Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Integra

    titán

    válasz syl5 #41588 üzenetére

    azért jó lenne priorizálni :DDD
    két lehetőséged van: japán 3d és 4d vagy az angol 5d és aero deck.
    volt a családban egy 6gen 3d 1.4i 90le (már eladtuk, 1 nap alatt) és van még egy 6gen 5d 1.6iLS 116le.
    a 3d az made in japan, ennek megfelelően elpusztíthatatlan. pedig mi aztán körbe törtük, törött bal hátsó futóművel vettem anno.. :) 230e km körül számíttattuk be egy új jazz-be, ki sem került eladásra, mert szallerbecknél a szerelő srác azonnal meg is vette magának..
    egy fokkal gyengébb a kasztni szerintem mint az angol 5d esetén, mélyebben ülsz, zajosabb, fos fék. motor, váltó, futómű patika, nem fogsz jobbat találni ebben a kategóriában illetve korban. kis csomagtartó.
    angol 5d. sokkal "felnőttebb" autó. kényelmesebb, jobb ülések, határozottabban megvezetett váltó, plüss ülések, csöndesebb, nyugodtabb. ugyanakkor motor, váltó, futómű szintén a legjobb, sőt ez az 1.6-os motor szerintem van ugyanolyan jó, mint a gen 3d elhíresült 1.5 115 lovas fogyasztásbajnok blokkja. ezt is körbetörtük az évek alatt, mégis újszerűnek látszik, mert költünk rá. minden gyári értéket hoz, katalizátorral. féke jobb mint a japán verziónak. nálunk hibátlan, ugyanaz a japán technika mint a japán gyártásúakban. az első fényszórója viszont gigantikus fos :DDD xenon kell bele, muszáj, különben nem látsz vele este. sajnos ez konstrukciós hiba, üveg aztán plexi búra, érthetetlen... nagy csomagtér, nagyon jól pakolható a liftback felépítés miatt.
    én mindkettőt szerettem, absz hangulatfüggő, hogy mikor melyiket. ha vadulni kell, akkor talán a japán 3d-t, azzal futottam bp-bécs rekordidőket anno a 81-es úton.. nyugodt autózáshoz az angol 5d sokkal jobb. fogyasztások? japán 3d átlagban 8 liter, az angol ugyanúgy használva sokszor 1 literrel kevesebbet is elkért. az angollal utazva 6.5 liter simán kijön, az 1.4-gyel is, de látványosan jobban erőlködik az 1.4-es az 1.6 ellenében ugyanolyan körülmények között.
    másik hiba mindkettőnél: hátsó sárvédő ívek. alap. mi rendszeresen javítottuk, mégis újra kijött :) ja és az angol 5d-nél az első ablakok a kédergumi elöregedése miatt idővel hajlamosak kiugrani felhúzáskor. cserélni kell a kédergumit.

    ...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

Új hozzászólás Aktív témák