Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kickass

    őstag

    válasz trassher #79897 üzenetére

    Én két dolgot tartok szem előtt, a motorba senki nem lát bele ez az egyik, persze lehet olajszintet ellenőrizgetni, meg hidegen hangot hallgatni stb...ettől függetlenül még nem biztos hogy fél év múlva nem lesz például hengerfejes. Futóműre ugyanez igaz, ha csak nem vacsiúj alkatrészek vannak benne (lengőkar kutyacsont stb...) abban max azt látod, hogy nincs kirepedezve meg még nem kotyog, szintén nem jelenti azt hogy nem te leszel az akinek pár hónap múlva ki kell cserélni.
    Ami a leglényegesebb egy átlag júzernek: ne legyen rozsda ha nem vagy karosszéria lakatos vagy nincs jól bejáratott embered rá illetve a váltó legyen rendben már legalábbis ha manuális, ezeket a legegyszerűbb kiszűrni.
    Ha az ember a legrosszabbra számol és esetleg még fel is világosítják a már meglévő hibákról az a legjobb.
    De ha abban a hitben ringatja magát hogy ő most, hogy megfogta za isten lábát egy 10-15-20éves foskazánnal...na onnan lehet nagyot pofára esni.

Új hozzászólás Aktív témák