Hirdetés
- Versenybe hozta magát az új Xeonnal az Intel
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- ATX 3.1-es Seasonic tápok a picit pénztárcabarátabb szegmensben
- Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
- Megszellőztették az MSI Unify-X alaplapsorozat visszatérését
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Akciókamerák
- Monitor hiba topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- ATX 3.1-es Seasonic tápok a picit pénztárcabarátabb szegmensben
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Drágul az EU-ban a GeForce RTX 4090
- Melyik tápegységet vegyem?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
Hirdetés
-
Akciófigyelő: Kedvezménnyel indít az új e-rolleres márka
ma Az Ausom GX1 szeptember 24-től október 7-ig kuponozható.
-
Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
lo Működési elv:A gázkonvektorok szerves része a hőmérsékletérzékelő szonda. A szonda egy a termosztáthoz kapilláriscsővel...
-
ATX 3.1-es Seasonic tápok a picit pénztárcabarátabb szegmensben
ph A felfrissült, teljesen moduláris Core GX sorozat két színben kínálja a 650-től 1000 wattig terjedő palettát.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz zolikaDB #64870 üzenetére
Én általában mindig az adott forgalmi viszonyoknak megfelelően vezetek, tehát ha látom hogy mögöttem gyorsabban akarnának menni, akkor tovább pörgetem, de ha előttem valaki 60 helyett 50-nel megy a városban, akkor csak azért nem előzöm meg, hogy utána 60-nal mehessek tovább. Tehát én elég változatosan vezetek, néha pályán is 120-150, néha meg 90-100-zal csorgás. Országúton szintén néha 100-120, de néha 70-90, tényleg sok mindentől függ.
Elindulás úgy néz ki, hogy ha teljesen meg kell állni, akkor 1-esből viszonylag finoman, kb. 2000-2500-ig pörgetve, 2-est 2500-3000-ig, hármast 2000-2500-ig, négyest 2000-2300-ig, utána pedig a városban 60-nal 5.-ben 1750-es fordulattal megyek. De ha esetleg úgy adódik, akkor 1500-nál is simán lehet menni. Ha nem kell állóra fékezni, csak lelassítani, akkor már kettesből gyorsítok ki, kanyarokba általában 3-ban megyek be, és kb. alapjáraton jövök ki, vagy max. 1500-as fordulaton, és onnan finoman gyorsítok.
Amint meglátom, hogy fékezni kell majd, azonnal vissza 3-ba, és motorfékkel lassítok le ~ 20-ig, majd itt be üresbe, és szintén gurulás addig, amíg meg nem kell állni. Sokkal többet gurulok, mint az átlagos emberek, ha pl. piros lámpát látok, akkor nem a gázt nyomom tovább, hanem elkezdek gurulni, ilyenkor szoktak általában előzni 1-2-en, biztos nem jut el az agyukig, hogy 50 méter múlva ott van a piros lámpa, aztán majd előtte fékeznek inkább erősen, vagy lehet csak pozíciót akarnak nyerni egy ilyen könnyű előzéssel, nem tudom, nem értem.
Nyilván ha sietős a dolgom, akkor ezek közül borul minden
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen