Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz Nkboy #42504 üzenetére

    Ez a hazai pálya előnye. Többen is fórumoznak itt az usából remélem majd kijavítanak ha nem így van de úgy rémlik a saját autóik adókedvezményt élveznek míg az import autók nem ráadásul, hogy védjék a saját piacukat az ott újonnan üzembe helyezett import autókra még plusz büntetővámot vetnek ki. Ha lehet hinni a 16122 hozzászólás [link] szerzőjének ez a vételár 50%-a. Bár az alapján, hogy micsoda hülyeségeket hordott össze abban a hozzászólásban (mint például szervó és elektromos ablakok nélküli 2005-os Corolla stb...) ezt a számot fenntartással kezelem de ki tudja lehet, hogy igaz. Amúgy nem feltétlen kell európai autóban gondolkodni. Ha sportkocsi kell vehetsz kint egy Nissan 370Z-t is sport csomaggal ~36,000$-ért. Igaz ez csak 332lóerő pont fele annyi mint a Shelby GT500 de a gyorsulását leszámítva semmivel sem rosszabb mint az, sőt egy olyan pályán ahol sok múlik az autó kezelhetőségén, futóművén (pl. Laguna Seca Raceway) simán pariban lenne a GT500-al. Amúgy visszakérdezek. Mennyibe kerülnek itthon az általad linkelt autók? Mert a 0km-es 370Z-nek 13millió a listaára. De a friss ropogós 0km-es R35 GT-R is mindössze 31millió és az már nem holmi Challenger/Mustang szintű verda, hanem Ferrari F430, Lexus FLA, Porsche 911 GT2, Audi R8 V10 szintű kőkemény sportkocsi, bár ezeknél is egy hajszállal gyorsabb. És ez a kocsi 100 000 dollár odakint. Vond le belőle a vámot és kiderül, hogy alig lenne drágább mint a Shelby GT500 miközben ahhoz képest egy űrhajó.

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

Új hozzászólás Aktív témák