- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Bluetooth hangszórók
- Hobby elektronika
- ASUS blog: nagyobb teljesítmény, teljesen ingyen
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen házat vegyek?
- Steam Deck
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
ASUS blog: nagyobb teljesítmény, teljesen ingyen
ph Egy NVIDIA GeForce RTX 4050-nel szerelt noteszgép is kínálhat felsőkategóriás sebességet, ha ismerünk pár fontos trükköt!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz EQMontoya #94410 üzenetére
Örülnék ha igazad lenne. Nekem a mazda 3 sedan nagyon tetszik, de az észérvek visszatartanak (elég alacsony, relatíve kicsi csomagtartó, és az ütős 2 literessel már elég drága, hát igen így kinéző autóban nagyobb igényem lenne az erőre ).
A kirobbant vitára reagálva nekem a turbo benzinesek tetszettek nagyon 1-2 éve. A skoda octavia kicsit magasított futóművvel (gyári extra feléjük) 1.4 tsi-vel befutó lehetett volna. Nu de amit a mostani előtti széria kis tsi-ről hallottam az elég katasztrófa (érdekes még régebbi első 1.8t-ket láttam kimenni a világból). Mostani octaviát nem mernék benzinessel venni... Pedig hivatalosan megfelelne. Talán papíron a legjobban...