Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz Szplöttyy #23522 üzenetére

    annyiert kapsz 2-3 masik komplett olyan donorautot angolisztanbol

    vagy kovacsolt belure felujitod a motort A-Z-g, de szerintem meg akkor sem lenne 600k

    a kovidugo es a H-beam 4340-s hajtokar meg a motor alja osszefuzve, kicentiroztatva uj csapagyakkal osszesen szerintem kb a fele lenne abba (mert 5 hengeres)
    a gyari hajtokarnal is eredemes cserelni a hajtokarcsavarokat, mert idovel (10+ ev) megnyulnak, lazul az illesztes, es csapagyassa valik altalaban a 3. hengernel
    a szivo HGT 20v motor is ezzel kuzd
    H-beam hajtokarhoz meg amugy is jar, a gyarinal jobb csavar is

    a hengerfej ha hidrotokes es azok mar ki vannak benne, az mondjuk sokba kerul, de pl a szelepszar-szimmeringeknek darabja 2-300Ft csak, es egy sima erintosikolas, nyomasproba, szimmeringcsere, szelepek becsiszolva a szelepülékekhez ,az nem igazan lehetne tobb 30-35k-nal, ha ennel komolyabb "baja" nincs

    tomitesbol Victor Reinz esetleg Elring

    ez persze akkor ennyi, ha csak amit kell csinaltattok meg gepmuhelyekben, aztan az autoba meg abbol ti szedtetek ki meg rakjatok vissza be

    kovidugokhoz jar gyuru is meg az uj csapszeg is
    pl PGT-be a gyari ontott aludugo tobbe kerul a gyurukkel es a csapszegekkel, mint kovidugo kit bele
    ha mar szet van szedve egyszer es felujitas, akkor biztos nem raknam ossze a gyarival mar ujra

    annal mar az is eccerubb, ha az RHD donor motorja siman atficcen

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák