- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mexicanraven
aktív tag
válasz soldi3r #2550 üzenetére
Milyen kombit láttál?
Szóval a lényeg az lenne, hogy:
a kocsi hosszú távra kell, nagy távolságokra, ezért szempont, h ne csak guruljon, illetve kényelmes, tágas legyen, és a dízel variáns szintén fontos.
Amikről volt szó, de Opel szerelő szerint nem megbízható: Vectra C, Omega B2. Ezeknek szép méretes a kombi variánsuk.
Illetve, ami nagyon bejön még: Superb, az első széria. Ezekből a 2.5 dízel mivel jobb/több, hol jön jól az erőtöbblet az 1.9-hez képest? Szabad PDTDI-t és/vagy tiptronicosat venni belőlük?
Illetve várok bmilyen jó ár/érték arányú verdát ebben az árkategóriában, esetleg van-e bestbuy?when the sun shines, we'll shine together
-
őstag
válasz golya32 #2546 üzenetére
Elméletileg nincs benne kockázat
gyakorlatban nekem a 4-es úton volt már olyan ellenőrzés, amikor a kocsinak megnézték az alvázszámát (nincs szélvédőben az akkori kocsimnak sem), és alaposan átnézték a kocsit, még az alját is tükrökkel (feltételezem drog vagy csempészett alkohol, cigi után kutathattak)
ilyen ellenőrzésbe egyszer futottam bele 10 év alatt, tehát nagyon ritka lehet az ilyen szerintem
ja és nem vagyok rossz arcú kopasz sem kisebbségi tehát nem hiszem hogy ránézésre csak engem szúrtak volna kicryptot minden termékemért elfogadom
-
Laraxior
titán
Biztosítás-kötéshez kell az adásvételi is, vagy elég a forgalmi engedély?
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
soldi3r
veterán
válasz mexicanraven #2551 üzenetére
octavia 2
pdtdi jó lehet, csak ne legyen gond az elemekkel, mert az 200k+áfa körül van darabja és kis időn belül mind cserés, de van olyan is ami 400.000-et gond nélkül elment, sok függ az üa. minőségétől
persze a feketepiacon lehet találni olcsóbban is(#2553) golya32, hát fábiába elég, de megpakolva biztos nem egy muscle car
állítólag az 1.2 tsi a touranba is elégE30 (oo=[][]=oo)
-
őstag
válasz Laraxior #2554 üzenetére
ha már van nevedre szóló forgalmid, az kell
de mivel -elméletileg- nem is írják a nevedre a kocsit addig amíg nem igazolod a biztosítást, ezért annak megkötéséhez elég az adásvételi is
ezután van amelyik biztosító bekéri az elkészült forgalmi másolatát, van amelyik nem
a válasz tehát: bármelyik jócryptot minden termékemért elfogadom
-
Laraxior
titán
de nekem forgalmim van, de adásvételim nincsen...még.
régi tulaj nevén van..."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
mert csak szerdán lesz, gondoltam addig megkötöm a biztosítást,mert csütörtökön kell mennem az okmányirodába. hogy beleférjen az időmbe
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
golya32
aktív tag
Felhívtam ma a Bp-i kereskedést és hirtelen 10 000 km lett a Roomsterbe. Én nem tudom mi van arra felé, de inkább nem veszem meg, tartok attól ott más gond is van..
Miért NEM lehet Győr környékén, vagy messzebb magánembertől skoda roomstert venni?
[ Szerkesztve ]
Vélemény olyan mint a segglyuk mindenkinek van, de senki nem kiváncsi a másikéra.
-
mexicanraven
aktív tag
válasz soldi3r #2555 üzenetére
Ahha... Ismerem az Octaviakat, több ismerősnek is van, sőt a 3-assal utaztam is, egy jó 1000km-et, nem mondom, h nem kényelmes, de... Én sem 80kg vagyok.
Ha meg az ember hátrahúzza az ülést, akkor a hátulülőknek kényelmetlen.
Mondjuk, na, ehhez mit szólsz? Octavia II
Esetleg SuperB? Kicsit drága, dee...
SuperB 2.5 V6 TDI I.
SuperB 2.5 V6 TDI II.
Jobbak, mint egy Vectra, Omega? (megbízhatóság, komfort, ár/érték)when the sun shines, we'll shine together
-
megema
őstag
válasz mexicanraven #2562 üzenetére
Nem rég írtam, hogy egy vezérlés és hosszbordás szíj (+ tartozékai) csere 295 ezerben állt meg egy 2.5 V6 TDI 4motion Passat-nál valamennyire baráti alapon. Valószínűleg ugyanaz a motor, mint ezekben a Superb-kben, csak 180 lovas. Szóval van benne szopófaktor, de nem jellemző, ha megkap mindent időben!
Kényelmesnek nagyon kényelmes, iszonyat jó vezetni. Illik hozzá a Tiptronic váltó, és nagyon nyomatékos a motor. Gondolom a Superb is hasonlóan jó lehet. Budapesti munkába járásra 12.5-öt eszik. Ezt főleg reggeli - esti csúcsra kell érteni, közepesen sportos vezetés mellett. Országúti 90-100-as tempónál 7-8 liter között mozog.
Árban a 2. nagyon el van szállva, mi 4.5 évesen, fele annyi kilométerrel hasonló árban vettük, mint a 2. És azért mégis csak VW, ami jellemzően drágább... Jelenleg 8 éves, 143 ezer km-rel. Eddig a fentin kívül más gond nem volt vele.
Mint az egyik Superb-nél látható, külön navigációt használ a tulaj, mivel valószínűleg az akkori gyárihoz nincs magyar térkép! Legalábbis mi nem találtunk sehol sem a Passat-hoz, és ránézésre egyformának tűnik a navi.
Omega B-ről tudok nyilatkozni, sajnos B2-ről nem. MV6 volt belőle nekünk. Nagyon kényelmes volt, szerettük is, csak sokat evett a végére (17 liter sem volt kirívó eset városban). Mivel első széria volt, így voltak elektromos gondjai, de ez valószínűleg a későbbi B-knél és B2-nél már nem jelentkezett.
Szóval mindkettő jó választás lehet. Omegákat milyen motorral nézted?
[ Szerkesztve ]
-
soldi3r
veterán
válasz mexicanraven #2562 üzenetére
hármassal?
a superb érezhetően nagyobb, érezhetően drágább, de jobb a felszereltség
ezek között a legnagyobb az omega, de kezdenek korosodni és jó állapotú keveset futottat nehéz találni, amúgy sem vagyok opel párti, bár az insignia jónak ígérkezik
nemrég kerestünk egy egy o1 1.9tdi-t, kizárólag leinformálható érdekelt, kb a harmincadiknál egyezett a szervizkönyv és a valós km, aki azt hiszi, hogy egy középkategóriás diesel évi 25-30kkm-nél kevesebbet futott, az tévúton jár, ezt vedd figyelembe (persze van 1-2 kivétel, de nem jellemző)
jah, és a szervizkönyv legalább annyira kötelező, mint a 2 kulcs és nem a szomszéd szaki által lepecsételtre gondolok, kizárólag porsche hungáriás szervizkönyv az elfogadható/leinformálható(#2563) megema, hát a kötelező szerviz benne van a pakliban, de 120 ezrenként kibírható
működhet az a navi is, csak sajnál pár ezer huf-ot a térképre[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
megema
őstag
válasz mexicanraven #2562 üzenetére
(#2564): Nem kötelező volt sajnos. Elszakadt a hosszbordás szíj, egy törött görgő miatt. Akkor már inkább ment a vezérlés csere is, mert nem tudtuk kideríteni volt-e már.
Amúgy a Superb-hez nem tudom biztosra mondani, de a (2003-as) Passat-hoz tuti, hogy nincs Mo. térkép. Mivel újabb a Superb, így lehet az is, amit mondasz.
[ Szerkesztve ]
-
megema
őstag
válasz soldi3r #2566 üzenetére
Tudom. Írtam is, hogy nem jellemző, ha megkap mindent időben... Itt úgy néz ki, hogy az első tulajnál nem kapta még meg ezt (pont határeset volt időben). Mivel nem kaptuk meg a számlákat és az ismerősünk szervizében - ahova rendszeresen vittük - nem szóltak, hogy kéne, így... Kimaradt.
-
Norbi14
senior tag
Volt szó róla, hogy dízelbe használt étolajat tankolni, rendőrök ezért nem büntetnek?
-
válasz Norbi14 #2568 üzenetére
és hogyan veszik észre a lángossütő szagról
azt mondod, hogy bioetanolt tankoltál aztán azt sem tudják miről beszélszEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
#10726912
törölt tag
válasz Norbi14 #2568 üzenetére
Csodálkoztam kicsit, hogy eddig senki nem emlegette a sült krumpli szag után loholó rendőrt... a környékünkön volt már emiatt büntetés. De akkoriban ez eléggé felkapott dolog volt, a tv is harsogta...jövedéki csalást követsz el, ha étolajjal jársz gázolaj helyett. Büntetik, ha elkapnak. De lassan a rendőrök már csak annyit csinálnak, hogy járják az áruházak parkolóit és nézik a rendszám táblán a címkét Volt olyan alkalom, mikor a kisteszkóban egyszerre 3 kékfehér verda gurult a sorok közt Szvsz: nem jellemző, hogy emiatt lebuksz, de ha elkapnak, akkor vagy letérdelsz és csúnya szőrös szonda...vagy hivatalos,de gaymentes szopás lesz.
Üdv! -
mexicanraven
aktív tag
Omegákat sajnos nem ismerem! Egy kollegának Németben van német Omegája, asszem B2, a mocit nem tudom, imádja, Vectra után. De talán nagy benzines, és nem MV6. Állítólag a 2.2-es motor jó nagyon, a 2.5 dízel az 5xx BMW motor, és az MV6 3.2-ese (tudom, előzőek 3.0 literesek voltak) szintén tartós.
Amitől tartunk: hátsókerék. Vizes pályán, kombi 5-össel volt szalagkorlátnak csapódás. Bár a B2-esekben gondolom van kitörés/pörgésgátló...
Szóval, dízelről lenne szó, úh 2.5.
A Superb: tesóm kollegájának 1.9 PDTDI van, manuál váltó, kétzónás klíma, és borzasztó jól eszik, pályán 180-as tempóval úgy jön hazafelé, mint a sínautó.
Ezeken felül, valami bestbuy német dízel a 2-2.5m-s kategóriában van-e? Mert Octaviát, Superb-t, Opeleket ennyiért ki lehet fogni, ahogy láthatjuk.Ui: ne feledjük, h a 4motion az 4 kerekes! Tehát szerintem nem volt nehéz megszeretni vezetni!
when the sun shines, we'll shine together
-
#10726912
törölt tag
válasz Norbi14 #2572 üzenetére
Ötlet: ha nem érződik a kipufogó gázon, akkor nincs bukta...nem szoktak mintázni. próbálkozzatok 10 liter gázolajhoz egy liter étolajat...ha erős szag, mehet 2 liter étolaj a 10 literhez...ne legyen feltűnően erős a szaga. Ha ingyen van, akkor a 10/2-nél csak 320 forintos gázolajjal jársz...
Üdv.
mexicanraven: A sógoromnak 2.5-es bmw motoros omegája van, 160-ért vette, 95-ös évjárat, hengerfejtömítés kiment benne, meg el volt dugdosva benne a waakumcső egy csomó helyen...megszerelte (tömítés csere, csövek a helyükre, 4 rossz izzító gyertya csere, stb) 3 hónapja dajcslandba jár ki gond nélkül melózni. volt egy pár elektromos rom benne, azokat kijavította, Gázolaj szivárgott pár helyen a motornál, emiatt kályha szag volt, az is megszűnt...klíma megy, hűt..csak a sebváltó van bosszantóan rossz helyen: ha 5-ben van, a könyöklőről nem éred el... Lóg a kezed a levegőben, mint a 80 éves nyanya bőre.
Üdv.[ Szerkesztve ]
-
izomhod
senior tag
sziasztok!
a xenon izzókról mi a véleményetek?
érdemes?
nem nagyzásból kell, hanem azért, hogy jobban lássalak kedves Piroska -
soldi3r
veterán
válasz izomhod #2575 üzenetére
mosó, automata magasság állító és megfelelő lámpatest nélkül rendszám levétellel plusz némi pénzmag igénnyel esetleg rendkívüli műszakival jutalmazzák
egyébként nagyon jó dolog, van egy H1-es szettem eladó
jobban jársz egy emelt fényerejű izzóval, +50-90% sportlight, bluelight, ultralight, megalight stb..[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
megema
őstag
válasz mexicanraven #2573 üzenetére
Na igen, 4 kerekes. De tudtommal nem állandó, hanem automatikus. Én inkább arra gondoltam, hogy van egy komoly-autós érzésed benne. Nekem 406-os Peugeot-om van. Ez egy rohangálós autó a Passat-hoz képest. Egyujjas szervo, könnyű kezelhetőség. A Passat-nál legalább egy kéz kell hozzá, és nem annyira laza az egész vezetés. Nehézkesebb a parkolás is. Persze csak, ha nem vezeted nap mint nap. Mivel tolatóradart nem használunk, így 3 hónapos jogsival szépen le is szedtem fémig a festéket a bal hátsó lökös kiálló részéről. Igen, bénaság volt... Az automata váltót meg tudnám szokni. Városban nagyon kellemes tud lenni. Na meg a kétszeres, és jóval alacsonyabb fordulatszámnál jelentkező nyomatékot is.
A 406-osból átülve más világ... Az ülései kész fotelek (legalábbis elöl), és még 17"-os felnikkel is érezhetően jobban viszonyul az úthibákhoz, mint a 406-os 15"-osokkal. Persze elég csak az új áraikat megnézni (extrázva). A Passat a 406-os duplája.
B Omegánkban is volt ASR, bár lehet csak extraként. Hátsókerekest hosszabb távon még nem vezettem, de apámnak nem volt vele gondja a 11 év alatt, amíg megvolt.
[ Szerkesztve ]
-
-
izomhod
senior tag
ahogy látom, a bal lámpatestem belül koszos, olyan, mintha párás lenne, azt hogy lehet kipucolni?
-
MPowerPH
félisten
válasz soldi3r #2583 üzenetére
Szerintem nem értetted amit mondtam. A Xenon -nak kell az automata magasságállító, mert a nélkül kiveri a szembejövő szemét. Lámpamosó hülyeség, a bogarat az sem húzza le. Mikor jönnek szembe a sok ezer K-s illegális Xenon fényszórókkal, akkor az ember semmit nem lát, sőt, szabályosan megvakít. Tessék elmenni olyan helyre, ahol beteszik a auto magasságállítót, ha már Xenon -t akar az illető. Ha az nincs benne, akkor hiába állítod be, hintázni fog. Komplett Xenon szett nem egy vagyon. Aki ezt nem teszi meg, annak olyan bírságot, hogy legalább az 1db szett árát be keljen fizetnie, abból majd tanul.
izomhod: Az nem túl jó dolog. Elengedett a tömítés. Típustól függ, búrát le kell varázsolni, és cserélni a szigetelést.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
hobizoli
nagyúr
válasz MPowerPH #2585 üzenetére
A magassagallito nem tud fenysebessegel szintet szabalyozni, ugyhogy mindenkeppen belevillant a szembejovo szemebe.
Amugy meg be kell allitani a fenyszorot aztan kesz. Beallitas nelkul a sima halogen is szetvakit.
Es a motorokon eleve nincs szabalyzo se. Az USA-ba szinten nem kell es gondolom ott sem terjed mas fizika alapjan a feny.
több drón kell ;P
-
soldi3r
veterán
válasz MPowerPH #2587 üzenetére
elsősorban nem a fénytörés a gond, hanem a fagyás
xenonnál minimális a hőtermelés, lényegesen jobb a hatásfoka mint a halogénnek(#2589) hobizoli, ráadásul a nagy részük statikus, ami csak 1x, bekapcsoláskor állít, a dinamikusok ritkák
az új A8 féle LED-es fényszóró lenne a legjobb, kitakarja a szembejövőt, még a refit sem kell lekapcsolni[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
goyo206
aktív tag
Jujj, de jó, hogy idetévedtem!
Ér "motorokról" is beszélni, v. csak kompletten az autóról.
Tehát az autó motorjáról lenne szó, Lada Niva motort szeretnék, megbízható legyen, minél nagyobb (tudomásom szerint létezik 19xx ccm-es változat, de gondolom kis hazánkba abból nem jutott ), erősebb fiatalabb, stb. Ki mit és hol ajánlana? Esetleg ha v.ki tud árat, az sem lenne utolsó, de ha csak vesézgetjük a dolgot picit, nekem az is jó!
Köszönet előre is!Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=goyo206
-
Alex123
senior tag
Sziasztok!
Elköltözünk, ezért "szükséges rossz" lesz az életünkben egy autó... (jogsi már van régóta)
Lenne egy pár kérdésem, kérem a segítségeteket:
- keret: max. 5-600 e.
- alapból az Opel márkára gondoltam
(mivel jó pár típus és évjárat van, már nem tudok dönteni...)Feltételek:
- családi, munkába járó (és hétvégi) autó lesz, 2 felnőtt és 2 gyerek részére
- megbízható (igénytelen) és lehetőleg alacsony fogyasztású legyen
(a fenntarthatóság fontosabb, mint a sebesség, még hosszú évekig nem lesz másikra pénz)Szeretnék véleményeket, tanácsokat kérni, hogy melyik típust, évjáratból és miért, meg mire kell fokozottan odafigyelnem vásárlás előtt (helyileg szegedi vagyok)
Köszönöm előre is a segítségeteket!
- Alex -
-
Typhoon47
őstag
válasz MPowerPH #2585 üzenetére
automata magasságállítás nem egészen úgy működik , ahogy te gondolod
nekem is most lett xenon az autómban , hogy jobban lássak ill. jobban lássanak engem és vettem a fáradságot és beállítottam a lámpákat kb 15 perc ha volt..."Education is important but big biceps are importanter"
-
MPowerPH
félisten
Én nem tudom, hogy Ti eddig milyen szerkezetet láttatok, de a BMW esetében egészen más volt a helyzet. Gyárilag aktív a magasságállítója, és szerintem nem csak ennek. Mert az aktív magasságállító a kötelező, tessék jobban utánanézni. Amikor gond volt a hátsó szenzorommal, a magasságállító inaktív lett. A fényszóró teljesen leült. Ellenben bukkanóknál mindig hintázott, szemmel jól láthatóan, mert szépen bevilágított mindent. Tudom, hogy működik, én magam szedtem szét az egész rendszert amikor gond volt, majd raktam össze. Nálam még az emelkedő végén is módosítja az irányszöget, így minimális az az idő, amikor a szembejövőt bevakítja.
És a fénytörés is zavaró lehet. Ellenben pont a vízcsepp generálhat olyat/működhet prizmaként is. Fagyásról én nem tudok, induláskor letakarítom, és csókolom. Nekem ilyen problémám soha nem volt, hogy lefagyott a lámpám, pedig mentem már hóesésben, -15-ben a Tátrában nem egyszer.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #2596 üzenetére
"Nálam még az emelkedő végén is módosítja az irányszöget, így minimális az az idő, amikor a szembejövőt bevakítja."
Kicsúsztam az időből. Ezt kiegészíteném azzal, hogy közvetlen emelkedő után egészen lent ül a fényszóró, majd kb.1s kell ahhoz, hogy újra a megfelelő pozícióba álljon. Akkor most miről is beszélünk? Egyébként 2db szenzor tartozik hozzá, 1 hátul, és 1 elől helyezkedik el. Ne az utángyártott, bóvli megoldásokból induljatok ki, azok tényleg nem így működnek.
Egyébként a Xenon az hideg fény...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Újoncka
tag
Üdv ide irányítottak itt is felteszem a kérdést!:
Friss jogsis leszek remélhetőleg! És első autóban Gondolkodom!
Keret: 250-400k (+átírás stb... re 120k)
Amiben gondolkodtam az Opel Astra F
Esetleg ha bármilyen javaslatotok van meghallgatok mindent ki mit ajánl ebben a kategóriában, és hogy miért! Válaszokat előre is köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Star Trek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Biliárd és snooker topik
- Eredeti játékok OFF topik
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Robogó, kismotor
- EAFC 24
- További aktív témák...