Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dany007

    veterán

    válasz ABE #78273 üzenetére

    Ez már korrektebb megfogalmazás. :) Köszönöm!
    De éreztem én, hogy valaki ráharap a "korához képest" kifejezésre. Igen, én is olvastam a nepper-szótár-t a totalcaron. Ha az alapján kéne autót venni, akkor kb egyetlen egy darabot se lehetne jó szívvel ajánlani... Mert valamelyik trükkös mondat mindegyik hirdetésben szerepel. :) Mert ugye, mint ismeretes a hirdetések alapján az összes autó rendszeresen karbantartott, garázsban tartott, keveset futott stb...

    A többségében egyetértek. Ami bántja a szememet az a full alap motoros. Ettől még mért nem lehet jó egy autó? Mivan akkor ha valakinek elég az 1,6-os 90 lovas (most csak hasra ütök) autó is? Ez olyan hihetetlen? Attól az egyből szar lesz?

    Egyébként amit leírsz az bizony általánosságban véve igaz. Valószínű, hogy egy 10, de inkább 12-14+ éves autót nem gyári új alkatrészekkel szervizelnek, mert olyan brutális összegbe kerül, hogy annyit nem érne meg az autó, hiába... De ettől még az autó nem lesz "rossz" műszaki állapotban, csak nem olyan minőségben! És ez a különbség. Én sose mondtam, hogy egy 15 éves 700k-s autónál megkapod ugyanazt a minőséget(!) overall, mint amit egy 1,5 milliós 7-8 éves autóban. Ez tiszta sor. De attól még műszakilag lehet korrekt egy 15 éves autó is.
    Most mondok egy példát. Az én Omegámra lámpabúra utángyártott 15-20k. Eredeti új 85-90k. Na most ki a f..om - már elnézést - venne a 20 éves autójára 180k-ért új lámpabúrát, mikor az egész autó nem ér annyit. :D Most ez eltúlzott példa, nyilván nem 20 éves autóról beszélünk hanem 10-14+-ról. De jól szemlélteti mire is gondolok.

    @!Overdose!:

    Okés, közelednek a véleményem. Az sem utolsó szempont ha jót lehet belőle csinálni. Itt az a legfőbb kérdés, hogy mennyiért? Ha a 700k + 250 ezerből lehet olyan "jót" csinálni, mint egy eleve 1-1,2 milliós autó, akkor miért ne?
    No, de tényleg relatív a dolog. Én csak írtam egy példát, hogy érzékeltessem mire is gondolok. Nem kell a kollega autóját minősíteni látatlanban. Csupán feltételezzük hogy nem hazudik! Akkor pedig szerintem semmi okunk nincs arra az autóra rámondani, hogy nem jó! Meg, hogy csak "használható". A 20 éves papírtrabant ami épphogy elvszi a-ból b-be útközben kétszeri szervizmegállóval na az használható... De az a Mitsu annyi pénzért(!) mert ugye ez is fontos... abban az állapotban bőven jó.
    Szóval tényleg relatív, de ár függvényében azért 1-2 dolgot képes elnézni az ember, ha amúgy jó műszaki állapotban van az autó. Nyilván egy jó állapotúnak hirdetett autót se fogok megvenni 700-ért ha az átvizsgálás alatt kiderül, hogy hibás.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák