop Szerviz + Shop - Alaplap javítás, zárlatos tápkörök javítása, BIOS hibák orvoslása.

  • The DJ

    addikt

    Újabb tapasztalatok.

    Meglett a második törve visszaérkezett csomagom is. "Csak" egy laptop volt. Kijelző betörve, ODD kiesve, alsó burkolat megtörve és belül is zörgött valami. Mindez azért, mert 3x megpróbálták (elvileg) kézbesíteni a csomagot, csak szerintük a címzett nem volt otthon és/vagy nem vette át (a rendszerben ez látszott). Gyakorlatilag háromból kétszer nem is jártak még az utcában sem, harmadik esetben pedig pont tényleg nem volt otthon a címzett. Így 2 hét után visszajött hozzám a laptop... a fenti állapotban. Ez a második ilyen eset, az első is szintén laptoppal történt. Ott "csak" a burkolat tört el és a wifi kapcsoló esett ki a helyéről.

    Csomagolni csak úgy érdemes, hogy ha egy tank is át tudjon menni rajta, mert itt aztán nem bánnak kesztyűs kézzel a csomagokkal. Az is futárfüggő, hogy hova és mikor jut el egy csomag. Ha nincs arra dolga vagy nincs kedve bemenni, akkor kihagyja és beüti a rendszerbe, hogy a címzett nem volt otthon (ezt egyébként az egyik sofőr személyesen mondta nekem). Telefonon szinte sosem érhetők el, nem is tudom miért van nekik. E-mail szintúgy.

    Olcsóak, ha szerencséd van a futárokkal, akkor odaér 2-3 nap alatt, de ez mind olyan, mint a szerencsejáték. És persze ha nem alaposan csomagolsz, akkor borítékolható, hogy károd fog keletkezni.

    Lenne mit javítani a cég üzletpolitikáján és morálján.

    https://astrogate.hu - PC & Laptop Szerviz + Shop - Alaplap javítás, zárlatos tápkörök javítása, BIOS hibák orvoslása.

  • The DJ

    addikt

    Ma kellett volna jönniük egy csomagért, az e-mailben is mai dátum szerepelt (a szokásosan tág 8 és 18 óra közötti intervallum), de persze a kutya se járt erre. Lehet magyarázkodni a vevőnek, hogy miért nem fog odaérni a csomagja, holott már közöltem vele, hogy ma elviszik :(

    Lehet meg fogok ereszteni egy üzenetet az ügyfélszolgálatnak, hogy nézzenek már rá a kollégára, mert csak akkor jár erre, amikor kedve tartja.

    https://astrogate.hu - PC & Laptop Szerviz + Shop - Alaplap javítás, zárlatos tápkörök javítása, BIOS hibák orvoslása.

  • The DJ

    addikt

    válasz anjani182 #17 üzenetére

    Még nem volt komolyabb problémám velük, de persze attól függ minden, hogy milyen futárt fogsz ki és hogy kik is dolgoznak a depóban. Az biztos, hogy a DPD-ről több negatív véleményt olvastam ezidáig és a saját tapasztalataim is ezt támasztják alá.

    Viszont nem értem, hogy miért kell minden futárnak életunt/arrogáns és bunkó módon viselkedni az emberrel (de lehet, csak én fogok ki mindig ilyen fazonokat). Múltkor szabályosan le lettem cseszve (és ez pont a GLS-es srácnál történt), hogy miért értem ki ilyen lassan és hogy legközelebb siessek már, mert nem ér rá várni. Na bumm. Majdnem a fejére olvastam mérgemben, hogy megnéztem volna ő hamarabb leér-e a harmadikról, mindezt úgy, hogy éjszakás volt és pont 1 órája aludt el mielőtt elkezdik kinn nyomni a dudát. Világomat nem tudtam, alig láttam, felöltözni se volt idő, de rohantam, mint egy debil.

    A DPD-s manus pedig minden egyes alkalommal elmondja, hogy már mérik a csomagokat és rákérdez, hogy biztos annyi-e a csomag, amekkora súlyt a rendeléskor megadtam, mert ha nem, akkor én járok rosszul. Oké, megértem, de hogy ezt minden egyes alkalommal el kell mondania azt már kicsit túlzásnak érzem. A másik kedvencem az az, amikor megkérdezi, hogy kiszámoltam-e előre, hogy mennyi a szállítás költsége. Az első időszakban eszembe nem jutott, ezért mindig néztünk egymásra a kocsi mellett, mivel ő nem akarta megerőltetni az agytekervényeit, tehát nekem kellett összeadnom a csomag feladás költségeit míg ő tartotta a markát. Azóta már rutinos vagyok, előre kiszámolom és pont annyi pénzt viszek le amennyit szükséges. No meg a borravalót... mert az már el van várva és kapom a szúrós tekinteteket, ha esetleg elmarad. Legutóbb nem voltam itthon és egy családtagom tudta átadni a csomagot. Ott hagytam 1.500 forintot az asztalon, mert kivételesen nem néztem meg mennyibe fog kerülni. Utólag kiderült, hogy 980 volt a költség, de ezt itthon nem tudták, ezért a kezébe nyomták az 1.500 forintot, ő pedig mint aki jól végezte dolgát zsebre vágta és elment.

    https://astrogate.hu - PC & Laptop Szerviz + Shop - Alaplap javítás, zárlatos tápkörök javítása, BIOS hibák orvoslása.

  • The DJ

    addikt

    Heti szinten többször is jön hozzám a DPD, hoz/visz csomagokat/alkatrészeket. Az olcsóságuk miatt esett rájuk a választásom és a vevőknek is az a fontos, hogy minél olcsóbb legyen a szállítás. A tapasztalatom sajnos elég vegyes, kicsit olyan olcsó húsnak híg a leve utánérzés. A hozzám járó sofőr olyan elegánsan hajítja be a csomagtérbe a csomagokat, hogy néha a hajam is égnek áll. Átadom neki, ráragasztja a fuvarlevelet és derékhajlítás nélkül behajítja a dobozomat az autó végébe, ezért nagyon (NAGYON!) alaposan és jól kibélelve kell csomagolnom, hogy elkerüljem az ebből adódó kellemetlenségeket. A másik dolog pedig az, hogy már az elején közölte, hogy ha nincs erre más fuvarja, akkor bizony nem fog csak miattam eljönni, ezért azt fogja beírni a gépbe, hogy nem talált itthon, tehát ha ezt látom a csomagszámnál, akkor ne lepődjek meg. Ez pedig az utóbbi hetekben kétszer is előfordult.

    A legrosszabb tapasztalatom egy visszatérő csomaggal volt, azaz nem vette át a vevő és ilyenkor (talán két alkalommal) még megpróbálják újra kézbesíteni. Ilyenkor végigzögyögtetik a depótól a címzettig és gondolom nem bánnak kesztyűz kézzel a csomaggal. Mire visszakaptam úgy nézett ki az alaposan becsomagolt laptop, hogy a külső csomagolás szinte egy az egyben hiányzott a dobozról, a sarkai pedig ki voltak szakadva és kilátszott maga a gép, ami észrevehető ütődéseket és karcokat kapott. Azt hittem ennyivel megúszom, de nem. A Wifi fizikai ki/be kapcsolóját is ütés érte és ezáltal meg is szűnt működni, tehát nem tudtam aktiválni többé a beépített wifit, ezért maradt az USB-s stick.

    A GLS ezzel szemben gyors, pontos és teljesen más munkamorállal dolgozik. Csak ugye jóval drágábbak is...

    https://astrogate.hu - PC & Laptop Szerviz + Shop - Alaplap javítás, zárlatos tápkörök javítása, BIOS hibák orvoslása.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés