- OLED TV topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Intel Core i3 / i5 / i7 6xxx "Skylake" és 7xxx "Kaby Lake" (LGA1151)
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- UHD filmek lejátszása
- Apple notebookok
- Autóhifi
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Ilyen lesz a Morbid Metal
gp A Unity-vel készülő rogue-lite PC-re készül és még idén megkapjuk elvileg.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
azért jó lenne priorizálni
két lehetőséged van: japán 3d és 4d vagy az angol 5d és aero deck.
volt a családban egy 6gen 3d 1.4i 90le (már eladtuk, 1 nap alatt) és van még egy 6gen 5d 1.6iLS 116le.
a 3d az made in japan, ennek megfelelően elpusztíthatatlan. pedig mi aztán körbe törtük, törött bal hátsó futóművel vettem anno..230e km körül számíttattuk be egy új jazz-be, ki sem került eladásra, mert szallerbecknél a szerelő srác azonnal meg is vette magának..
egy fokkal gyengébb a kasztni szerintem mint az angol 5d esetén, mélyebben ülsz, zajosabb, fos fék. motor, váltó, futómű patika, nem fogsz jobbat találni ebben a kategóriában illetve korban. kis csomagtartó.
angol 5d. sokkal "felnőttebb" autó. kényelmesebb, jobb ülések, határozottabban megvezetett váltó, plüss ülések, csöndesebb, nyugodtabb. ugyanakkor motor, váltó, futómű szintén a legjobb, sőt ez az 1.6-os motor szerintem van ugyanolyan jó, mint a gen 3d elhíresült 1.5 115 lovas fogyasztásbajnok blokkja. ezt is körbetörtük az évek alatt, mégis újszerűnek látszik, mert költünk rá. minden gyári értéket hoz, katalizátorral. féke jobb mint a japán verziónak. nálunk hibátlan, ugyanaz a japán technika mint a japán gyártásúakban. az első fényszórója viszont gigantikus fosxenon kell bele, muszáj, különben nem látsz vele este. sajnos ez konstrukciós hiba, üveg aztán plexi búra, érthetetlen... nagy csomagtér, nagyon jól pakolható a liftback felépítés miatt.
én mindkettőt szerettem, absz hangulatfüggő, hogy mikor melyiket. ha vadulni kell, akkor talán a japán 3d-t, azzal futottam bp-bécs rekordidőket anno a 81-es úton.. nyugodt autózáshoz az angol 5d sokkal jobb. fogyasztások? japán 3d átlagban 8 liter, az angol ugyanúgy használva sokszor 1 literrel kevesebbet is elkért. az angollal utazva 6.5 liter simán kijön, az 1.4-gyel is, de látványosan jobban erőlködik az 1.4-es az 1.6 ellenében ugyanolyan körülmények között.
másik hiba mindkettőnél: hátsó sárvédő ívek. alap. mi rendszeresen javítottuk, mégis újra kijöttja és az angol 5d-nél az első ablakok a kédergumi elöregedése miatt idővel hajlamosak kiugrani felhúzáskor. cserélni kell a kédergumit.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
- Jura C60 kávégép eladó
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó