- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Milyen asztali médialejátszót?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- OLED TV topic
- Autóhifi
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
Tekken 8 - Nyáron érkezik Lidia Sobieska
gp A lengyelek karatézó vezére lesz a franchise nyolcadik részének legújabb DLC karaktere.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz vzsryl #198944 üzenetére
Nekem is öreg dízel van a seggem alatt, de nem füstöl. Más alatt meg az 5 éves autó is füstöl. Abban az esetben értek veled egyet, ha az 5 évest is bontóba viszik füstölésért.
Vismajor01: Persze, hogy képmutatás, mert a konténerhajókat csak a legritkább esetben követik modern belsőégésű motorral szerelt autók.
Azért érdekelne egy összehasonlítás az egységnyi károsanyagkibácsájtásra jutó szállított hasznos teher vonatkozásában. Például egy konténerhajó, egy nyergesvontató, egy kisáruszállító és egy személyautó hány kg hasznos terhet tud vinni, személyautó esetében pedig 80 kg egy átlagos testsúlyú utas.Igen, tudom, hogy az állófűtésé, de ez nem változtat azon, hogy minden parkolóhelyhez tartozik egy elszámolható fogyasztással rendelkező elektromos végpont. Amúgy 1×16 A-rel is fel lehet tölteni 8 óra alatt egy 100-130 km valós hatótávű elektromos autót, ami egy átlagos munkábajárós, ovijáratos családnak elég. Reggel beszáll a 4 fő, körbejárják az ovit, iskolát, egyik szülő munkahelyét, másik szülő munkahelyét, délután vissza, egy bevásárlás, egy délután foglalkozás a csimotáknak, este egy mozi. Azért 100 km városi forgalomban kb 3 óra, francnak van kedve ennyit vezetni minden nap...
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Vismajor01 #198949 üzenetére
Kepmutatok hat. A legtobb ilyen divatbol zold es csak addig amig nem kell jelentos mertekben lemondani a kenyelmukrol.
#nincsbennetarcsi
-
Vismajor01
addikt
válasz macilaci78 #198951 üzenetére
Teljesen egyetértek. Annyi, hogy azért sztem kell a 3x16 mert 1x16on nekem lazán levágta a biztositékot a házban.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
vzsryl
nagyúr
válasz macilaci78 #198951 üzenetére
“Abban az esetben értek veled egyet, ha az 5 évest is bontóba viszik füstölésért.”
Ez teljesen evidens. A törvényhozás is elvileg valahogy így működik, vagy így kéne működjön.
Még annyit hozzátennék, hogy akik kifejezetten büszkék a minél nagyobb fekete felhőre, tehát láthatóan szándékosan tiporják pl. pirosnál állva, azokat még pluszban megbírságolnám pár százezer forintra.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Dot
őstag
válasz yodamester10 #198933 üzenetére
Szerintem a hibrid a kövi ami lesz, főleg, hogy most nem találok a kereten belül.
köszi azértélj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Doki16
addikt
A GTE sajnos sokat drágult. Nem fogsz már kapni 6,5-ért normális példányt: [link] Egyetlen egy darab van ennyiért.
Én inkább egy Passat B8 2.0 CRTDI 150 lovast ajánlanék neked. A kertedből németben tök jó példányokat lehet majd találni. És pályán hosszútávon kevesebbet fog enni a dízel mint a GTE.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
iceQ!
addikt
Sziasztok
Asszony autójában menetközben (fékezés után) az ESP lámpa kigyulladt, majd ezt után, itthon ezt a két hibát olvastam ki. ABS már másodjára jött elő.
Cím 01: Motor (J623-CGPB) Címke:. 03E-906-019-CGP.clb
VAG szám SW: 03E 906 019 M HW: 03E 906 019 B
Alkatrész: SIMOS11.1 H03 9487
Revizió: --H03--- Szériaszám:
Kódolás: 00110016000400080000
Műhely #: WSC 00788 648 00255
ASAM adatcsomag: EV_ECM12MPI02103E906019M 001008
ROD: EV_ECM12MPI02103E906019A.rod
VCID: 2E59537A71174C3F3B-807A
1 hibakódot talált:
6322 - Szívórendszer
P307A 00 [096] - Levegőátáramlás túl kicsi
időszakos - Nincs igazolva - Tesztelve a memóriatörlés óta
hibakörülmény:
Hiba állapota: 00000001
Hiba priorítása: 2
Hiba gyakorisága: 1
megtett Km: 121128 km
Dátum: 2022.05.19
idő: 16:48:23
Motorfordulatszám: 1173.00 /min
Normált terhelésérték: 5.5 %
Gépjárműsebesség: 11 km/h
Hűtőfolyadék-hőmérséklet: 84 °C
Beszívott levegő hőmérséklete: 51 °C
Környezeti levegő nyomás: 1000 mbar
30-es pont feszültség: 13.710 V
Sikertelen tanulási folyamat számláló az OBD szerint: 40
Abszolút beszívott levegő nyomás: 33 kPa abs
Szívócsőnyomás: előírt érték-MAP_SP: 280.76 hPa
Reduzierte_Drosselklappenfläche_aktive_Gesamtkorrektur-AR_RED_SUM_COR_ACT_REL: -39.253 %
Fojtószelep_helyzet_jealdó_aktuális_helyzet-Fojtószelep nyitási szög: 4.515 °
Készenlét: 0000 0001
-------------------------------------------------------------------------------
Cím 03: ABS fékelektronika (J104) Címke:. HGJ\6R0-907-37x-ESP82.clb
VAG szám SW: 6R0 907 379 BC HW: 6R0 907 379 AF
Alkatrész: ESP8.2i front H05 0002
Revizió: --------
Kódolás: 210224E3216E00B9842624E584D200401100
Műhely #: WSC 00788 648 00255
VCID: 0005DDC297030A4F99-8054
1 hibakódot talált:
01314 - Motorvezérlő
013 - kérem a hibatárat kiolvasni - időszakos
hibakörülmény:
Hiba állapota: 00101101
Hiba priorítása: 0
Hiba gyakorisága: 1
Számláló nullázása: 176
megtett Km: 121128 km
Idő indikátor: 0
Dátum: 2016.10.09
idő: 16:48:24
hibakörülmény:
hex érték: 0x0000
hex érték: 0x8000
hex érték: 0x3207
hex érték: 0x13AE
hex érték: 0x0A6F
hex érték: 0x7880
hex érték: 0x7EF7
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
-
BullKoxa
őstag
Sziasztok! Kérdezni szeretném Octavia 1,4 TSI CAXA üzemanyagszűrőt ha cseréltetek fog hibakódot dobni a kocsi ? Igazából régi kivesz új berak, ez lenne. Olaj, olajszűrő csere is lesz, na meg a jobb eleje kopog ott is csere lesz ez az . Pollen már cserélve, klíma rendszer tisztítva gázzal .
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #198920 üzenetére
Igaza lett a szerelőnek, hogy ezeket a belső világítás kapcsolókat te javítani nem fogod tudni, csak a bontott.
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #198959 üzenetére
Ez mindig is így volt, hogy a Golf olcsóbb a Passatnál. Elég jelentős méretbeli különbség van.
Jetta hibridről írtam már korábban. Nem ajánlott vétel annyira. Kevés van belőle, csak egy próbálkozása volt a VW-nek. Konkurenciánál sokkal megbízhatóbb autó vehető az árából.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #198964 üzenetére
Hát ez nem az a csoport, de már az összes márkának van alternatívája is. Házon belül is már mindegyik VAG-nál létezik plugin. A jetta hibrid full hibrid egy kicsi akkumulátorral. Nem lehet vele messze menni elektromos, max 1-2 km amit tud, de azt is csak lassan. Egy átalakított DQ200 váltó van benne, ami nem a legjobb konstrukció. Házon belül most az E-TSI a legjobb alternatívája. A GTE-ben DQ400e váltó van ami már kifejezetten erre lett fejlesztve. Ez szegről végről DQ250 és DQ500 rokonságban van. Tehát sok különbség van a Golf és Jetta között. A Golf GTE egy kifejezetten GTI-ből zöldített sportos plugin. Kanyarvadászatra nem való, mert nehéz, de mindent megkapott amit egy alap GTI is.
Más gyártóknál meg már kvázi végtelen a sor a Jetta alternatívának. Köztük a legjobb ilyen áron az Auris HSD.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Vismajor01
addikt
válasz rasotamas #198964 üzenetére
Ahogy Doki mondja, mamár szinte mindenkinek van valamilyen pluginje, ha hasonló árkategóriában kérdezed mint a Golfot akkor VAGon kivül tehát nem pontosan ugyanolyan de hasonló a Prius plugin, Mondeno plugin, dizelben de szintén hasonló a V60 phev, és kicsit más működéssel és elvvel de még mindig plugin a mitsu outlander és ampera. Illetve találni E és C merciből is plugint de azok ritkák mint a fehérholló és keveset is mennek elektromosan.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
veterán
-
Bdanyy
addikt
Nekem a jetta kicsit 6.5 golf sedannak tűnik
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
veterán
válasz Doki16 #198969 üzenetére
Most csak kémlelem a lehetőségeimet, mert itt is mindenki a dízelt temeti, meg hogy plug-int kell venni, csak vizsgálom mi lenne a legkevesebb ráfizetéssel és kompromisszummal járó átülési, értékátmentési lehetőségem. Ráadásul a havi munkába járási költségeim is csökkennének.
Ugyebár van egy 137 ezer kilométeres Passat B7 Alltrackem, kb ez vagy ez a kategória állapotra.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #198971 üzenetére
Te jó ég milyen áraik lettek ezeknek a kocsiknak. Ha ennyit tényleg megkapsz értük, akkor már nem sok kell ahhoz, hogy egy Golf GTE-be át tudj ülni. feltéve ha nem kell a Passat puttonya, mert a Golfnak pici a csomagtartója már egy gyerekkel.
Amúgy értelemszerűen egy B7 árából nem fogsz ugyanolyan kategóriás bármilyen pluginbe átülni. Bazira felment az áruk az összes PHEV/EV autónak.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Kiskokó
veterán
válasz yodamester10 #198933 üzenetére
2035-re az összes belsőégésű motoros autót tiltani akarják azt olvastam.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #198973 üzenetére
Ezért is írtam, hogy ez kivitelezhetetlen most és később is. Egy Passat GTE ami 130 körül futott és magasan felszerelt az inkább 9-10 millió. Ha megvagy elégedve a mostanival és nem vagy geek akkor értelmetlen lenne a csere. Soha nem spórolod meg a felárat. Én összesen nem fizettem 2000 Ft-nál idáig többet a töltésért a 2,5 év alatt amióta használom a GTE-t de még így sem vagyok kanyarban sem, hogy megérje az árát. Ebben kb. 15000km villanyos út lehet.
Én mindenkinek ezt mondom, hogy csak a spórolás miatt nem éri meg egy PHEV sem. Az egyetlen épeszű villanyautó amivel ténylegesen lehet megtakarítani az a Hyundai Ioniq. Bár nem a jelenlegi 7-8 milliós vételárán, azon nem hozza vissza olyan hamar.#198974Kiskokó: Csak az új autók értékesítse lesz tiltott. Amit úgyis kitolnak majd, türelmi idővel. Te eltudod képzelni, hogy itt 13 év múlva már a Vitara helyett mindenki villannyal jár?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Vismajor01
addikt
válasz Doki16 #198975 üzenetére
Azért ez erősen felhasználó függő. Aki kvázi ingyen v nagyon olcsón tudja tölteni otthon és a munkahelyen, aztán csak elektromosbol megjarja a napi munkabajarast az nem is a benzinen fog igazán spórolni hanem a karbantartason. De ha leveszik a sapkát a benzinarrol akkor meginkabb. Ráadásul én pl könnyebben fizetek ki vásárlásnál nagyobb összeget mint később apránként, ráadásul a phev verziók eléggé felszereltek a nem hibrid társakhoz képest pl menetdinamika.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Doki16
addikt
válasz Vismajor01 #198977 üzenetére
Nem a PHEV-el fog sokat menni a delikvens. Szerintem nálam nem sokkal több olyan ember van aki ennyire kihasználja azt a minimális 30-40 km hatótávot. Tehát én gyakran maxolom és minden létező helyen töltök ahol csak tudok. Fizetősön nem szoktam, akkor már inkább a benzin. Tehát vegyük alapnak ezt a 15000km elektromos távot 2,5 év alatt. 6 literes fogyasztással számolva 15000km-en 900 liter kell. Ez a mostani 480-as áron is mindössze 405k Ft. Na most az autó bármilyen hasonló B8-hoz képest min 2-3 millióval többe kerül. És hangsúlyozom, nekem az átlagfogyasztásom 1-2 liter között van, mert szinte csak villannyal megyek. És akkor az újkori árát ne is nézzük, hogy ez a Passat 350-es euróval számolva került anno 18 millióba. Akkor egy Sima B8 volt 10 millió kb. Imádom az EV autózást, de logikusan gondolkozva nem éri meg a PHEV. Ha meg valaki sokat megy egyszerre, akkor nyilván nem tudja tölteni, onnantól kezdve meg egy dinamikus 1.4 TSI csak ami simán 5-6-7 liter eszik. Ezt meg bármelyik TSI is tudja hibrid rendszer nélkül.
Tehát én sem a megérés miatt választottam hanem szeretem a VW-t és amit nyújt a GTE.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Kiskokó
veterán
válasz Doki16 #198975 üzenetére
"Te eltudod képzelni, hogy itt 13 év múlva már a Vitara helyett mindenki villannyal jár?"
Nekem amúgy is ugyan mindegy, de hát tök mindegy az átlag ember mit képzel el, ha egyszer valaki kitalál valamit és elfogadják törvényben, ha el tudod képzelni ha nem akkor is kötelező lesz.
Most nyilván a forgalomból nem fog kikopni és az a reális amit te mondasz, hogy újként nem lehet eladni majd.
Meg olvasom a kommenteket itt , ilyen tekintetben 13 év valóban "nem sok", de azért más oldalról megtekintve 13 év igen is baromi sok.
Csak abba gondolj bele, hogy 13 éve még a Tesla sem létezett, nem hogy SC töltők Itthon is már meg ez meg az.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz rasotamas #198971 üzenetére
Fúhhh majdnem leborultam a székről olyat nevettem
5-6 milla egy "mezei" VW 10 évesen Jézusom
Nyilván tisztában vagyok az árakkal, az én kocsim is 2-3 millával többet ér mint amennyiért 2 éve vettem de azért mindig elcsodálkozok ha ránézek ilyenekre.
Ha csak abba gondolok bele, hogy anno(kb) pont 13 éve , az 5 éves Full Full, 3.0 Quatto Audi A6-omat vettük 5 millióért
Ezek meg dupla idősek, csak VW, kis motor stb...
De csúnya világ elé haladunk.... és még csak most jön a java.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Bandit21
addikt
Üdv mindenkinek. Dupla csapat tag lettem egy ideje. Itt a kép a két autóról.
Ha bárki kérdezne szívesen megosztom a tapasztalatokat.A Kodi kézi váltós 1.5 TSI Style (itt téli szettel, a nyári 18 trinity)
Az id 3 pedig egy 45 kwh változat 150 lóval.
Kérdeznék én is, pár hsz-el korábban láttam lachip hivatkozást de az oldalon (Facebook, yt) összesen egy db 1.5 TSI volt az is Octavia.
Bárkinek van motor/chip optimalizálas (nem feltétlen tuning) tapasztalata?
Anno szemeztem a 2.0 TSI vel de 4 kérek és dsg vel látszott értelme, az meg kb +2.5 M Ft volt.
Ahelyett lett inkább Style és ment bele sok biztonsági opció (sáv tartás holttérfigyelő stb)
Utóbb megpakolva sem vészes a kocsi, a fogyasztás is ok, de egy kis + nm mégis jól jönne néha. Ez érdekelne, van e valakinek Kodiaq/ Skoda 1.5 TSI chip tuning élménye.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Doki16
addikt
válasz Kiskokó #198981 üzenetére
Az a baj, hogy a Passat Alltrack nevetségesen túl volt árazva mindig, ezt most lekövette az egyébkénti használt piac drágulás is. Más kérdés, hogy kell-e ennyiért bárkinek egy 4 motion picit emelt magassággal, amikor ebből az árból már Highline Passat B8 van. Nekem nagyon sokáig álomautóm volt az Alltrack de sose tudtam megengedni magamnak, mert egyszerűen drága lett volna nekem csak úgy. A forma és felszereltség tetszett, de értelme nem lett volna a 4 kerékhajtásnak így elengedtem.
#198980 Kiskokó: Nem lesz fizetőképes átlagember aki ezt megtudja majd venni. Egyre csak drágulnak a villanyautók. Persze nem tudom mi lesz 13 év múlva, de ha azt nézzük, hogy már egy legolcsóbb márkának tartott Suzuki S-cross 8+ millió azért elég durva. És ez nem lesz olcsóbb. Másrészről meg az emberek gondolkodása lesz a legnehezebb. A mai napig olyan szintű utálkodás és gyűlölet megy a villanya hajtású autók ellen, hogy mintha egy tömeggyilkost gyaláznának a tévében.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz Kiskokó #198981 üzenetére
Jó lenne olyan okosnak lenni, hogy a mostani és közeljövőben várható világpolitikai, gazdasági és környezetvédelmi környezetben tudjam:
I. megtartsam-e, vagy
II. adjam el, és:
- 1. járjak busszal,
- - a, jól tegyem el a pénzt (kérdés hogy euróban, dollárban, rubelben vagy yüanban)
- - b, fektessem egészen másba,
- 2. vegyek helyette
- - a, benzinest
- - b, sima hibridet
- - c, plug-in hibridet
- - d, elektromossathttps://tinyurl.com/rasoapro
-
Kiskokó
veterán
válasz Doki16 #198983 üzenetére
Teljesen egyetértek azzal amit mondasz.
Sajnos ez van, és ez is lesz.
Ez a villany gyűlölet, hát maradjunk annyiban, hogy a BMW meg a Luxus autósokkal szembeni általánosításnak is van némi alapja nyilván.
Ezért a villanyosok elleni "gyűlölet"-nek is van alapja, ami persze nem = azzal ,hogy mindenki olyan amilyen,csak ugye általánosítunk....Olyan tekintetben én is a "villanyautósok ellen" vagyok, helyesen inkább azt mondanám, hogy kiröhögöm, azokat akiknek van pénze megvenni 10+ Millióért egy villany autót, aztán pedig a legújabb hobbija az lesz a tulajdonosnak, hogy állandóan hajtja minden felé az ingyen töltést.
(nem az útközbenit)
Amikor a 20 Millás Teslát kiakasztja az ingyéé' töltőre mert hát "azé van nem?" és inkább ott szotyizik 1-2 órát vagy akár ott is hagyja az autót és visszasétál érte... nekem ez kicsit szánalomra méltó...Csak magamból indulok ki, ha én vennék egy elektromost annak az okai :
- Pont azért veszem mert van napelemem otthon
- A Zöldség miatt
- Biztos kva erőset vennék
- De ha otthoni áramról töltöm is sokkal sokkal olcsóbb szinte apró pénz "megtankolni" mint a rendes üzemanyag
- karbantartási igényÉn biztos nem járnék ki égetni magam ingyen tölteni , csak mert spórolok 1-2 ezrest az amúgy Tizen X milliós kocsimba ülve...
Sokak szemében szerintem ez viszi el a villanyautósokat az "ördögtől való" szemlélet felé.
Az átlag autósnak fáj a tudat, hogy valaki kicselezi a rendszert és "ingyen" autózik.Szerintem!
(Ezzel most lehet pár embert megsértek, elnézést )Ezek jó kérdések, ha lehetne tudni előre a dolgokat én is sok mindent másképp csináltam volna.
Előbb veszek Bitcoint, veszek pár autót az elmúlt 1-2 évben és most tovább adom pár milla haszonnal darabját, stb stb
Sok sikert azért a döntéshez[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
veterán
válasz Kiskokó #198985 üzenetére
Igen az egész valahol ott dől, hogy egy tizen millás kocsi értékvesztése (jó most az elmúlt 1 évben ilyen nincs de amúgy van) havi több százezer forint, akkor mi ahhoz képest hogy én 50 ezerért gázolajat, 75 ezerért benzint vagy egy akár több százezres villanyszerelgetős beruházás után otthon 10 ezerért áramot tankolok bele havonta?
De én 5-10 éve is röhögtem azokon akik kihozták szalonból a 30-40 millás suvokat és felárral dízellel vették, hát mi ott az üzemanyagköltség az értékvesztéshez képest? Aprópénz. Hamár luxusautót vesz valaki miért nem a csendes finom járású motorral veszi?https://tinyurl.com/rasoapro
-
artiny
őstag
Hany gramm klima gaz/folyadek szukseges egy Audi A3 8V 2014 2.0TDi feltoltesehez ?
valamint melyik fajta: R134a vagy R1234yf kellhet a kocsiba ?
-
user12
őstag
Sziasztok
Autóvásárlás előtt állunk, Seat Ibiza lenne a kiszemelt példány. A kérdés az lenne, hogy 2010-2013 közötti példányok mennyire ajánlottak? Esetleg van valakinek itt a topicban és megosztaná a tapasztalatait - akár privátban is?
1.4-es motorral néztük, de ha minden kötél szakad 1.2 12V vagy 1.2 Tsi mennyire vállalható?
Mi a tapasztalat ezekkel a motorokkal?
Köszönöm előre is.Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
rbalint88
addikt
válasz Bandit21 #198982 üzenetére
Szepek! Az id.3 erdekelne kozelebbrol, osszeneznem az eGolffal chipet a gari vegeig nem eroltetnem.
Kiskoko: itthoni arammal toltve kb 1,5-2liter hatosagi aras nafta 100km. Erre megszekszualni a fillert ingyen toltoert, amikor 10+ millioert vett valaki autot, tenyleg komikus. Amugy sztem a legtobb zoldrendszamos tulaj normalis, csak a forumokon a hulyek/verzoldek felulreprezentaltak.
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz Doki16 #198979 üzenetére
Ha meg valaki sokat megy egyszerre, akkor nyilván nem tudja tölteni, onnantól kezdve meg egy dinamikus 1.4 TSI csak ami simán 5-6-7 liter eszik. Ezt meg bármelyik TSI is tudja hibrid rendszer nélkül. - Sőt, az alap TSI-nek nem kell a lemerült akkukat és a hajtáslánc elektromos komponenseit holt súlyként cipelnie.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz macilaci78 #198994 üzenetére
Jó meleg van ma a nagyfaluban.
Venni kell egy rendesTDI-t.
[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz artiny #198988 üzenetére
Ott van a zárhídon egy fekete/sárga matrica, azon megtalálod. ~500g, a pontos mennyiség és a hűtőközeg típusa is rajta lesz a matricán. Mivel 2014-es autó, szinte biztos, hogy R134A lesz benne. Ami számodra nem rossz hír, mivel az újabb gáz ára ~10x-ese a régiének.
Ilyet keress. Bár ez pont CO2-ős matrica, az A3-ban nem szén-dioxidos a klíma. De a matrica így néz ki nálad is.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
BullKoxa
őstag
Sziasztok! Kérdeni szeretném szerintetek mért kopghat a jobb első kerék? Kicsi úthibáknáln is kopog.Ezek lettek kicserélve, a kocsi olyan most is mintha nem is lett volna cserélve rajta semmi sem. A kocsi pajszerral is nézve és nem csak így nézte a futóművet hanem úgy is hogy alá volt támasztva. De nem lehetett észre venni. Észrevétel részetekről? Skodában is azt montak csak a stab pálca rossz, de nem úgy néz ki . Sajnos
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Black Ops 6
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Fotók, videók mobillal
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- alza vélemények - tapasztalatok
- World of Tanks - MMO
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen