Hirdetés
- Steam Deck
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- Vezetékes FEJhallgatók
- OLED TV topic
- Autós kamerák
Hirdetés
-
Demót kapott a Metaphor: ReFantazio
gp A játék érkezése már nincs messze, október elején fut be a teljes változat PC-re és konzolokra.
-
54000 tonna
lo Olvasom a cikket a fukusimai atomerőműről a Portfólión. 54e tonna így hirtelen nem mondd semmit, kéne valami...
-
Az új Samsung táblagépek is az AI-tól hangosak
ma Hirtelen futott be a Galaxy Tab S10 család, 12,4"-es a legkisebb modell.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ngaba
aktív tag
válasz Stauffenberg #190752 üzenetére
Én nem adnék 500-at egy közel 20 éves autóért. Apám Fiat Bravaja (1.2 16V) és az én Pug306-om (1.4 benzin) is 200-ért ment el. És voltak annyira használhatóak, mint a fenti Corsa.
Egy ennyi idős autónál főleg arra kell figyelni, hogy ne legyen rozsdás (Fordokat ezért kihúznám.) És ne legyen ismert GTK hibája. De ha elment 20 évig, akkor valószínűleg nincs neki. Ha egy gyakori európait veszel, akkor a szervizelés is gombokból fog menni. Nyilván nem márkaszervizben.
Pár éve a Pug306-on 12 ezer volt egy olajcsere (olajszűrővel), légszűrővel még pár ezres rádobva. (Más szűrő meg nincs benne.) 7000 egy visszapillantó tükör (valami részeg lerúgta az utcában az összes autóról). A hátsó futómű felújítása volt 80 ezer. Egy mai modern autónál a legtöbb szerelő 20 ezerért néz rá az autóra, pár százezres tételt már benyelt a mostani autóm.
A Peugeot-nak egyébként típushibája a hátsó futómű, de a megspórolt 300 ezerből még felújítható majdnem 4-szer ( = örökélet). És nagyon jó rozsdavédelme volt, egyedül a hátsó kerékdoboknál volt rohadós (típushiba, egyszer kellett megcsinálni). És 20 év alatt egyszer sem robbant le, míg a 9 éves "új autóm" már 2-szer (+2-szer kellett megállni és telefonálni, hogy ez most mi).
Ha ennyire régi autó, akkor azért tényleg nem szabad sok pénzt adni szerintem. És a fenntartási költség (amortizációval együtt) akkora lesz, hogy molnarpeter is csettinteni fog. A lényeg, hogy itt tényleg felesleges konkrét típushoz ragaszkodni, szépen bogarászni a hahut, hogy mik vannak, és keresni egy Magyarországon forgalomba helyezett, kevés tulajos vasat, amiből sokat látsz még az utakon.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen