Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Formabontó vezetékmentes klaviatúrák jöttek a Keychron műhelyéből
ph Egy 60+ százalékos ortolineáris, valamint egy 65 százalékos "tört" modellel gyarapodott a cég portfóliója, amiket QMK-val szabhatunk végletekig testre.
-
Megjelenési dátumot kapott a Disney Epic Mickey: Rebrushed
gp Az új kiadáshoz érkezett egy rövid előzetes amelyben láthatjuk hogy néz majd ki a gyűjtői változat.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
Persze, mint írtam, üzletileg értem, de mivel én vagyok az egyik a kettőből, nekem csalódás.
A 4-5 év persze hogy az EU nyugati felén igaz, de az EU nyugati fele gyárt autókat, és nem a keleti. Ők nem foglalkoznak azzal, mi lesz 150e km után. A japánok nem így gondolkoztak, de most meg csak kullognak a többiek után. A Toyota csinált egy zsír hibrid hajtást, de annak is vége lesz, mert hamarosan elektromos lesz minden...
Épp ezért igen, lemaradtak a japánok. És azt hiszem, hogy a következő időszakban a dízel fog gyorsan kihullani, és aztán a benzines is, utoljára pedig a hibrid. Ha pedig lesz rendes hatótávú és élettartamú aksi és/vagy elfogadható töltési idő, belefésülve az önvezetést és az intelligens forgalomszervezést, akkor annyira nem is meglepő, ha nem feszül meg a "nyugat" az ilyen-olyan szupermegbízható autók gyártásával. Az átmeneti időre ez már tökmindegy, és ezt ők is tudják.
Egy dologban viszont pontosan a nyugati kocsik járnak elöl: kényelem, használhatóság, célcsoportnak megfelelés. Mert azért az baromira nem mindegy, miben és hogyan utazod le azt a távot. Ebben a japánok mindig le voltak maradva, a Tesla meg elég hátul kullog.