Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huszi.gyb

    senior tag

    válasz hobizoli #46114 üzenetére

    Ok, aláírom... Akkor egy hangaf.sznyival erősebb a turbó motor lent is talán...

    Viszont élettartamra, fogyasztásra, szervizköltségre akkor se jobb... Mellesleg... mikor is jobb a motor kenése? 1500nál, vagy 2500nál? :)

    És igen, most a turbót nyomják, mert az EU normát teljesíteni kell... Ez ugyan olyan, mint a LE vagy a nyomaték... Persze, amelyik autónak a gyári lapján rajta van, hogy 250nm meg 150Le... Ja 1 ponton... A turbó motor lent akkor se ment... Nem érzek nagy különbséget... Csak azt, hogy egyik TFSI(vagy bármelyik másik T motor) nem fog elmenni úgy 320 000km-t mint a mi Golf III 1.4-ünk. (Dinamikusan vezetve, gyakran 5 személy+csomagok 100km+ úton)... Igaz, hogy a törődést igyekszünk megadni neki. De akkor is... Az, hogy ezt adják el, nem azt jelenti, hogy az a legjobb...

    Azért meg a nyugger mamiknak hála a teszkó párizsiból több fogy mint a Pick szalámikból már a tesco jobb? :Y

    Lehet vitatkozni, de ezt úgyis az idő dönti el..

    @zsid akkor lehet, hogy én fogtam ki valami szerencsétlen példányt... Vagy csak többet vártam tőle... De kb úgy ment 2000-től, mint az 1,3 Lancer VI

    [ Szerkesztve ]

    www.dongosofor.hu

Új hozzászólás Aktív témák