Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz #14787072 #190344 üzenetére

    Octavia: 1.4 TSI (az a legkisebb rizikó), 2.0 TDI (vannak drágább alkatrészek, de tartós; automata is jó)
    Superb: 2.0 TSI és 2.0 TDI is jó váltós, motorok korrektek. Mindegyik benzinesre érvényes, hogy 100-200k km után egy koksz tisztítás kell, a korábban előforduló lánc és dugattyú problémák nincsenek - ezeken szíjas vezérlés van, és váltottak kovácsolt dugattyúra, kompresszor is kifutott, részemről inkább ez mint az Ecoboost.
    Mondeo: abból hibrid a tuti, keveset eszik, nem romlik el. Jobban bíznék benne, mint a turbós motorokban. Emellett a 2.0 TDCI is egy kiforrott, megbízható szerkezet, kézi váltóval jó vétel.
    Audi: A6-ba inkább 3.0 TDI illik, váltó miatt biturbo változatot szokás ajánlani.
    Ha már prémium, akkor BMW is: ennyiből szép és jó F10/F11 kijön, ott nagyon jók az automata váltók, motorban a 3 literes tartósabb. 250k km körül kell ráborítani akár 7 számjegyet, és akkor megint 250k km-re be vagy biztosítva.
    Ha a kettőt összegyúrjuk: Lexus - ugyanaz a HSD, mint Toyota (és Ford) esetén, az hiszem itt is játszik a 10 éves korig hosszabbítható hibrid rendszer garancia, viszont beltérben, kidolgozásban többet ad a polgári modelleknél, turbós para sincs. Tehát legkisebb kockázattal így jönne ki legtöbb egységnyi jóautóság(:D).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák