Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Doki16

    addikt

    válasz bandus #186163 üzenetére

    Nálam így alakult a fogyi amíg megvolt. [link] 70%-ban város. A legjobb fogyasztásom pont akkor jött ki amikor nyaralni mentünk ketten. Még az Alpokat is megjártam vele. Állandóan napi 2x4 km-re használtam télen-nyáron. Jól bírja a rövid utakat. Országúton nagyon jó a fogyasztása. Pályán 130-nál 5-6 körül kér. Élményt nem fog adni, azért mondtam, hogy a jelenleg kapható legjobb A-B autók a HSD-k. Pár típushibája van. A legköltségesebb: Vízpumpa tönkre fog menni 200k km körül. Jó előre lehet már látni diaggal.
    Ezek már nem költségesek: A klímahűtő és vízhűtő között ki kell takarítani évente legalább. Otthon megoldható. Hibrid akku hűtést kell takarítani fél/1 évente. 15 perc szereléssel együtt, szintén otthon. [Képek] Kicsit néha padkáról le-fel nyiszog az első futómű. Nincs baja semminek, ez ilyen.
    Az összes többi dolog alap karbantartás. Motorolaj 10k-15k, váltóolaj 90k, gyertya 90k km.
    Ez a 3. generációs hibrid már nagyon jól össze lett rakva az újabbik inverterrel.

    (#186164)batai15: Egyáltalán nem gyenge. 100-ig egész dinamikus a maga kategóriájában. 60-ig meg tök jó a villanymotor miatt :)
    Ha az új 2.0 CHR-t láttad akkor meg pláne jól megy 180 lóerő :)

    [ Szerkesztve ]

    A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

Új hozzászólás Aktív témák